Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 #361 Del Skrevet 20. januar 2009 Æsj, nå snør det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 21. januar 2009 I natt skal man tydeligvis ikke sove :gjeiper: Time hos jordmor i morgen, spent på utviklingen siden sist... håper hodet har festet seg og at modningen er godt i gang. Hun har ikke sjekket modning før,men håper hun gjør det i morgen. Dessuten skal jeg be henne om henvisning til samtale på sykehuset. Jordmoren og jeg er ikke akkurat på samme bølgelengde når det gjelder hva vi mener er forsvarlig overtid,men hun kan vel ikke nekte meg en henvisning? Krangelen får jeg eventuelt ta med fødselslegen på sykehuset... Blir uansett en spennende time.... Etter kontrollen skal jeg kjøpe gave til lillesøsteren min som har bursdag på fredag og etter det skal jeg hente den enda mindre lillesøsteren på skolen og låne henne et par timer. Tror det blir vafler og Wii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 21. januar 2009 Da er jeg hjemme igjen. Jordmor ville hverken sjekke modning eller strippe Ikke er hodet festet ennå heller... med andre ord ikke en spesielt oppløftende time. Alle prøver er fine da, det er jo alltids noe.... Blodtrykk 108/80 Urinprøven er bra Fosterlyden er 130 Ingen ødemer Gått ned en kg siden sist Trøtt og sliten i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 22. januar 2009 Da har jeg forhåpentligvis vært på den siste akupunkturtimen, kjente nålene ekstra godt i dag, noe som i følge kineserne skal være et godt tegn. Da har det visst vært fremgang siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 22. januar 2009 I dag kom endelig bekreftelsen på at mannen og jeg har byttet navn Er jo snart ni måneder siden bryllupet, så det var kanskje på tide? Mulig det er det som har oppholdt mageboeren? I så fall : DU KAN KOMME UT NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 23. januar 2009 Kjennes ikke ut som om det er noe fødsel på gang i dag heller Da blir det bursdagsfeiring i stedet for Søsteren fyller 23 år i dag, regner med at dette blir den siste festen på en stund... Skal ta bussen inn til Oslo nå, så blir det litt shopping før festen.... har nemlig et gavekort som må brukes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 23. januar 2009 #367 Del Skrevet 23. januar 2009 Da får du kose deg i bursdag og ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. januar 2009 #368 Del Skrevet 23. januar 2009 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2009 #369 Del Skrevet 24. januar 2009 Kjedelig at det ikke er noen tegn til at lillebebis vil ut enda da... gøy på fest? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. januar 2009 #370 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja vi får vel møtes på sykehuset i dag Har ikke noen planer for dagen tror jeg.Kansje vaske badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja vi får vel møtes på sykehuset i dag Har ikke noen planer for dagen tror jeg.Kansje vaske badet. Er klar jeg Skal bare spise middag hos mamma og pappa først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. januar 2009 #372 Del Skrevet 25. januar 2009 Er klar jeg Skal bare spise middag hos mamma og pappa først! Ja nå er jeg klar her.Hadde vist mye energi i dag så har vasket kjøkkengulv,stuegulv,badet,ryddet masse,støvsugd,satt på oppvaskmaskin,bretta tøy og måkt fram bilen Så nå kan babyen bare komme altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 25. januar 2009 I natt MÅ babyen min komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 25. januar 2009 7 minutter til termindato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercier Skrevet 25. januar 2009 #375 Del Skrevet 25. januar 2009 Innom og hilser på i "nabolaget". Lykke til nå i innspurten, håper du slipper å vente mye lenger på å hilse på den lille. Skjønner godt at det er slitsomt å gå å vente når man bare er såååå klar for å føde. Selv er jeg gravid med førstemann, og har enda en del uker igjen før jeg kan begynne å vente på tegn på at hun vil ut. Ha en fin termindag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. januar 2009 #376 Del Skrevet 26. januar 2009 Termin i dag! Skjønner at du er utålmodig nå, og vil komme igang. Eg har blitt utålmodig sjølv, og det er ennå 12 dager til min termin. Går jo berre og venter... Håpar du får ein fin dag, og så kryssar eg fingrane for at det skjer noko snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 26. januar 2009 Termindag Har våknet ekstremt tidlig.... sulten. Tar en kopp kakao og håper jeg sovner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. januar 2009 #378 Del Skrevet 26. januar 2009 TERMINDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 26. januar 2009 Vært på kontroll hos legen. SF mål: ca 35 BT : 108/64 Urin : neg Leie : HB FL : 140 Ødem : 0 Fortsatt ingen tegn på fødsel,men har ikke gitt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 26. januar 2009 TERMINDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå