Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 7. september 2008 Shit.... nå må jo jeg finne selskapslokale....... eehh.... hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. september 2008 #122 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke der dere skal gifte dere altså? Trodde dere skulle ha alt der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #123 Del Skrevet 7. september 2008 Skya skrev: Ikke der dere skal gifte dere altså? Trodde dere skulle ha alt der jeg. Jeg fant ut at vi ikke hadde råd til Losby Gods etter at jeg bestemte meg for å skaffe denne morgengaven..... Dette er min kjære inneforstått med uten at han vet hvorfor. Han bare syns det er fornuftig å spare penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. september 2008 #124 Del Skrevet 7. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. september 2008 #125 Del Skrevet 7. september 2008 Men det finnes vel et utvalg med lokaler i nærområdet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 7. september 2008 Strix skrev: Men det finnes vel et utvalg med lokaler i nærområdet eller? Joda, har det ikke travelt egentlig. Må bare begynne. Var bare det at jeg var så fjern at tanken ikke slo meg før nå.... og det er en stund siden jeg avbestilte.... litt borte vekk kan du si Mange her inne som har skrevet gode råd. Må søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. september 2008 #127 Del Skrevet 7. september 2008 Klart det når lokalet var på plass og så plutselig er det ikke det lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2008 #128 Del Skrevet 7. september 2008 Miss Shorty skrev: Jeg fant ut at vi ikke hadde råd til Losby Gods etter at jeg bestemte meg for å skaffe denne morgengaven.....Losby Gods er sikkert dødsdyrt sånn uansett? Hva er denne spennende dyre morgengaven da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 7. september 2008 lillesky skrev: Losby Gods er sikkert dødsdyrt sånn uansett? Hva er denne spennende dyre morgengaven da? Nye folk i dagboka Ja, Losby Gods er dyrt, men konto ble opprettet for å spare. Nå må pengene gå til morgengave i steden. Kan si det såpass at den koster like mye som et middels stort bryllup på Losby... Jeg vil ordne noe praktisk først, så skal jeg røpe det. Min kjære er inneforstått med at han ikke skal snike seg inn i denne dagboka uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 7. september 2008 Det regner og jeg må gå tur med hunden før jeg legger meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å unngå å skaffe meg regntøy etter tre år i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2008 #131 Del Skrevet 7. september 2008 Har ingen anelse om hva et bryllup koster, har jo bare vært forlovet i 10 år! Men i det området finnes det helt sikkert noen andre koselige lokaler. Pappa som bor ikke langt fra Losby. Ja, brudgommen må holde seg unna brudens dagbok! Sier seg selv det. Her skal det jo være detaljer om brudekjoler og alskens. Tror jeg må lese hele bryllupsdagboka di for å oppdatere meg, bra den bare er på 7 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2008 #132 Del Skrevet 7. september 2008 Miss Shorty skrev: Det regner og jeg må gå tur med hunden før jeg legger meg.Hehe, jeg åpna verandadøra og sa til hunden: gå og tiss! Og han gikk på do. Kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 7. september 2008 lillesky skrev: Har ingen anelse om hva et bryllup koster, har jo bare vært forlovet i 10 år! Men i det området finnes det helt sikkert noen andre koselige lokaler. Pappa som bor ikke langt fra Losby. Ja, brudgommen må holde seg unna brudens dagbok! Sier seg selv det. Her skal det jo være detaljer om brudekjoler og alskens. Tror jeg må lese hele bryllupsdagboka di for å oppdatere meg, bra den bare er på 7 sider! Ja, det er mange fine lokaler her Så det løser seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 7. september 2008 lillesky skrev: Hehe, jeg åpna verandadøra og sa til hunden: gå og tiss! Og han gikk på do. Kjekt. Den lille semi-huskyen min går ikke ut alene i regnvær han Han rygger innover igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. september 2008 #135 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, er noen hunder som hater regn. Du får ta med paraply! Her hølger det skikkelig ned i dag. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. september 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 8. september 2008 lillesky skrev: Ja, er noen hunder som hater regn. Du får ta med paraply! Her hølger det skikkelig ned i dag. Ha en fin mandag! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. september 2008 #137 Del Skrevet 12. september 2008 Ha ei go helg Miss Shorty! Håper du får slappe av og kose deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. september 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 12. september 2008 Takkskaduha! Det er jobbehelg, men skal sove godt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. september 2008 #139 Del Skrevet 21. september 2008 Åssen gåre med planlegginga a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 21. september 2008 Strix skrev: Åssen gåre med planlegginga a?? Eehhh...... hem hem...... Tja...... Joa... tenker mye om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg