Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg at jeg skal åpne den skuffen hvor jeg la all den optimismen fra deg, Pusilus! Har vært pessimist i hele dag, for nå kjennes det ut som om TR kommer... men hver gang jeg løper på toalettet for å sjekke, så er det bare masse utflod, ikke noe rødt i det hele tatt. Har ELsmerter, ikke TRsmerter (for de som ser forskjellen der!), med oppblåsthet og "stiv" mage. Stikker og strekker en del. Var i alle fall kjempegodt å komme hjem fra jobb til kosebukse! Holdt på å spy på bussen hjem, helt ut av det blå. Har ikke spist lite eller noe sånn, og ingen grunn til å være buss-syk. Merkelige greier... skal finne fram den der skuffen, jeg.... Kanskje jeg finner en :pisk: der også, som jeg kan bruke på TR? Uansett, time hos gyn i morgen, gleder meg sånn under middels... sambo har fotsatt ikke fått rotet seg til å levere en sædprøve, tregingen... tror han gruer seg litt for både "prosessen" og resultatet. Men da er vi jo to! Ikke akkurat min "favourite pass-time" å ligge i den ekle stolen hos gyn heller! Men må man, så må man...

Nå tror jeg strømmen går her snart, det blinker i lysene. Skikkelig uvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm :forvirret: Hvorfor kan ikke kroppen oppføre seg likt fra syklus til syklus?

Åpne skuffen du :jepp: sender deg litt mer optimisme *strø, strø*

hvilke syklusdag er du på?

*krysser fingrene for at det er en spire på gang*

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 26 i dag, skal etter planen IKKE få besøk om to-tre dager... Har akkurat vært hos gyn, og han "kjeftet" på meg fordi sambo ikke har levert prøve. Som jeg også har sagt til han, så kommer vi jo ikke noe videre før han gjør det. Bortkastet over 300kr og fravær fra jobben... :frustrert: jaja... jeg fikk da med meg en oversikt over mat som er bra for kolesterolet - har visstnok høyt nivå der. Men det er jo stort sett sånn mat jeg spiser. ( unntatt all sjokoladen jeg putter i meg - den står på nei-mat-siden av lista... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR... dag 27.. ikke spor av TR en gang... (låne optimisme igjen)

Nå er jeg fortsatt på jobb , har strevet med karaktersetting, men er ferdig nå! Hurra!! Venter på venninne som skal gi meg skyss hjem. Så skal jeg slappe av hele kvelden og bare kose meg!!! :) Skulle nesten hatt et glass vin, men det er vel ikke helt trygt foreløpig.. Ikke for det, TR kommer sikkert i natt, men jeg greier liksom ikke helt å overbevise meg selv om det. Har ingen smerter, bare litt strekk nederst i magen når jeg hoster o.l. en del utflod, men veldig, veldig lite farge, ikke rødt/rosa i det hele tatt. Kankskje litt lyslyslyslyslysbrun eller "eggehvite"-farget avogtil. Jaja... nok spekulasjoner for nå! Vil hjem, håper venninne er ferdig med karakterer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var det for denne måneden... TR kom på lørdag morgen. Skal til gyn og ta mer blodprøver i morgen, husker ikke hva det var som skulle måles... En uke etter poitiv ELtest skal jeg tappes mer... Sambo skal in med prøve på mandag, så da får vi få fart på sakene! Uansett, like skuffet hver måned... Lurer på om jeg burde si noe til arbeidsgiver om situasjonen, i og med at det går uover joben ed alle disse legebesøkene. Foreløpig spør ikke sjefen, men h*n lurer sikkert.. Hva med IVF? Forteller dere det til sjefen?

Her er det rolige dager, etter karakter-maset er over. På fredag skal jeg trene sammen med to venninner, på treningssenter! Gleder meg! Aldri trent innendørs fø jeg... Nå har jeg så lyst på sjokolade at jeg kan forstå hvordan det er for alkoholikere! Ser reklame på TV for Yade og sjokoladekakebilag i ukeblad. Det kiler i føttene!!! Men, jeg skal være flink!

:klem: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten i skuldrene! har sittet og øvd piano i flere timer! Det er så sjelden jeg har tid til å øve, og når jeg først setter meg ned, blir jeg gjerne sittende... Men det er moro likevel! Selv om jeg med gru hører hvor dårlig jeg er i forhold til den tiden jeg øvde hver dag... jaja... life moves on!

Jobb idag, som vanlig. Hadde bare tre timer med kose-klassen min, så det var bare trivelig! De er så snille og greie og intelligente! Lagde dikt i dag - kjempefint! I morgen skal jeg på kurs. Ikke noe spesielt moro, men det er da en forandring! Etterpå skal jeg kanskje på kafe med venninne.. hvis hun tar telefonen så jeg får bestilt henne!

I går var jeg hos gyn og tok "2.-4. blødningsdag"-blodprøven. Neste blodprøve er en uke etter positiv ELtest. Føler meg litt som en nålepute! Sambo er nervøs for sædprøven sin. Men, som jeg sier, dersom det er han det er noe feil med, er det mye greiere å gjøre noe med enn om det er feil på meg! Gyn nevnte pergo, men det er jo ikke poeng i og med at jeg har EL hver mnd. Jaja... vi får se! Nå skal jeg i alle fall ha meg en varm kopp kakao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du piano? Jeg savner pianoøvingen min, jeg. Synes det er skikkelig avslappende, faktisk. :fnise: *ønsker seg piano igjen*

Håper det går bra med alle prøvene. Ikke noe artig å føle seg som en nålepute. :riste::klem: Håper inderlig det klaffer for dere snart! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har spilt i 20 år! Bare hobby nå, men... Har liksom aldri tid til å øve lenger, så de rette musklene stivner!

Håper det klaffer (igjen) for dere også! Og at den klamrer seg fast! :klem:

Sitter og ser på jobbende elever - et fint syn! Snill klasse i dag! :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg flink altså! Har gått lang tur med bisken og sambo (oppdaget en ny sti, kjempefin runde!), og har ryddet i hagen etter oppussing. Saget opp planker til ved, og stablet under tak. Så nå bli det peiskos! I går var jeg til alt overmål på trening med et par venninner, og det var kjempegøy! Får god samvittighet av å kjenne mine slitne magemuskler i dag! Skal prøve å få meg et månedskort i første omgang, så får vi se hvor ofte det blir brukt.

Ganske sliten etter uka, men har plutselig fått en bedre timeplan, noe som gjorde hverdagen mye lysere! Bedre tid til forberedelse i alle fall... Neste uke blir det nok en del retting, også er det et foreldremøte. Får prøve å skvise inn litt trening også, så blir det nok bra!

Tar det helt piano med baby-tenking for tiden. Har begynt å fokusere mer på bryllup nå, i og med at det er større sjanse for happy ending der! Det er fortsatt 1,5 år til, men det skal jo planlegges! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: Internett virker ikke hjemme, og det virker som om de jeg deler kontor med ALDRI har undervisning!! Ergo: lite KG i det siste...

Uansett, intet nytt att melde, venter på EL for igjen å bli en levende nålepute (les: mer blodprøve). Har vondt i tåa, og sprakk i sjokolade-streiken min i lunsjen i dag... Men trener 3 ganger i uka sammen med venninner!! Gooood samvittighet!

Så, sånn er det... skal prøve å få igang nettet igjen hjemme, men jeg aner ikke hva som er feil... så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går fikk vi svaret på sambo's sædprøve. Alt normalt. Veldig glad for at det ikke er noe feil med han , for det vet jeg ikke om han hadde taklet så godt. Men, det betyr jo bare at det er større sjanse for at det er meg det er noe feil med! Og det betyr jo inngrep og greier, såvidet jeg har forstått... dritt... det er jo ikke noe vi kan noe for, men det er dritt likevel... *deppe-dag* Kalt inn til gyn igjen om 10 dager. Jeg må vel lese meg litt opp på alternativene vi har... Ellers blir det hurtig-bryllup og adopsjonssøknad!

I kveld skal jeg ut med jobben, og da skal jeg ta meg en liten pils, tror jeg! Passer sjelden med syklus, men nå har jeg ikke fått positiv ELtest enda, så da går det greit! Nå trenger jeg snart påfyll i optimisme-skuffen min... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Så bra at mannens prøve var fin. Jeg tror nok at kjære her takler det mindre bra om det er han det er noe gale med, enn jeg om det er meg :klø: (Satser på at du forstod surringen :fnise: )

Kos deg ute med jobben i dag :skaal: litt for meg også som er i DOP land, men aldri så lite pesimistisk har bestilt legetime :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...