Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg var inne og leste dagboka di etter å ha svart på innlegget ditt om wild yam i går. Er du igang med det nå? 2 tabletter 3 ganger daglig? Blir spennende dette ja, men prøver å ikke ha for store forhåpninger her. Håper det snart skjer noe for deg også, ser du har vært prøver ei stund...

Selv har jeg prøvt litt over et år, og har prøvt å holde meg unna KG lenge for å slippe å tenke på unger hele tida ;) Men nå har jeg fått time hos gynekolog (i begynnelsen av mai) og skal vel snart igang med utredning selv. Ørk.. Det er noe dritt, så det er godt å ha flere her inne å prate med om dette.

Uansett, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg var inne og leste dagboka di etter å ha svart på innlegget ditt om wild yam i går. Er du igang med det nå? 2 tabletter 3 ganger daglig? Blir spennende dette ja, men prøver å ikke ha for store forhåpninger her. Håper det snart skjer noe for deg også, ser du har vært prøver ei stund...

Selv har jeg prøvt litt over et år, og har prøvt å holde meg unna KG lenge for å slippe å tenke på unger hele tida ;) Men nå har jeg fått time hos gynekolog (i begynnelsen av mai) og skal vel snart igang med utredning selv. Ørk.. Det er noe dritt, så det er godt å ha flere her inne å prate med om dette.

Uansett, masse lykke til!

Hei honning!! Koselig at du stikker innom! :) Ja, har startet på WY nå, 2 tabletter 2 ganger daglig. Så at det var anbefalt her et sted. Får se om det virker, ellers får jeg trappe det opp til 3 ganger om dagen i neste PP! Har jo prøvd en stund, og begynner å bli KRAFTIG lei!! Har troen på akupunktur og WY, så nå krysser vi fingrene for et desember-barn! Lag deg en dagbok du også da, så kan jeg følge med deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk en flott dag på jobb, selv etter en rolig søndag. Det er deilig å slippe å tenke på jobbting i helgene. :nigo:

Får håpe akupunktur er det som hjelper for deg! Det høres i hvert fall spennende ut at du merker forandringer nå i EL-perioden. :lur:

:duskedame: på svømmere og egg :duskedame:

Hei Dreia! Ja, håper akupunktur virker, og Wild Yam også... det er i alle fall veldig forskjell så langt i PP i forhold til tidligere, og det lover jo godt! :) Håper det går bra med deg også, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Uff ja, man blir lei av å prøve lenge. Tålmodigheten får testa seg, og håpet går opp hver måned men blir like skuffa igjen gang på gang. Men vi får håpe det løser seg snart :)

Hvordan går det med akupunkturen? Går du der ofte, og skal du gå mange ganger? Sånn ca hvor mye koster det? Blir nyskjerrig på å prøve det etterhvert jeg også. Er absolutt verdt et forsøk!

God ide forresten; nå har jeg også startet dagbok. Begynner å henge så mye her nå og lese hos andre, så da kan det være greit å skrive litt selv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Uff ja, man blir lei av å prøve lenge. Tålmodigheten får testa seg, og håpet går opp hver måned men blir like skuffa igjen gang på gang. Men vi får håpe det løser seg snart :)

Hvordan går det med akupunkturen? Går du der ofte, og skal du gå mange ganger? Sånn ca hvor mye koster det? Blir nyskjerrig på å prøve det etterhvert jeg også. Er absolutt verdt et forsøk!

God ide forresten; nå har jeg også startet dagbok. Begynner å henge så mye her nå og lese hos andre, så da kan det være greit å skrive litt selv også ;)

Så bra da! Skal ta meg en tur innom og si velkommen strax! Jeg går til akupunktur ca en gang per uke, litt justering i forhold eggløsing. Jeg betaler ca 300 per gang ( tar ca en halv time), men ca 600 for første time. Den er lengere, og h*n spør om alt tenkelig og utenkelig om syklus og sånn. Jeg synes (og hun var enig i dag) at det ser ut som om det virker, så da krysser vi fingrene! Veldig lei av TR nå altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg virkelig ikke gjort noe her... Skal liksom vaske og rydde hus, for svigermor kommer i morgen før jeg kommer hjem fra jobb, og sambo er på jobb nå. Men så har jeg vært på jobb hele dagen, og er sliten og trøtt og lei... også vet jeg at det er skikkelig ekkelt i skapet der søppelbøtta står, og at jeg MÅ vaske der. Ikke at svigermor løper rundt og sjekker, men litt greit å ta det før det blir altfor ille, liksom! Så da bruker jeg heller litt mer tid her på KG, for det er mye hyggeligere!

Hatt en grei dag i dag, men trenger råd om skulkende elever... Irriterende og så grenseløst unødvendig!! De ødelegger bare for seg selv, men det skjønner de ikke.. uansett, hadde en del fri i dag, så fikk lest meg litt opp igjen. Ikke mye tid til det til vanlig! Godt at jeg hadde litt bedre tid også, for jeg har løpt på do minst en gang i timen hele dagen. I tillegg får jeg svimelhetsanfall. Lurer på om det er WY som gjør det, eller om det er "noe annet"... hmm... jeg greier nok ikke å holde meg unna symptomjakten denne mnd... :fnise: Så her er det bare å henge seg på! :)

Nei, nå skal jeg angripe kjøkkenskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskeferie!!!! :danser::bolledeig::duskedame::kaklehone:

God påske til deg :klemmer:

Må si at jeg er bittelitt misunnelig på deg som har en god lang påskeferie :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til deg :klemmer:

Må si at jeg er bittelitt misunnelig på deg som har en god lang påskeferie :sjenert:

Jo, men så kan jeg jo ikke ta ut ferie når som helst ellers i året! :) Litt dumt å ikke kunne reise til Syden i mai for eksempel, når det er billig og lite folk! Men, jeg klager ikke!! MYCKET glad for at jeg ikke skal på jobb på over 10 dager!!

Skulle egentlig trene i dag, men så reiste venninne tidlig fra jobb, så hun trente fr jeg var ferdig på jobb. Og i tillegg kom svigers tidlig, så da droppet jeg hele planen. Får ta det igjen etter påske, tenker jeg.. Veldig koselig på skolen med englebarna i dag - vi hadde påskequiz med seigmenn som premie! De er så søte altså! Tro om vi var like søte da vi var 16 år!?

Ellers lite som skjer på Minime-fronten. Hatt en del utflod i dag, trodde nesten det var TR som hadde kommet altfor tidlig. Fortsatt litt svimmel av og til, tror ikke det er akupunkturen lenger, kanskje wild yam? Vet ikke om det ha noen sånne bivirkninger...*google*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske!! :hoppe:

Det høres deilig ut med en så lang påskeferie ja! Kos deg masse :biggrin:

Så dumt med den svimmelheten da. Jeg kunne ikke se noe sted at WY kunne føre til svimmelhet, men det kan jo godt være at det er den som virker litt inn og at den virker forskjellig på å person til person. Tar du den til og med mandag? Håper virkelig at den hjelper oss begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men så kan jeg jo ikke ta ut ferie når som helst ellers i året! :) Litt dumt å ikke kunne reise til Syden i mai for eksempel, når det er billig og lite folk! Men, jeg klager ikke!! MYCKET glad for at jeg ikke skal på jobb på over 10 dager!!

Skulle egentlig trene i dag, men så reiste venninne tidlig fra jobb, så hun trente fr jeg var ferdig på jobb. Og i tillegg kom svigers tidlig, så da droppet jeg hele planen. Får ta det igjen etter påske, tenker jeg.. Veldig koselig på skolen med englebarna i dag - vi hadde påskequiz med seigmenn som premie! De er så søte altså! Tro om vi var like søte da vi var 16 år!?

Ellers lite som skjer på Minime-fronten. Hatt en del utflod i dag, trodde nesten det var TR som hadde kommet altfor tidlig. Fortsatt litt svimmel av og til, tror ikke det er akupunkturen lenger, kanskje wild yam? Vet ikke om det ha noen sånne bivirkninger...*google*

Skulle ønske jeg hadde 10 dager påskeferie jeg også :sjenert: Har prøvd meg på yrket ditt en god stund, og det var definitivt ikke noe for meg :riste: Egentlig fornøyd med valget jeg har tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske!! :hoppe:

Det høres deilig ut med en så lang påskeferie ja! Kos deg masse :biggrin:

Så dumt med den svimmelheten da. Jeg kunne ikke se noe sted at WY kunne føre til svimmelhet, men det kan jo godt være at det er den som virker litt inn og at den virker forskjellig på å person til person. Tar du den til og med mandag? Håper virkelig at den hjelper oss begge to!!

Nei jeg fant heller ikke noe om det... hmm... men det er ikke så ofte at det er veldig plagsomt! :) Tar siste WY i kveld, tør ikke å ta lenger i tilfelle det skulle ha virket! Blir fryktelig spennende dette her, for både meg og deg! :klem:

Stakkars sambo min, han har blitt syk! Og så syk som en mann kan bare en mann være... Måtte kjøre han til legevakt i dag, så nå har han da heldigvis fått penicillin. Håper han blir frisk igjen snart!! Svigers har reist, de hjalp oss masse på hytta i går, så nå er det strax ferdig!! Hurra! Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag, kanskje få med en venninne og går tur med biskeliten? Han står bare ute og bjeffer - kjeder seg sikker dønn ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde 10 dager påskeferie jeg også :sjenert: Har prøvd meg på yrket ditt en god stund, og det var definitivt ikke noe for meg :riste: Egentlig fornøyd med valget jeg har tatt.

Nei, det er nok ikke alle det passer for, kan man si! Tror nok ikke at jeg kommer til å være lærer hele livet heller, men så lenge jeg trives med det, er det jo helt greit. Men jeg prøvde meg i 2.klasse på barneskolen en gang, og fant ut at jeg nok passer best på VGS!! Man kan jo tross alt snakke til dem som voksne mennesker, så lenge man ikke forventer å få veldig voksne svar tilbake hele tiden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ser ikke ut til at jeg får gjort stort i dag! Regn og vind utenfor vinduet, nykokt kaffe (første kopp på over 2 uker!!), påskegodt fra sjefen og interiørmagasin innenfor vinduet... hmm... what to choose...! Venninne hadde ikke tid til å gå tur heller, har tre skrikerunger... også presterer hun å være misunnelig på MITT liv som DINK!!?

Hmm... kanskje jeg skal grave frem noen gamle interiørblad fra forrige sesong, med sommer-stoff? Begynne å glede seg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde glatt byttet til liv med tre skrikerunger jeg :sukk: hadde ikke gjort meg noe så lenge det hadde vært mine :sjenert:

Ble det snop eller tur på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt byttet til liv med tre skrikerunger jeg :sukk: hadde ikke gjort meg noe så lenge det hadde vært mine :sjenert:

Ble det snop eller tur på deg?

Ja, jeg hadde byttet jeg også.. men hun vet jo ikke at vi prøver, så kanskje hun ikke hadde vært så åpenlyst misfornøyd med livet sitt hvi hun visste... Her ble det mest snop og lite tur.. stakkars biskeliten.. men han har kost seg i sofaen hele dagen, og nå ligger han oppå sambo, under dyna! :) Og han er ikke akkurat en liten hund - på utsiden..! Innvendig er han bare liten biskelisk som vil sitte på fanget! Hehe... Nå tror jeg at jeg skal legge meg snart... Har lest om symptomer på graviditet, så i natt kommer jeg til å drømme om positive tester.. har gjort det et par ganger før, og det er så trist når jeg våkner igjen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at hun ikke hadde sagt det om hun var klar over at dere prøver :)

Vet alt om boffser som er stor utvendig og liten innvendig :fnise: Kjenner en som blir mye høyere enn meg når han står på to, han er så leken at det er skummelt :ler: Det er ikke alle som klarer å holde seg på bena når den karen leker...

Hvilke rase er det dere har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg har prøvd Wild Yam et par prøveperioder (og skal begynne på til uka igjen, selv om vi har en liten selvpålagt prøvepause), men jeg har ikke merket noen særlige bivikniger av det. Men vi er jo så forskjellige, så det kan jo være at du reagerte litt på det... ;) Du tar tabletter og ikke den derre salven vel?

Ha en flott påskeferie! Har to dager igjen før vi reiser. Kan ikke vente! Skal bli så godt å komme seg bort og bare late seg hjemme hos svigers med god samvittighet! :lur:

Er forresten ikke så greit for folk å ikke tråkke i salaten når de ikke vet at vi prøver. De vet jo heller ikke at de gjør det, men jeg vil heller at de buser ut med "teite" kommentarer, enn at de sitter og veier ordene sine for å ikke si noe feil... :sjenert: Kjenner ei som alltid starter klagingen over barna med " Jeg elsker dem over alt og vil ikke bytte, men ..." Og det synes jeg egentlig er en litt fin måte å klage på. Hjelper kanskje at hun ikke hele tiden klager over alt de gjør og ikke gjør. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...