Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet sjokoladevarianten nå i dag, udelt suksess! :) Anbefales på det varmeste!

I gang med :sengekos: igjen nå, etter en deppete og stusslig TR-periode.. hørte om noen som hadde blitt gravid etter å ha hatt sex annenhver dag hele perioden, så det prøver vi denne gangen. Dessverre reiser jeg bort onsdag-søndag, men tror nok vi rekker EL likevel!

I morgen er det jobb igjen, men avslappende vinterferie-jobbing! Nesten så jeg gleder meg til å komme ovenpå med retting og planlegging igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt en halv ananas igjen - nok til en runde til med Anapina! Nå skal jeg legge meg... for andre gang... FOR mye å tenke på??! Jeg???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas-smoothie er best uten jordbær! Så vet vi det...

Har vært på jobb i dag, selv om det er ferie. Pliktoppfyllende.. ble masse styr med sjefen (ikke direkte med meg, men med kollegiet), og i mars skal vi ut på tur alle sammen. Det kan bli spennende.. jaja..

I morgen reiser jeg til eventyrlandet til mormor sammen med mamma og søs. Det blir kjempekoselig, men jeg glemte headset på jobben... greier meg ikke uten iPod med så mye alene-venting. Tror jeg må kjøpe meg et nytt headset på flyplassen.. typisk at jeg skulle glemme det... Jeg er IKKE rotete!! (å joda...) Vi kommer fra hvert vårt sted og møtes p åvestlandet for felles fly videre. Jeg kommer selvfølgelig timesvis før de to andre, fordi jeg bor i ødemarken... kjedelig... Kanskje de har trådløst nett på flyplassen, så kan jeg sitte på KG fra iPoden min?! *håper*

Nå driver sambo på med oppussing av badet vårt. Hører at det durer og banker der nede! Masse jobb, men det blir veldig bra å få det ferdig! Sikkert en halv formue i rørlegger, men det må vel til... Jeg skulle vel egentlig ha vært med å hjelpe til, men det er så liten plass der (busslomme-bad), og jeg har ikke pakket enda.. og i kveld er det Frustrerte Fruer!! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventyrland høres virkelig bra ut! :Nikke:

Det gjorde badeoppussing også (har mer type bussdo-bad jeg da), men ikke styr på jobben. :kjefte: Kanskje felles tur i mars gjør det bedre? Eller kanskje ikke... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en veldig bra tur til Eventyrland! Koselig å se mormor igjen, hun er faktisk friskere enn jeg trodde! Puh..! :)

I full sving her igjen, mas og unger alle steder. Retting og planlegging oppover ørene. Men det er da kos! Nei, jeg på jobb nå, så jeg får vel jobbe litt.. men kommer innom KG igjen i kveld for oppdateringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sambo på jobb, og det er virkelig ikke noe på TV på onsdager! Kjedelig....... Men jeg er bare trøtt og guffen uansett, så hadde vel ikke giddet å finne på noe likevel.. Bra dag på jobben, har ingenting å klage på. Venter på IKM som skal komme om 2 uker, og har fram til da ingenting å jakte på eller noe. Tror vi bommet på EL denne PP, fordi jeg var i Eventyrlandet. Mens jeg var der hadde jeg masse ubehagelig aktivitet i det aktuelle området, og jeg mistenker det for å være EL. Eneste håp er at noen svømmere av det eksepsjonelle slaget greide å klore seg fast fra før jeg reiste. Lite trolig... Ikke hørt mer fra sykehus om operasjon, og mormor/mamma/søster var veldig masete på oldebarn/banebarn/tantebarn hele turen. Tror ikke de mente det på den måten, men jeg ble skikkelig irritert av og til. :kjempesinna: Måtte bare gå meg en tur i hagen og roe ned. DET ER IKKE SÅ LETT SOM MAN TROR!!!!!!

På den lyse siden: en kollega av meg fikk en liten jente forrige uke! Koselig!! Håper hun kommer på besøk til oss på jobben snart så vi får se! Hun har vært mye syk, og vi har derfor fulgt ekstra godt med på "prosessen"!

Nei, kanskje jeg skal vaske golvet... egentlig gidder jeg ikke, for det var sambo som tømte en brusflaske utover (ikke med vilje!), så han kan egentlig vaske det selv. Eller, han har vasket da, men det er fortsatt klissete... æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, men ingen store forventninger. Håper bare at TR kommer tidlig, slik at jeg kan ta meg en øl på personalturen!

Det er så fint vær her i dag, men jeg sitter inne på jobb... vil ut i luften og opp i trærne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... var akkurat på do, og ser bittelitt spotting... det er HELT feil tidspunkt, er ca 6DPO, CD18 i dag... merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart... litt mer spotting nå... Nei, jeg SKAL IKKE begynne symptomjakt denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart hvordan noen mennesker tiltrekker seg enkelte typer mennesker! Jeg for eksempel har en tendens til å tiltrekke meg gladkristne (som vil omvende meg fra ateismen), overstadig berusede middelaldrende menn (når jeg er på byen - ikke i dagliglivet) og ensomme sjeler med tvangstanker og sosial angst... Er det noe slags signal jeg sender ut om at jeg er en sympatisk person??! Merkelig... har akkurat hatt besøk av et eksemplar av den sistnevnte sorten, og selv om det er trivelig med besøk, blir det kanskje litt slitsomt av og til... når h*n kommer hele tiden... bra jeg er ferdig med planlegging og sånt for denne uka!

Bra helg, var på hytta! Maling og panel - blir fint! :) Gleder meg til det blir ferdig! Hadde tenkt å bruke hele påsken der også, men så sa sambo plutselig at vi godt kunne reist på besøk til foreldrene mine siste helga! Så det skal vi! Koselig! Godt å tenke på at det er bare 4 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting på det tidsrommet kan være litt spennende da ;)

Ja, kanskje... men jeg prøver å ikke la meg rive med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er rart hvordan noen mennesker tiltrekker seg enkelte typer mennesker! Jeg for eksempel har en tendens til å tiltrekke meg gladkristne (som vil omvende meg fra ateismen), overstadig berusede middelaldrende menn (når jeg er på byen - ikke i dagliglivet) og ensomme sjeler med tvangstanker og sosial angst... Er det noe slags signal jeg sender ut om at jeg er en sympatisk person??! Merkelig... har akkurat hatt besøk av et eksemplar av den sistnevnte sorten, og selv om det er trivelig med besøk, blir det kanskje litt slitsomt av og til... når h*n kommer hele tiden... bra jeg er ferdig med planlegging og sånt for denne uka!

Ei venninne av meg har akkurat same problemet - ho er som ein magnet på dei einsomme sjelene med tvangstankar og sosial angst. Men så er ho ein veldig sympatisk person også. Får aldri ein person til å føla seg uvel og uønska. Men eg trur det har slitt henne litt å bli "stuck" med slike tilfelle opp gjennom åra.

Håpar ikkje det er derfor eg er venninne med henne. :redd::ler:

Kryssar fingrar for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar ikkje det er derfor eg er venninne med henne. :redd::ler:

Det er det sikkert ikke! Men jeg må si jeg lurer på hvorfor det er noen som er sånn...

Her går det strykende i dag! Hatt masse fri til nå, men nå er det rett i time etter lunsj.. Blir koselig i dag, tror jeg! Det er sol og sommer og snart tror jeg at jeg tar med klassen på tur for å kjøpe is! Men ikke i dag... vente til det er litt varmere i været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her jeg :vinke:

Fikk skikkelig lyst på smoothies av å lese her inne :sikle:

Litt spennende med spotting da, krysser fingre for deg jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her jeg :vinke:

Fikk skikkelig lyst på smoothies av å lese her inne :sikle:

Litt spennende med spotting da, krysser fingre for deg jeg :jepp:

Koselig! Ja, smoothies er godt! Kanskje jeg skal lage det igjen i dag, er en stund siden sist nå, og i dag er det LØNNINGSDAG!!! :duskedame::duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Nå har jeg offisielt gitt opp symptomjakt og alt sånt.. det får bli som det blir. Fikk brev fra sykehuset i går om at operasjon skal skje senest 31.mai. Nærmere dato kommer senere... TR er helt sikkert rett rundt hjørnet, men hun passer nok på å komme etter ansatt-festen er over, slik at jeg må finne dårlige unnskyldninger for ikke å drikke... kan ikke si at jeg skal kjøre heller (som jeg vanligvis gjør), for det er på hotell, med overnatting... Jaja.... vi har vel alle våre problemer....

Nå skal jeg i alle fall glede meg over at det snart er lunsj, og det betyr at jeg snart kan gå hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...