Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Det ble ingen tur ut på fredag, for jeg sovnet fra alt sammen! Var så trøtt at jeg bare gikk og la meg etter jobb. Så jeg og sambo aog alle dyra lå i senga og så på Mord og Mysterier og spiste potetgull! Koselig!! Det var visst bare "gutta" som var ute, så jeg tror ikke jeg gikk glipp av annet enn fyll og fotballprat!

Jeg er også i DPO-land om dagen... EL på fredag, så da er jeg vel ca 3DPO i dag. Nå på fredag skal jeg inn til gyn og ta blodprøve igjen, og sjekke enda et hormon-nivå. Har ikke fått svar på den forrige blodprøven enda heller. Jaja... vi får se hvordan det går... men i dag fikk jeg plutselig MYE utflod, og litt rosa på papiret. Kanskje det er et tegn? *åpner nylig påfylt optimisme-skuff*

:klem: Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg endelig fått internett hjemme igjen!!! :duskedame: Kostet ikke så voldsomt heller... fint!

Stress på jobben i dag, altfor mye å gjøre på altfor kort tid. Det er jo snart eksamen!!! :hakeslepp:

I morgen skal jeg til gyn og ta enda en blodprøve, har enda ikke fått svar på den siste (såvidt jeg vet..). Men har time der på onsdag, så da regner jeg med at han har en plan! Aner ikke hva som er neste steg videre, og er glad for at sambo sa ja til å være med på timen. Han har fri fra jobben likevel, og jeg synes det er fint å vise gyn også at vi er to om det. Han "kjeftet" jo på sambo fordi han aldri fikk rotet seg til å ta den sædprøven!

Nå er sambo borte på jobb fra i går til i morgen, og jeg er alene hjemme i dyrehagen. Skal kanskje gå en tur med venninne senere i kveld, og har spist mine spesialbaguetter med ost og skinke. Namnam!! Har også en halv pose med potetsticks (ja, jeg ER klar over hva det gjør med slankekuren min...) som jeg skal koooose meg med i kveld! I helga skal vi til svigers, litt stress men mest trivelig. Det er jo morsdag på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Nå har jeg vært hos gyn igjen, og alel blodprøver var i orden. Jeg hadde EL når jeg trodde, og alt er i orden utenom kolesterol. Så nå begynte han å snakke om kikkehullsoperasjon... hyst-ettellerannet... (husker aldri hele navnet!). Så det har han bestilt nå, så får vi se når jeg blir innkalt. Det hørtes skikkelig kjipt ut, men må man så må man... og det ser det ut til at vi må... Som legen sa er det ingen åpenlys grunn til at vi ikke skal kunne få det til, og i og med at jeg har EL hver mnd og stabile sykluser, så er det ikke vits med medisinering heller..

På den mer positive siden, så er jeg nå 11DPO, og ingen tegn til noen :kosteskaft: enda. Men det kan jo fort endre seg. Brystvortene er noe mørkere enn vanlig, og litt større/mer "pekete" (if that makes sense...) enn vanlig. Er konstant sulten, og sovner før jeg rekker å legge meg om kvelden. Men det er sikkert bare innbilning... IKM er på lørdag, så med litt hell kan jeg ta meg et glass vin hos svigers! :)

Jeg har begynt å trene!! Det er moro!!! Føler meg så sprek, trener minst to ganger i uka på senter, og jogger eller sykler hjemme (bare inne nå, litt vanskelig med all snøen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror TR er på vei... :tristbla: Gyn sa at han trodde den kom på fredag (i morgen), og jeg tror han har rett. Typisk bittebittebittelitt spotting... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TR er på vei... :tristbla: Gyn sa at han trodde den kom på fredag (i morgen), og jeg tror han har rett. Typisk bittebittebittelitt spotting... :kjempesinna:

TR hare bare med å holde seg laaaaangt unna!!! Det bestemmer jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR hare bare med å holde seg laaaaangt unna!!! Det bestemmer jeg! :nigo:

Håper :kosteskaft: hører etter deg! Ble litt sur og deprimert her nå... Ikke bra for elevene mine! *kort lunte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper :kosteskaft: hører etter deg! Ble litt sur og deprimert her nå... Ikke bra for elevene mine! *kort lunte*

Har bare med å høre! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkadag..... forsinket buss, mistet båt, sure elever, våte sko, våt bukse, masete sjef, spotting, sambo på jobb, ikke noe på TVen og sur bikkje.... Jeg tror jeg går og legger meg snart jeg..... :tristbla: og håper det blir bedre i morgen! (Særlig det med spottingen - nå kan :kosteskaft: holde seg så j****lig langt borte!!!!)

I tillegg har jeg lest mer om det operasjonen jeg er meldt inn til, og det ser ikke veldig behagelig ut.. jeg skal vel sove, men det kan visst bli ubehagelig noen dager etterpå. Visstnok skal kontrastvæsken som brukes hjelpe til med å åpne egglederne, så da skal det være større sjanse for å bli gravid rett etter operasjonen. Er da en liten trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda :tristbla: Høres ut som du trenger en :hug:

:troest:

Takk, det trengs! :) Er helt sikker på at TR kommer i dag eller i morgen, håper bare den kommer i tide slik at jeg kan drikke vin/øl i helga! Look at the bright side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda.. Går konstant og lurer, og svigers tror sikkert jeg har blærekatarr fordi jeg er så ofte på do! Tror nok ikke det blir noen vin i kveld, må ha klar en god unnskyldning.. Har vondt/er sliten i korsryggen, og kunne sovet i ett hele dagen. Våknet ikke før kl 11 i dag, noe som IKKE er normalt! Men jeg skal ikke rope for høyt, for plutselig kommer :kosteskaft: i morgen. Er jo bare på CD29 enda. Jeg har ingen symptmer på hverken TR eller :babysmokk: så jeg blir helt tullete snart... heldigvis er sambo innviet i planen, så han vet i alle fall at jeg ikke er gal!

I dag var jeg på sopping i byen, men kjøpte ingenting. Presterte å glemme lmmeboka mi hjemme, så sambo må spandere på meg hele helga.. nei, det VAR ikke meningen! :) Men koselig likevel!

Fortsatt god helg til alle som har tid til KG i helga! :klem:

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vondt i korsryggen har eg også hatt dei siste dagane. Kombinert med mensmurring. Håpar det klaffar snart!

*sprer forsiktig litt babystøv her inne, som du kan bruka, om du tør, men på eigen risiko - uvisst om det er kvalitetsstøv*

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det var nok ikke så bra kvalitet på det støvet Dreia... :tristbla: TR kom ikke, og kom ikke, og kom ikke... ikke tegn til noe...selv om den skulle komme på lørdag, og jeg er aldri forsinket... men så i natt våknet jeg og var skikkelig kvalm, og hadde enormt vondt i magen. Greide ikke å kaste opp, ikke sove, og lå våken og frustrert fra kl ett til klokka ringte halv sju. Nå er det masse mørkerødt blod, som om det er et åpent sår der... ikke vanlig mens, for det bare renner (unnskyld ekle detaljer). Er det mulig det er en MA, kanskje? Har ikke peiling på sånt jeg.. vet bare at jeg ble fryktelig, fryktelig skuffet, og at jeg er veldig trøtt, og at jeg har tatt fri fra jobben i dag. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...