Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

I går ble det utslag på ELtesten!! Klart og tydelig! Så da er det bare å pøse på med :sengekos: da! hehe... Merkelig at EL aldri treffer i helga, da vi faktisk har god tid! Jaja.. skal vel være fornøyd med at den kommer i det hele tatt!

Oi oi... STÅ PÅ MAYAMI :humpe: :humpe: :humpe:

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her står vi på! Hehe... moro med EL!! Nei, i dag er jeg ikke opplagt på jobben.. sitter og skal liksom rette, men det blir ikke noe fornuftig. Kanskje bedre å bare gå hjem, og ta rettingen i helga, mellom fjelltur og venninnebesøk?! Hadde forøvrig fire veldig fine timer i dag, med en utrolig koselig klasse! De kom tilogmed og sa at sånne timer ville de ha flere av.. Da er det moro å være lærer! :rødme: Barna mine!

I dag skal jeg og sambo skeie ut, og spise hamburgermeny til middag! Hehe... har levd på panert seifilet og potetmos en studn, tømmer kjøleskapet før lønningsdagen! Så i dag er det fest! I morgen kommer tre venninner på besøk. De har barn allesammen, i samme alder, og har en tendens til å snakke en del om dem, naturlig nok. Men de vet nå at vi prøver, så jeg håper de kanskje tar litt hensyn til det! Hadde ikke tenkt å fortelle det, men slapp opp for unnskyldninger for ikke å ta et glass vin nå og da! Jaja... de holder da tett, og er veldig snille og forståelsesfulle! Så det bli koselig med sladder og snacks i morgen kveld!

Håper dere alle sammen får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få høre sånt av elevene sine! Betyr jo at du gjør en god jobb med dem det da! Flinka!

Åh, hamburgermeny hørtes egentlig veldig snadder ut. :gjeiper:

Håper du får en knall kveld med snacks og venninne sladder!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Må vera herlig med slike elevar! Då må det vera det kjekt å vera lærar! :smilbla:

Det er vel kanskje for seint å ønska lykke til med EL-dagar nå, men (forhåpentligvis snart) lykke til med testing. ;) Håpar det går denne mnd. :jepp: Og fortsatt god søndag! :vinke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en bra helg!!! Jeg har ikke gjort noe jobbrelatert, bare slappet av og kost meg med venner og kjente. Venninnekveld var en ubetinget suksess som varte og rakk ut i de små timer. I går var vi på fjelltur med bisken, og det tror jeg helt sikkert han satt pris på! Men nå er jeg tilbake på jobb... hit by reality... neida, ikke så ille, men litt å ta igjen... Er forresten utenomjordisk trøtt i dag, selv om jeg har sovet leeenge.. hmm.. tok en kopp kaffe, men det smakte plutselig flybensin.. ikke et godt tegn! Håper jeg er litt mer opplagt til kl 10, for da har jeg timer.. synge litt i dag, tenker jeg! Fint med litt avveksling, både for meg og unga! :-) Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den helga hørtes deilig ut!!! Jentekvelder er som regel en stor suksess her også, deilig med slike kvelder/netter :fnise:

Håper dere fikk pøst på med :sengekos: og at en spire er igang :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det var bra med helg, altså! Menmen... nå er det jo uke igjen... lurer på om jeg skal orke å rydde litt her, det ser ikke ut.. sambo er på jobb, og jeg vet at han hadde blitt veldig glad hvis det var fint til han kom tilbake! Jaja... kanskje etter hotell cæsar! :fnise: Ja, jeg vet det er teit, men det er faktisk av de bedre såpene som går!

Ja, vi fikk pøst på med :sengekos: og nå er det bare den j******* ventetiden igjen!! Det tar jo år og dag før den dumme tanta komer (eller ikke kommer), jeg tror jeg blir sprø! Jeg har hvertfall bestemt meg for å ha en negativ innstilling, for å se om det hjelper. "Alle" sier jo at de ble gravide så snart de hadde gitt opp tanken, så hvorfor ikke? Vi skal hvertfall til legen dersom det ike går denne gangen. Det "verste" er at ei av de venninnene som var med i helga annonserte at det skal prøve å få en baby til etter jul, og da hengte den andre seg på også. Hmm... tenk om vi kunne fått samtidig!! Koselig!! menemen--- negativ var det ja.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var bra med helg, altså! Menmen... nå er det jo uke igjen...

Ja, men snart er det helg igjen! :bolledeig:

Eg heier på at det blir bebis på dåke snart. :duskejente:

*prøver å få tida til å gå raskare, slik at det nærmar seg Mayamis -I-KM*

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen helg igjen Mayami :)

Hvordan går det med deg i ventetiden ?? Vi ligger kanskje ganske likt vi da, ikm dato å sånn :klø:

Jeg danser littegranne for oss begge to jeg da ;)

:skya::skya::skya:

:skya::skya::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Mayami! :klem: Håpar du får ei helg fri frå mykje jobbarbeid denne helga også. :)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!! Ja, det var veldig bra med helg denne gangen også! Var på hyttetur me mamma og pappa og en haug med slekt. Koselig!!! Sambo var også med, og vi gikk masse tur på fjellet! Ikke jobbet i det hele tatt, unntattå tenke på den prøven jeg må lage i morgen tidlig! Nå har begge pusene kommet inn igjen (de måtte være hjemme i helga), så nå er det bare lykke her! Ingen :kosteskaft: enda, men har gått hele helga og trodd at "når kommer den..." for det kjentes sånn ut... jaja, IKM er ikke før lenger ut i uka (dag 26 i dag). På fredag (dag 24) kom det bittelitt friskt blod, men etter det bare mer utflod enn vanlig. hmm... blir veldig tussete av dette her... Nei, nå skal jeg legge meg, skal prøve å komme innom div dagbøker i morgen! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må følge med her :popcorn: Krysser fingrene for at :kosteskaft: holder seg langt unna denne gangen!

Takk høstjenta! For øyeblikket seg det greit ut, men har hatt en :kosteskaft:følelse i to dager, men det skjer ikke noe. Bittelitt rosa på papiret bare..

Åh, nå kjeder jeg meg!! Sambo er på kurs i tre dager, og jeg har bare hund til selskap.. noen forslag til hva jeg kan finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... nå har jeg akkurat snakket med søster... hun bor sånn 6 timers kjøring unna, og har ikke bil. I og med at jeg har bil, reiser jeg dit på besøk oftest. I dag annonserte hun at hun har tenkt seg til min by i begynnelsen av desember, sammen med noen venner, for å besøke en bekjent. Jeg spurte om hun ville komme på besøk da, kanskje. Hun sa at hun sannsynligvis ikke fikk tid, men vi kunne da treffes i byen.. blir litt lei meg jeg.. Hun har ikke vært på besøk hos meg på LENGE, selv om hun alltid planlegger en tur hit. Dessuten maser hun bestandig om når jeg kommer på besøk, og om ikke jeg kan løse hennes kjærlighetsproblemer. (Stort sett luksusproblemer, faktisk...) Er det helt urimelig av meg å bli såret?? Det MÅ da gå an å komme innom på besøk mens hun først er her?? uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kosteskaft: får bare holde seg langt unna !!!!!!

krysser i vei for deg her :duskedame:

Hun har ikke dukket opp enda!! Kanskje, kanskje... Når skal jeg teste da? Er på dag 30 i dag, og ikke noe tegn til noen tante av noe slag... Begynner å frike litt ut her... Vanligvis når jeg går over tida, så kommer det "litt nå og litt da", men nå er det jo virkelig INGENTING! Nei, nå skal jeg ikke selge kjøttet før elgen er skutt igjen... tør ikke å teste...

Grusom dag på jobben, måtte være med en elev i sykebil til sykehuset. Fikk anfall midt i timen. Huff... går visst bra med han, men jeg ble litt skjelven! Nå er jeg trøtt, halvsyk og tankefull... hmm... bra at det går "Skins" på tv, det ER noen som har et mer rotete liv enn meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke urimelig av det å bli litt såret. Har opplevd slike ting selv i familien og man blir alltid litt lei seg. Men sannsyneligvis tenker ikke hun på det på den måten. Jeg har vært gjennom en del slikt med min bror og hadde også en lang prat med min mor som har hatt det slik med sine søsken. Resultat er at jeg ikke lar meg bli såret fordi han ikke ser det på samme måte som meg, han mener ikke å såre. Folk er forskjellige.... :sukk:

Men på en annen side kan du jo godt at det opp med henne på en forsiktig måte og si at du syns det er synd at hun ikke kommer innom når hun er der så sjelden. Reagerer hun ikke er mitt beste tips å heve seg litt over det og prøve å være bedre selv.

Kjempespennende tider for deg nå ja. Hvor lang syklus har du til vanlig? Pleier TR å komme på dag 30 eller senere? Jeg ville ventet til det er minst gått like mange dager som en vanlig syklus før jeg testet, og kanskje en dag til. Så kanskje det erpå tid med en test nå... :duskedame:

Masse lykke til, krysser fingrene :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok litt "emotional" i går, har kommet over det. Snakket med mamma om det, og hun skulle si fra. Søster er yngst, og har alltid vært vant med å gjøre som hun selv vil. Er ikke egoistisk, bare ung og tankeløs innimellom! Det ordner seg nok.. men jeg var ganske trist og lei i går ja!

Vanligvis har jeg syklus på 28-30 dager, har gått opptil 32 dager før skikkelig blødning, men da har det alltid vært spotting og farget utflod jevnlig noen dager før. Sier til meg selv at tanta kommer i morgen, så blir det heller en hyggelig overraskelse om det ikke skjer!

Sambo er fortsatt borte, og jeg har stekt meg grandis for første gang siden krigen! Sitter og koser meg i senga! Litt morsommere når sambo er her, men... what's a girl to do?! Er ikke vant til å være uten han så lenge som tre dager, så det blir uber-trivelig når han kommer hjem i morgen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper søster di tar seg tid til å komma på besøk. Litt kjedelig når det alltid er ein sjølv som må ta initiativet.

Kjempespennande! Åh, eg håper sånn at det klaffar for dåke denne syklusen. Tenk så godt det er om dåke slepp å dra til utredning. *krysser fingrar* :duskedame:

Kos deg med mannen i morgon. Super start på helga at mannen kjem heim! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...