Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sur: Nope... Ingenting.

Men, lurer på om jeg lekker fostervann.. Det er ikke urin, og det er helt tynt. Ikke ligner det på utflod heller, i og med at dette er fargeløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktesansen min er helt på trynet.. Jeg har ikke fått den berømmelige gravidenesen..

Men, skal ringe føden i kveld om det kommer mer. Har lest at det ikke er bra.

Hvordan stiller dere dere til lakserolje? Jeg har alltid vært litt redd det, men har så lyst til å føde.. Kanskje om man bare tar 1 ss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

Hadde holdt meg unna lakserolje. Det gjør at du bare blir utslitt før fødsel. Da hadde jeg heller tatt klyster. Da får tarmen tømt seg ganske med en gang, i stedet for at man skal gå og ha mageknip over lengre tid. De har jo samme nytten; tarmen blir tømt og babyen får lettere pasasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet som sagt ikke om jeg tør. Men går jo bare her og venter på at noe skal skje.. Skikkelig lei nå og har lyst til å få henne ut og oppå magen min.

Jaja, skal ikke klage det er enda 6 dager til termin, men fikk nr 1 fem dager før og nr 8 dager før, så nå syns jeg det er på tide.

I dag gjør jeg ingenting. Rydda og vaska masse i går, så det slipper jeg i dag. Men skal gå en tur når mannen kommer hjem. Litt greit å ha han med i tilfelle vannet går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen....har akkurat kommet tilbake fra kontroll og jeg er visstnok ikke moden en gang jeg :gjeiper: og det er faktisk to dager siden UL termin...

Sikkert lurt med en avslappende dag, vi må jo samle litt krefter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det trenger vi sikkert:)

Jeg er helt moden og kan ikke fatte at det ikke skal skje noe snart, er jo to dager siden stripping også. Blir skikkelig sur om jeg må møte opp til kontroll igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale lakserolje altså. Har ikke prøvd det selv, men de som har prøvd det, sier det bare blir diaree og føding på en gang - ingen fristende kombinasjon! Og er du ikke moden, har det ingen virkning likevel. Du må nok smøre deg med tålmodighet... :kose: Vet det er kjipt, men du er jo ikke kommet til termin en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men tingen er at jeg er helt moden og har åpning:)

Men, skal smøre meg med litt tålmodighet.

Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, nei:( Ingenting skjer..

Må visst bare vente til hun finner ut at hun vil ut selv. Menstermin er søndag, så den er det ikke lenge til. Uansett bare 5 dager til ul-termin også..

Men jeg har sovet ganske bra i natt, tror jeg tilsammen har sovet sju timer, og det er ikke verst- ikke sammenhengende da, men likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :)

Så bra at du fikk litt søvn i natt. Viktig det nå - lade opp til fødselen!

Skjønner at du er lei av å vente, men du får bare tenkt sånn at din lille skjønne blir så lenge hun vil inni der. Til hun er klar for den store omverden!! :)

MEN det skjer nok noe når som helst nå! Plutselig kommer første ri. LYKKE TIL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss håpe det. Jordmor var ganske så sikker på at jeg ikke kom til å gå over termin, siden jeg var så moden.. Det hørtes ut på henne som om jeg kom til å føde de nærmeste dagene (var der mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss håpe det. Jordmor var ganske så sikker på at jeg ikke kom til å gå over termin, siden jeg var så moden.. Det hørtes ut på henne som om jeg kom til å føde de nærmeste dagene (var der mandag)

Tipper at i løpet iallfall imorra er nok noe i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...