Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Så bra med en god natts søvn :biggrin:

Det gjør underverker for formen det... Her jobbes det med modningen. Mannen har jobben sin, etterpå er det akupunktur og en gåtur. Så er det bare å krysse fingrene her også.

Du skal ikke prøve akupunktur du da? Når man først er moden, tror jeg det skal være en lett jobb... de kan nemlig sette nåler på en helt annen måte når man først er moden.Vet i alle fall om to stykker som fødte mindre en et døgn etter *igangsettelseakupunktur* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke betalt noe foreløpig, tror han sender regning en gang i måneden eller noe sånt... men tror maks det koster et par hundre kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sendte mail til ei som driver med akupunktur og får bare vente til i morgen å se hva hun svarer.

I kveld er det sesongavsluting på Prison Break- gleder meg.

Ellers skjer her ingenting, har gått en utrolig lang tur i dag og spist masse piri-piri på middagen til ingen nytte.. Annet enn halsbrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste for fødsel:

Anne Shirley: 27.januar

Skogmusa: 29.januar

Cloudberry: 30.januar

Iingvild: 31.januar

Imli: 1.februar

Frida: 1.februar

Itla: 2.februar

Bella: 3.februar

Skumgummi: 5.februar

Ul-termin er 3.feb.

Måtte bare dra frem tippelista for å sjekke:)

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤
Men hvis jeg ikke tar helt feil så skal ikke du føde før i morra ;) For jeg tippa den 30. gjorde jeg ikke :klø:

hun må nok desverre vente til tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tippe :hoppe:

Tipper 2.februar jeg, kjenner på meg at det blir en gang mellom kl 00.00 og 05.00, så da slipper du svangerskapskontroll den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(20:58) ']Tippeliste for fødsel:

Anne Shirley: 27.januar

Skogmusa: 29.januar

Cloudberry: 30.januar

Iingvild: 31.januar

Imli: 1.februar

Frida: 1.februar

Itla: 2.februar

MrsSJ: 2.feb

Bella: 3.februar

Skumgummi: 5.februar

Ul-termin er 3.feb.

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm forresten.

Vet du at du er moden fordi slimproppen har gått eller fordi jordmor/lege har sjekket?

Jeg var hos jordmor mandag og hun sjekket det. Hun sa at livmormunnen var borte (helt avflatet) og at jeg hadde to cm åpning, helt moden..

Dagen etter gikk slimproppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor mandag og hun sjekket det. Hun sa at livmormunnen var borte (helt avflatet) og at jeg hadde to cm åpning, helt moden..

Dagen etter gikk slimproppen.

Da blir det nok fødsel i morra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestemt meg for å kose meg den siste tiden. Skal kose meg med tanken på at jeg kan legge meg igjen etter at storesøster har reist på skolen, orker å sminke meg, kan bare gå ut av døren o.l. det er jo ting som ikke er så enkelt med en baby..

Men skal jo ikke sette meg på bakbeina å nekte om hun plutselig vil ut da hehe

Kjenner jeg er bekymret for å gå over termin, i hvertfall viss det blir lenge over.

Kunne jo brukt dagene til å gå på butikker og sånn, men er veldig bekymra for at vannet skal gå-- Har fått beskjed om å legge meg rett ned med en pute under rompa.. Hvordan gjør man det på Kiwi?? Stabler en ananas under rompa og ringer 113?

Nei, nå skal jeg se Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei natt og for en nedtur..

Hadde skikkelig problemer med å sove i natt, så jumpa til køys i totida. Da hadde jeg nok sovna for jeg våkna ca halv fire av at det var vått mellom beina mine.. Kjente på det og det var helt klart, ikke slimete, vannaktig og lukta ingenting..

Lurte på om vannet hadde gått, men syns det var lite som kom, så jeg tørka det og venta, joda, ble like vått igjen..

Ok, da er det vel vannet da. Vekte mannen, ringte føden og fortalte, fikk beskjed om å komme. Måtte jo da også få tak i barnepike midt på natten.

Jordmor sjekket og det kom ikke mer vann, hun visste ikke sikkert mes trodde det var den ytterste fosterhina som hadde revnet. Men det var vanskelg å sjekke for jeg blødde en del etter at hun hadde vært oppi der..

Så ble det ikke fødsel i natt heller.

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ei natt og for en nedtur..

Hadde skikkelig problemer med å sove i natt, så jumpa til køys i totida. Da hadde jeg nok sovna for jeg våkna ca halv fire av at det var vått mellom beina mine.. Kjente på det og det var helt klart, ikke slimete, vannaktig og lukta ingenting..

Lurte på om vannet hadde gått, men syns det var lite som kom, så jeg tørka det og venta, joda, ble like vått igjen..

Ok, da er det vel vannet da. Vekte mannen, ringte føden og fortalte, fikk beskjed om å komme. Måtte jo da også få tak i barnepike midt på natten.

Jordmor sjekket og det kom ikke mer vann, hun visste ikke sikkert mes trodde det var den ytterste fosterhina som hadde revnet. Men det var vanskelg å sjekke for jeg blødde en del etter at hun hadde vært oppi der..

Så ble det ikke fødsel i natt heller.

Du har enda tolv timer på deg vettu :fnise: Har virkelig tro på at det blir fødsel i dag jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...