Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Liker ikke dette helt jeg.. Jeg lekker fotsatt noe vannlignende greier. Det er ikk utflod, for det renner plutselig og så er det stopp.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er vel ikke bra å lekke dersom det er fostervann det er snakk om? Har ikke lyst til å ringe føden igjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville heller ringt en gang for mye, enn en gang for lite ;)

Syns virkelig det er på tide for deg snart altså, så tror vi satser på fødsel på søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke lenger troen på at det skal skje snart.. Men håper jo at det skal brake løs hvert øyeblikk:) Søndag er en fin dag å føde på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste for fødsel:

Anne Shirley: 27.januar

Skogmusa: 29.januar

Cloudberry: 30.januar

Iingvild: 31.januar

Imli: 1.februar

Frida: 1.februar

Itla: 2.februar

MrsSJ: 2.feb

Bella: 3.februar

Skumgummi: 5.februar

Ul-termin er 3.feb.

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende du har rett Imli, jeg har mesntermin på søndag:)

Nå er jeg trøtt og lei av hele dagen.. Skal legge meg og lese noe gatekjøkkenlitteratur (Thea)

I natt overnatter storesøster hos svigermor, i tilfelle noe skulle skje. Alle tror at det kommer til å skje i natt, men jeg har nok ikke helt troen på det. Men hvem vet.

Har sluttet å lekke ser det ut som, men lillebaby har vært veldig rolig i dag. Har kjent liv og jeg får svar når jeg dulter, så det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Har doppler også og hjertelyden er helt fin:)

Natta alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

De blir jo ofte roligere før fødsel.

Håper du har hatt en god natt, og om du føder i dag eller i morgen får du ha lykke til. Jeg skal reise bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i natt kl 01 gikk vannet og vi reiste på sykehuset. Venter bare på at riene skal sette i gang. Er hjemme en liten tur igjen nå:)

Skal sende melding til Tussi så fort babyen har kommet. Da spørst det da om det blir IIngvild eller Imli og Frida som får rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Henger med her. Lykke til med sluttspurten! Håper riene snart, slik at du/dere får hilse minstebarnet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene har enda ikke kommet.. Så regner med at det skjer i natt eller at jeg blir satt i gang i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende! Har lest litt her uten å gi noe særlig lyd i fra meg. Er så verpesyk for tiden at jeg blir så utrolig spent når andre nærmer seg. Skulle ønske jeg også var gravid, men er litt tidlig enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...