Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå er det for sent med testing igjen... :kosteskaft: kom i dag... :tristbla: Men, er det jo veldig koselig med sambo tilbake! Jeg er småsyk, og han passer på meg! Har spist pizza! Takk for all :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Så kjipt! Og eg som hadde sånn trua på deg denne pp'en. :sukk:

Når blir det utredning på dåke? Blir det fleire prøverundar før turen til legen?

Godt å høyra at mannen er tilbake, og at han er ein god pleiar. :yvonne:

God bedring! Og slapp godt av og nyt helgefri. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Så kjipt! Og eg som hadde sånn trua på deg denne pp'en. :sukk:

Når blir det utredning på dåke? Blir det fleire prøverundar før turen til legen?

Godt å høyra at mannen er tilbake, og at han er ein god pleiar. :yvonne:

God bedring! Og slapp godt av og nyt helgefri. :klemmer:

Ja, det var ganske kjipt... Jeg skal være borte fra sambo ved neste EL, så det blir nok utredning etter høstferien, tenker jeg... Det er ikke så lett som det ser ut å få barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, det var kjipe greier Mayami :klemmer: Jeg hadde også stor tro på deg denne gangen. Den forbaska :kosteskaft: bør nå holde seg langt unna.

Synd din kjære er borte neste runde, har hatt et par slike runder selv, det er kjedelig. :klem: Masse lykke til med legebesøk etter hvert. Og du har rett, det er slett ikke så lett som man skulle tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det var kjipe greier Mayami :klemmer: Jeg hadde også stor tro på deg denne gangen. Den forbaska :kosteskaft: bør nå holde seg langt unna.

Synd din kjære er borte neste runde, har hatt et par slike runder selv, det er kjedelig. :klem: Masse lykke til med legebesøk etter hvert. Og du har rett, det er slett ikke så lett som man skulle tro...

:klem:

Takk! En kollega av med brakte temaet på bane i dag, at de som virkelig vil ha barn ofte sliter, mens andre får barn selv om de ikke ønsker det... Han sa at de slet før de fikk det til, noe som virket veldig betryggende for meg. Han har verdens søteste lille datter! Så da er det håp i hengende snøre!

nei, nå får jeg bare konsentrere meg om jobben! Har altfor mye å gjøre, og enkelte ting går i glemmeboka, dessverre... hehe ikke greit!

:klem: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! En kollega av med brakte temaet på bane i dag, at de som virkelig vil ha barn ofte sliter, mens andre får barn selv om de ikke ønsker det... Han sa at de slet før de fikk det til, noe som virket veldig betryggende for meg. Han har verdens søteste lille datter! Så da er det håp i hengende snøre!

nei, nå får jeg bare konsentrere meg om jobben! Har altfor mye å gjøre, og enkelte ting går i glemmeboka, dessverre... hehe ikke greit!

:klem: til dere!

Å så godt det er å høre andre si sånt. Det hjelper både på humør og innstilling og få høre at det ikke har gått så lett for andre og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen! :) Lenge siden jeg har oppdatert dagboka mi nå... (dårlig samvittighet) Til mitt forsvar har jeg vært utenlands en tur, og på klassetur med mine unge håpefulle! Så det har ikke akkurat blitt mye tid på nett i det siste! Jeg hadde vondt i magen hele høstferien, akkurat som menssmerter eller EL-følelse. Det var altfor tidlig, det startet på dag 6 eller 7 i syklusen. Merkelig... i tillegg hadde jeg mye utflod, sånn at jeg avogtil måtte på do for å sjekke om jeg hadde fått mensen! Enda merkeligere... Som dere kanskje husker, kom TR på besøk forrige periode, men reiste omtrent igjen etter bare to dager. Hmm.... nei, jeg SKAL ikke begynne å lure på om jeg kan være gravid likevel, for der er jeg jo selvfølgelig ikke (opprettholder utad min negative innstilling, i håp om at det hjelper!). Jeg har i alle fall sluttet å telle PP, men vet at jeg sluttet på pille i august 2007. Jeg skal hvertfall ikke teste før etter neste IKM, som er neste helg!

Så, sånn er ståa, og nå tror jeg at jeg skal rette noen stiler! Lover å være flinkere med oppdateringene heretter! I tillegg skal jeg prøve å stikke innom noen andre dagbøker og holde meg selv litt oppdatert på deres liv også! :klem:

- Mayami -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har vore veldig dårlig på KG i det siste eg også. Leser litt, men orkar sjelden å skriva noko. Me får prøva å bli flinkare begge to. ;)

Håper veldig det er ein positiv grunn for den rare magen. ;):hoppe: Eg kryssar fingrane for deg, men prøver å ikkje auka forventningane dine for mykje, så skal prøva å halda det for meg sjølv. ;)

*gjere følgande usynlig for Mayami: :popcorn: *

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet tidligere i kveld, og den var negativ. Så da va jeg vel bare rar i magen da. I tillegg var jeg borte fra sambo da jeg skulle ha EL, så det blir nok ikke noe denne gangen heller. Lurer på om jeg ikke skal bestille oss en time hos legen snart...

Nå er det godt med helg, sitter i senga og ser på tv. men nå har bisken slått seg vrang, så jeg får vel ta han med ut på en liten tur!

God helg, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet tidligere i kveld, og den var negativ. Så da va jeg vel bare rar i magen da. I tillegg var jeg borte fra sambo da jeg skulle ha EL, så det blir nok ikke noe denne gangen heller. Lurer på om jeg ikke skal bestille oss en time hos legen snart...

Nå er det godt med helg, sitter i senga og ser på tv. men nå har bisken slått seg vrang, så jeg får vel ta han med ut på en liten tur!

God helg, jenter! :klem:

Kanskje greit å få legetimen unnagjort? Er det noko h*n kan hjelpa med, er det vel greit å få hjelp så tidlig som mulig. Men det beste er jo om dåke hadde klart å få det til på eigenhånd neste PP. :jepp:

Bisk? Har dåke også hund? *lyst på* Kva rase?

Håper helga di er fin. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempebra helg altså! Har slappet av, og begynt å legge golv i kjellerstua. Fint! Har hund ja, en eventyrblanding med altfor mye energi! Han er svart og hvit korthåret. Fint med bisk, får luftet meg selv også! Vi har lyst på en til, men vi må finne den rette først. Må jo selvsagt gå overens med begge kattene og hunden. Ikke enkelt! Nei, nå er det sengetid, jobb i morgen tidlig! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg selv har vært innnom her også, tror man blir litt lei av og til når vi ikke får det til :klem: Men nå har jeg da endelig tatt turen innom me en liten hilsen. Hvilke PP er du på nå?

Krysser fingerne for at spiren sitter snart :tommelopp: Enten det blir legebesøk eller ikke :klemmer:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å telle PP, for det tok en stund før jeg begynte med EL-tester. Så da vet jeg ikke om jeg har hatt EL hver mnd. Men, uansett, jeg sluttet med p-pille i august i fjor..

Nå er IKM rett rundt hjørnet, men jeg har en følelse av at :heks: kommer snart. Vet ikke hvorfor, bare tror det. Har vært kvalm og svimmel i et par dager, og det har jeg også vært før IKM i det siste. Jeg vet at jeg burde bestille time hos lege, men får meg liksom ikke til å gjøre det. "Prøve bare en gang til først" og så videre... Liker ikke leger, og er redd for at det er noe feil med oss. Det verste hadde vært om det er noe feil med sambo, for jeg vet at han hadde blitt så lei seg. Vet ikke hvor stor sjanse det er (prosentvis) for at det er han eller meg, men uansett...

Akkurat nå er jeg i alle fall på jobb, har et par fritimer før neste økt. Kanskje jeg skal rette noen prøver mens jeg venter på juleferien!?

Fortsatt fin dag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...