Tussi! Skrevet 20. januar 2009 #641 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er flink til å sladre jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 20. januar 2009 Vil du være sladris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. januar 2009 #643 Del Skrevet 20. januar 2009 Vil du være sladris? Det kan jeg være vettu Sender deg PM med nr mitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #644 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjempefint! Da slipper jeg å tenke på det, takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg elsker mannen min... Vel, nå er han ikke mannen min da, vi er ikke gift, men likevel.. Han er så snill og fin. Selv om han er helt håpløs når det gjelder husarbeid.. Det viktigste er at jeg alltid kan stole på ham, han ordner opp:) Gleder meg til babyen vår kommer. En liten del av meg og en liten del av ham- smeltet sammen:) Ja, jeg kjeder meg... Endret 20. januar 2009 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 21. januar 2009 Ah, 13 dager igjen og enda ei natt med søvn. Bare to turer opp:) I dag skal vi i møte i banken for å diskutere renta, setter de den ikke ned til under 5% så bytter vi bank. Drittlei av å betale så mye. Skal også prøve å gjøre litt husarbeid i dag, skal sette mannen til å støvsuge, mens jeg rydder og tørker støv...Det trengs virkelig! Ellers skal vi på Elkjøp å finne en kabel vi visstnok trenger og handle litt mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 21. januar 2009 Møtet gikk fint, og renta er nå på 4.95% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 21. januar 2009 #648 Del Skrevet 21. januar 2009 Møtet gikk fint, og renta er nå på 4.95% Så bra Det kan man jo være fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #649 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det blir noen tusen det:) Nå skal jeg dra med meg mannen på en liten gåtur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. januar 2009 #650 Del Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer med ny rente! Det gjelder å stå på krava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #651 Del Skrevet 21. januar 2009 Jepp- Girl Power! Lmao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. januar 2009 #652 Del Skrevet 21. januar 2009 Deilig å få ned renten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det hjelper på. Og til sommeren er den sikkert enda lavere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. januar 2009 #654 Del Skrevet 21. januar 2009 Grattis med ny rente! Håper du har en fin kveld og ikke er altfor utålmodig. (hehe...sier jeg som går på veggene snart... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 21. januar 2009 Skjønner godt at du er utålmodig,, Jeg er selv helt på bærtur, skulle ønske det skjedde noe.. Når har jeg spist pizza med altfor mye piri piri, i håp om at det kan sette fart på sakene.. I tillegg har jeg gått en tur i dag.. Men ikke så mye som en ekstra kynner enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #656 Del Skrevet 21. januar 2009 Jaja, da har enda en dag gått. Det er nok litt tidlig å håpe på noe enda for min del. Har tross alt nesten to uker igjen til terminen. Men de to andre kom før, så det er jo lov å håpe. Og det er i hvertfall lov å være lei.. Mannen spiller xbox og jeg sitter på pc. Er litt lei av den spillinga, men syns ikke jeg kan si noe, det er tross alt ikke lenge til babyen kommer og da blir det nok ikke tid til sånne ting.. Nå gikk bikkja også å la seg:) >Flere som har øm mage? Tror det er muklene jeg, men vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 22. januar 2009 12 dager igjen. Iherdig nedtelling her, skulle bare ønske jeg kunne telle ned i min egen fart. 12-11-10-9 Født!! I dag har vi kost oss. Mannen er sykmeldt, så vi er hjemme på dagen begge to (bare denne uka) I ettermiddag kommer noen venner av oss, vi skal lage pizza og spille poker:) Jeg skal jammen meg ha en sjokolade også mmm Hvilken sjokolade liker dere best? Jeg har store problemer med å finne en favoritt, men må nok si at helnøtt ligger bra an, sammen med Lion, Smil, Hobby, Toppris, Cuba, Sportlunsj Æsj, alle egentlig, men ikke mørk sjokolade, det liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. januar 2009 #658 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Har endelig begynt å like sjokolade igjen jeg...etter en intens motvilje tidligere i svangerskapet. Mine favoritter er fruktnøtt, melkehjerter og troika Endret 22. januar 2009 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 22. januar 2009 #659 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg elsker all sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. januar 2009 #660 Del Skrevet 22. januar 2009 Hihi, fødepizza? Dødsekkelt ord forresten! Laga det like før terminsist. Hjelp ikke en dritt! Ren melkesjokolade er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå