Alive Skrevet 28. januar 2009 #401 Del Skrevet 28. januar 2009 Da skjønner jeg. Jeg ble satt igang tre uker før tiden og var ikke moden i det hele tatt. Da fikk jeg en stikkpille som skulle sette igang selve modningen. Lå et døgn med litt maserier, sånne som ikke var så veldig vonde. Jeg fikk sove mellom riene. Tok meg et bad, fikk litt akupunktur osv. Dagen etter hadde jeg såpass åpning at de tok vannet på meg. Da satt det igang og i løpet av to timer uten smertestillende, var prinsen ute Nå er jeg tredjegangsfødende og gleder meg faktisk til å føde igjen. Det er vondt, men en opplevelse for livet Det kommer til å gå kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 28. januar 2009 Høres ikke skummelt ut det hele tatt da Godt å høre noen gode historier også.Tror jeg ber om igangsetting på neste kontroll uansett egentlig, men hadde jo vært en fordel om han kom av seg selv da Som legen sa, kan det jo skje mye på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. januar 2009 #403 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Så godt å høre at du kan få velge selv når du vil sette det igang, og at du blir hørt pga fødselsangst. Det er så utrolig viktig! Håper alt står bra til ellers mrsSj Endret 28. januar 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 29. januar 2009 Så godt å høre at du kan få velge selv når du vil sette det igang, og at du blir hørt pga fødselsangst. Det er så utrolig viktig! Håper alt står bra til ellers mrsSj Ja, det er kjempedeilig Føler meg egentlig roligere nå enn det jeg gjorde sist uke,så det er jo kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. januar 2009 #405 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, det er kjempedeilig Føler meg egentlig roligere nå enn det jeg gjorde sist uke,så det er jo kjekt. Så bra at du er roligere nå Når skal du på neste kontroll da? *følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 29. januar 2009 Det jeg antar er slimproppen har kommet ut Det må jo bety at det er noe modning på gang.... Har vært til akupunktur i dag, fikk noen ekstra *nåler* i øret som skal sitte på til i morgen, de skulle visstnok være bra for modningen... jeg klemmer pliktoppfyllende på de med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 29. januar 2009 #407 Del Skrevet 29. januar 2009 Så spennende!! Bra du holder oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. januar 2009 #408 Del Skrevet 29. januar 2009 Så spennende Håper det snart skjer noe mer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 30. januar 2009 #409 Del Skrevet 30. januar 2009 Skjedd noe mer?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 30. januar 2009 Vært på kontroll igjen i dag. Babyen har det fortsatt fint Fin fosterlyd,masse bevegelse og bra med vann. Hadde en-to cm åpning, så legen tøyde litt. Grusomt vondt, visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...men det skal visst hjelpe :gjeiper: Ble enige om oppmøte for igangsetting mandag morgen dersom ingen ting skjer i helgen... men håper virkelig jeg slipper det. Har dessuten vært til akupunktur i dag også, igangsettingsakupunktur denne gangen siden jeg nå er moden Fikk en nål under hver lilletånegl i tillegg til de vanlige nålene og fire av nålene ble tilkoblet strøm. En ganskje freaky opplevelse. Så nå krysser jeg fingre og tær for fødsel i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 31. januar 2009 #411 Del Skrevet 31. januar 2009 Oj, så spennende. Håper du kjenner at det skjer noe snart. Syns du virker svært tålmodig og frisk og rask altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 31. januar 2009 Oj, så spennende. Håper du kjenner at det skjer noe snart. Syns du virker svært tålmodig og frisk og rask altså Tålmodigheten er det vel så som så med... men det er i alle fall lettere nå som det er helg og mannen er hjemme sammen med meg Frisk og rask er jeg ja,unormalt frisk i følge legen Har akkurat spist frokost.... sovet lenge i dag og jobbet med modningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 1. februar 2009 LEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. februar 2009 #414 Del Skrevet 1. februar 2009 Huff, skjønner du er lei nå... Men nå kan det uansett ikke være lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 2. februar 2009 #415 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble enige om oppmøte for igangsetting mandag morgen dersom ingen ting skjer i helgen... men håper virkelig jeg slipper det. Blir du igangsatt i dag? Er veeeldig spent nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 2. februar 2009 #416 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 2. februar 2009 #417 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen igangsetting i dag Vi troppet opp på sykehuset klokken åtte, møtte en ekstremt travel avdeling...det var visst ikke måte på hvor mange fødsler og keisersnitt de hadde... dårlig gjort! Og siden både babyen og jeg har det veldig bra medisinsk sett ble vi sendt hjem igjen Var litt forberedt på det, men ble litt skuffet allikevel. Enda mer skuffende er det at jeg er så lite moden.... legen tøyde litt,men tror sannelig denne kroppen ikke er skapt til å føde jeg. Ny time på onsdag, og da blir det ingen hjemreise. Da er jeg garantert igangsetting.I mellomtiden er det bare å krysse fingrene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 3. februar 2009 #419 Del Skrevet 3. februar 2009 Huff. Skjønner at du ble skuffa. Sørg for å få all den hvile du klarer å få nå i dag. I morgen skal du føde Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. februar 2009 #420 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper det blir bebis i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå