Mazilla Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 25. juni 2008 Koselig at dere holder liv i boka mi mens jeg er borte! Nå har jeg tatt en dusj hos svigermor, må straks løpe tilbake til teltet! Solbrent som fy, men det overlever jeg! Det er såååå gøy på festival!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. juni 2008 #122 Del Skrevet 25. juni 2008 åååå sol... jeg vil også ha sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #123 Del Skrevet 28. juni 2008 MAZILLA!!! Nå er du veeeeldig lenge borte syns jeg kom tilbake til oss!!!!!!!!!!!!!! jeg ble skikkelig solbrent på tirsdag padlet i solskinn og tskjorte. Så vant til dårlig vær så jeg tenkte ikke en gang på solkrem!! men men, nå er armene og ansiktet mitt bruuunt :juhu: :juhu: bare resten som er hvitt snakk om tskjorte skille kjære kalte meg hummer på tirsdag, men en søt hummer da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #124 Del Skrevet 30. juni 2008 Mazilla er lenge borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #125 Del Skrevet 30. juni 2008 Jaaa :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #126 Del Skrevet 30. juni 2008 Skjønner ikk e hva som er såå mye viktigere enn oss bra vi har hverandre :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #127 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja Men jeg mener å tror at hun er tilbake snart :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #128 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja Men jeg mener å tror at hun er tilbake snart :juhu: Ja, men det er bra og på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 1. juli 2008 Mazilla er tilbake, og forhåpentligvis litt mer aktiv enn de forrige ukene! Har savna dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2008 #130 Del Skrevet 2. juli 2008 Mazilla er tilbake, og forhåpentligvis litt mer aktiv enn de forrige ukene! Har savna dere!! :juhu: :juhu: MAZILLA ER TILBAKE :juhu: :juhu: vi har savnet deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2008 #131 Del Skrevet 2. juli 2008 Mazilla!!! Det var jaggu på tide... hva i all verden kan være viktigere enn oss Godt å ha deg tilbake vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 2. juli 2008 Det lurer jeg også på, men når man har besøk så synes visst besøket og andre at de er viktigere enn kg!! Men nå har besøket reist og han godeste har kjøpt seg et par nye bøker, så nå bør det være gode muligheter for litt mer kg fremover! :juhu: Nå er jeg godt i gang med sommerjobb etter flytting og to ukers ferie... Kjedelig jobb, men bra folk, så da er det jo helt ok! Trenger jo penger, skal tross alt lage ! Har forresten også fått et sted å bo fra høsten! 30 kvadrat, så det er nok best at jeg og han godeste fortsetter å være venner..! Det var en liiiten oppdatering på hva jeg har drevet med mens dere bare har sittet her og venta og savna meg... :innbilsk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2008 #133 Del Skrevet 3. juli 2008 Det lurer jeg også på, men når man har besøk så synes visst besøket og andre at de er viktigere enn kg!! Men nå har besøket reist og han godeste har kjøpt seg et par nye bøker, så nå bør det være gode muligheter for litt mer kg fremover! :juhu: Nå er jeg godt i gang med sommerjobb etter flytting og to ukers ferie... Kjedelig jobb, men bra folk, så da er det jo helt ok! Trenger jo penger, skal tross alt lage ! Har forresten også fått et sted å bo fra høsten! 30 kvadrat, så det er nok best at jeg og han godeste fortsetter å være venner..! Det var en liiiten oppdatering på hva jeg har drevet med mens dere bare har sittet her og venta og savna meg... :innbilsk: besøk viktigere enn KG!! Da har de ikke vært her inne, så de skjønner ikke hvor bra det er her :-D Grattis med nytt sted å bo, hehe kanskje en fordel at dere fortsetter å være venner Penger er en nødvendighet, skulle gjerne hatt masse av det.. men sånn er det ikke, prøver å tenke at selv om det hjelper MYE å ha penger så blir jeg ikke lykkelig av det!! Er lykkelig fordi jeg har min kjære jeg :rødme: men man kan jo ikke leve på luft og kjærlighet ikke i lengden i hvertfall GODT Å HA DEG TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #134 Del Skrevet 3. juli 2008 Grattis med hybel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 3. juli 2008 Grattis med hybel Hybel du liksom! Dette er en såkalt "parleilighet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2008 #136 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er det værste jeg har hørt 30kvm med kjøkken, bad, stue, soverom og gang??? Hybel... Jeg hadde hybel på nesten 50kvm jeg... alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juli 2008 #137 Del Skrevet 4. juli 2008 hehe, det blir en test det da. å bo sammen på såå liten plass :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 5. juli 2008 Vi hadde enda færre kvadrat i Bergen faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 5. juli 2008 For en deilig dag det har vært! Starta med å teste et nytt wii-spill i dag morges, før vi tok turen ut i byen. Spiste jordbær og drakk ismocca på utekafe, før vi rusla rundt og var turister i egen by. Så festkledde folk gå mot kirka, drømte litt om neste år. Håper nesten ikke det blir like varmt på vår bryllupsdag..! Rusla videre og spiste en halv is, før turen gikk hjemover. Handla grillmat på veien.. Så bar det hjem, og rett i skyggen. Han godeste lå i sola og leste, mens jeg og mamma skravla i skyggen. Naboen kom over og tok en røyk og skravla litt.. Etter mye om og men ble det omsider grilling i halv ni tida. Hjemmelagde båtpoteter, salat, sommerkoteletter og kryddersmør, nam! Marshmellows på grillspyd til dessert. Stappmett... Ble sittende ute en god stund før vi flytta inn og tok en runde scrabble. Så flytta vi ut igjen, det var 24 grader ved midnatt. Måtte dessverre gå inn fordi det kom noen regndråper... Uansett, sommer er deilig!! Elsker late dager som denne..! Måtte det komme mange, mange slike sommerdager! Spesielt når jeg har fri! Jippi, det er sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. juli 2008 #140 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette hørtes jo bare bra ut. Kjekt å gjøre seg litt kjent.. Deilig med sommer, og nå blir det ferie på oss også. Biltur blir det i slutten av uka, og vi blir borte i nesten en uke. Dte blir så deilig å skifte litt miljø... Jeg er ikke noe syden-menneske, så jeg skal bare nyte skandinavia så godt jeg kan fra bilen.. Ellers noen sommerplaner der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå