Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått i dag da??? Klarte du å la være med å teste??? Prøvinga er fortsatt prøving, har EL i disse dager så nå er det bare å sette seg ned å vente på IKM om ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å stå imot igår også, så idag testa jeg da etter planen, men var jo så klart negativ. Vet det er veldig tidlig, men, mista liksom alt håpet for at det klaffa denne PP nå. Er jo mange som slår ut på billigtester 1 uke før, så da vil jeg tro at det ikke er noen spire der. Meeen, igår lurte jeg litt, for fikk bitte litt rosa utflod med bitte bitte litt blod i på papiret. Festeblødning??

Får se nå om jeg gidd å teste mer, eller om jeg bare venter på IKM.. mista liksom håpet.. selv om jeg innstilite meg på at den skulle være negativ..

Håper de 2 neste ukene går fort for deg da :) føles uendelig lenge å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå gikk liksom mye av tankene om prøving over igjen etter den negative testen... Kan ikke forestille meg at vi har vært så heldige at det sku klaffe nå allerede.Vet jo at odsen er der fortsatt, så lenge det var 3 dager før IKM, men, likevel.

Måtte lyve til en venninne på sms idag. Eller pynte på sannheten heter det vel? Vi meldtes, også snakka vi om jobb å slik, så lurte hu på om jeg snart skulle eller om jeg allerede hadde slutta på pilla (for alle vet at etter jeg su få meg fast jobb, ville vi ha barn).. Så jeg svarte at jeg ville jobbe noen mnd, så se det ann :)vil gjerne fortelle henne at vi prøver, men hvis vi sku risikere å måtte prøve i fler år, vil jeg helder holde det litt hemmelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å stå imot igår også, så idag testa jeg da etter planen, men var jo så klart negativ. Vet det er veldig tidlig, men, mista liksom alt håpet for at det klaffa denne PP nå. Er jo mange som slår ut på billigtester 1 uke før, så da vil jeg tro at det ikke er noen spire der. Meeen, igår lurte jeg litt, for fikk bitte litt rosa utflod med bitte bitte litt blod i på papiret. Festeblødning??

Får se nå om jeg gidd å teste mer, eller om jeg bare venter på IKM.. mista liksom håpet.. selv om jeg innstilite meg på at den skulle være negativ..

Håper de 2 neste ukene går fort for deg da :) føles uendelig lenge å vente..

Synd at testen var negativ da, får bare håpe at det var for tidlig å teste egentlig da.

De to ukene kommer til å gå så fort som de må, ting har endret seg så nå er det lagt litt på hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, synd men.. Håper bitte litt fortsatt. Hadde litt brunlig utflod en gang idag + et bitte lite spor av blod.. Hm, spotting til mensen kanskje`?

Eneste sist spotta jeg kun den dagen mensen kom men.. rart.. får bare vente å se.. tipper mensen kommer :/

Gleder meg til tur da :)

Oida, må jeg inn å sjekke dagboka di å se .. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ny test idag tidlig, negativ, så klart :/Hadde jo håpa men..

Idag har jeg hatt bitte litt små blødninger, så regner med mensen kommer imorra.. :( Kjett.. også mensen i syden da :(.. meen, trenger hvertfall ikke bekymre meg for mat og drikke jeg ikke kan ha i meg på turen da..

Hadde spart hår på legger for å vokse til syden turen, begynte igår, OMG å vondt det er å vokse!!! Jeg hadde også spart hår et annet sted for å vokse, og DER, er det noe INNI GRANSKAUEN VONDT!!! OMG!! Må ta bitte små områder om gangen.. Meen, hadde ikke nok slike strips (de blir vasket og tørket til idag) så må fortsette med både legger og "you know" idag. Huff.. Meen, godt å få bort ordentlig da.. Satt med pinsett og tok slike enkelte hår igår.. Lurer på på om jeg skal satse på voksing fra nå av på begge steder, fordi blir jo mindre og tynnere hår etter hvert right???

Under armene gidder jeg ikke å vokse :P.. får barbere der nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokset leggene i dag, gjør det i salong, tror ikke jeg hadde klart å gjøre det selv. Er for mye pyse til det. :lol: Tøff du er som vokser DER da, det vet jeg ikke om jeg tør faktisk.

Synd at mensen kommer da, men greit med tanke på mat og drikke i syden. Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei :) Hvor mye betaler du for å vokse leggene på salong? *nysgjerrig*

DER er så syyykt vondt.. omg.. Vokset ferdig igår, men brukte høvelen både på legger og DER etterpå, får å få vekk absolutt allt små hår..

DER kommer jeg ikke til å fortsette å vokse.. tror jeg.. selvpining ass..

Idag tidlig kom mensen, ordentlig.. :(;:( Så da er 3 pp over.. Dag 1 i 4 pp nå.. Får håpe vi slipper så fryktelig mange fler PP.. Er litt greit at ingenting skjedde å sia jeg aakkurat har ny jobb.. Tenk om jeg sku blitt kanon dårlig i starten, og måtte sykemeldes.. Da hadde jeg jo ikke fått sykepenger heller pga ikke jobbet lenge nok der..

Meen, kjipt med mensen i syden :(.. Hva gjør jeg etter å ha bada på stranda a? Er det toalett på stranda? Har som regel kraftig blødning de 3 første dagene.. har liksom aldri bada fryktelig mye under mensen.. tenk om jeg blør igjennom i bassenget da? da synes det jo i vannet.. omg.. skifte rett før bading og rett etter tipper jeg.. synd.. for jeg er slik person som elsker å ta en dukkert..

Meen, noe jeg har tenkt på, jeg har jo litt lang syklus.. 31 dager.. hmm..

Skal klippe meg idag :D en venninne som er frisør kommer til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 150,- i går, prisen går opp med 10,- eller 20,- fra 1.september da, men jeg synes det er verdt det for å bli puslet litt med + at jeg slipper alt det griset på badet mitt. :lol:

Ikke tenk for mye på det du, det med mensen. Ta det helt med ro, jeg husker også at jeg tenkte masse på det en gang vi skulle ut og reise, men det viste seg at det var helt uten grunn.

Håper du koste deg med frisørbesøk. Jeg skal til en venninne som er frisør på mandag, skal bli godt å bli litt fresh på håret igjen. Når er det dere reiser til syden???

Ha en riktig god helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det var ikke mer nei. Ofte er du der da a? Vurderer jeg å begynne med også.. Gå i salong..

Reiser imorgen tidlig :D:D Til Rhodos.. Deilig :)

Var utrolig godt med en hårklipp.. tror sist var i januar hvis jeg husker rett :P.. Klipte ganske mye nå også.. så veldig uvant.. Godt å stusse seg litt :) Hadde lyst til ¨å farge også, men det er jo ikke noe vits så lenge jeg skal til syden egentlig..

Fiint med venninne frisører a gitt :) Det liker vi..

Da sier jeg nok adjø for en uke.. Legge meg tidlig ikveld.. Stå opp kl 3 inatt så da :)

Vi snakkes om en ukes tid. Og da er man 4 pp, dag 9 når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i salongen ca hver fjerde uke og vokser, altså en gang pr lønning.

Veldig kjekt med frisørvenninner, jeg har 2, noe som gjør det litt lettere å komme seg til frisøren. MEN ikke alltid da - er leeeeenge siden sist for meg nå. Har ikke prioritert det noe særlig i det siste.

Deilig med ny frisyre da selvom det ikke ble noe farge. Skjønner jo at du vil vente med hårfarge til du er tilbake fra syden.

Ha en riktig fin tur til Rhodos og kose deg masse i solen. Så krysser vi fingrene for at det klaffer i neste pp for dere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg tilbake :) Kom hjem på søndag, men ikke rukket å skrive før nå.. Hatt en knall tur til Rhodos, med sol, varme, godt mat og drikke, bading, osv. Deilig var det nå iallefall :)

Hadde som sagt mensen da jeg tro.. Gikk utrolig fint med mensen og bading likevel egentlig.. Ingenting å bekymre seg over. Var alltid tilbake på hotellet til lunsj, så var liksom bare et par timer på stranda om gangen..

Så nå er det vel idag, 4pp, dag 11. Vet ikke helt om jeg skal teste etter EL denne mnd, eller bare ha sex rundt de dagene. Men er vel fra dag 14 til dag 18 det skjer tror jeg.. Helst dag 17-18 ell noe.. Vært det hittil hvertfall..

Nå må jeg rydde og vaske klær etter turen og komme igang med hverdagen igjen :) Fortsatt masse å sette seg inn i på jobb også.. Igår fikk jeg mega brannsår på rompa på jobben faktisk.. Dritvondt.. sårt.. menmen, blir vel værre når det blir skikkelig blemme og verker tenker jeg.. usj.. menmen..

Kasnkje jeg skriver litt mer ikveld :) vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem! Og så fint at det ikke var noe problem å bade og ha mensen samtidig...

Lykke til med denne PP!

Brannsår på rompa på jobb! :overrasket: Hvordan klarte du det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk :)

Jeg skulle snike meg forbi en steam kjele på jobb, så dytta jeg rompa borti den, og der sto kraft og kokte med lokk så finn hele dampen på rompa.. hehe :P.. vondt vaffal.. Bedre idag da :) Får håpe det ikke blir slik verkende og sårt etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går nok bra :) ser værre ut enn det føles..

Nå nærmer jeg meg EL med stormskritt. dag 12 idag. Så får vel passe på å hoppe i høyet mellom dag 14 og 18 tipper jeg.. gidder bare teste etter EL denn dagen jeg tror EL er :)... Ell rundt der da..

VIL VIL VIL at det skal skje noe denne mnd.. Hadde vært så kos.. Gitt livet mer innhold :).. Noen å gi omsorg og kjærlighet til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda nærmere den store dagen, EL :) Dag 13 idag.. Får prøve å hoppe til køys fra idag eller imorgen av.. (spørs om vi får tid tidag) hehe..

De to siste gangene har jo EL vært dag 16-17 så regner vel egentlig med at det blir det nå også.. Kan jo hende jeg kommer inn i en normal syklyslengde, men aner jo ikkke det. Så passe på fra dag 14 føler jeg,,

Spennende :) men tenker egentlig lite på det med barn om dagen.. blir sikkert mer nå som EL er nærmere.. tenker sykt mye på det mellom EL og mens.. så er det liksom litt på avstand en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter barnevakt ikveld for søstra til min nevø:) Hu blir snart 1 år. Så hu sov i senga si istad. Såå søt da =) Får jo ikke akkurat mindre lyst på barn. Tenk, nå er det snart 1 år siden jeg våkna ved ett tiden på natta av telefon, om at mamman til nevøen min skulle føde, og trengte barnevakt og sjafør til føden. Tror aldri jeg kommer så tett på en fødsel til noen igjen. Hadde litt panikk som sjafør da dt var under 1 min mellom riene, og vi hadde ca. 3 mil igjen å kjøre. Hehe :P Ungen kom ca 1,5 t etter jeg slapp hu av på sykehuset.

Håper såå at det klaffer denne PP. Vil ha noe mer i livet mitt, og et barn passer godt inn og er ønsket av oss begge. Håper bare at dn dagen vi får barn, godtar hunden vår det, og at alt går bra slik. EL rett rundt hjørnet nå. Dag 14 idag, 15 imorra.. SÅ passe på å kose litt hver dag frem til onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 16 nå.. Passe på å hoppe i høyet om dagen.. men jobber så mye begge to, så håper vi orker :P..

Har da blitt to dager på rad hittil hvertfall, så får håpe på 3 dager til ve.. Igår, på kvelden, fikk jeg plutselig litt rødt i EL slimet.. hmm.. ekstra fruktbar det heter?? hehe.. Men, da var jo eventuelt EL på dag 15 og ikke 17-18..

Jaja, får håpe tolmodigheten er litt større denne mnd da :) DVS vente med testing til etter IKM.. men, man er jo så utålmodig da.. huff..

Nei, nå skal jeg dra på jobb, så en søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...