mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 17. januar 2009 I dag har vi kjøpt inn siste rest til ****, tror jeg da.... Kjøpt madrass og overmadrass til sprinkelsengen, badetermometer,klorevotter ,bilspeil og øreklokker. Så nå er både sprinkelsengen og moseskurven redd opp. Uro er montert på begge soveplassene og på stellebordet og i det hele tatt tror jeg det meste er klart. Skal bare stryke "himmelen" på moseskurven,men det får vente til i morgen tror jeg... den er nemlig et herk å montere på igjen... Mannen er på nyttårsbord med jobben, så jeg er alene hjemme i kveld. Skulle egentlig hatt besøk av en venninne,men hun måtte jobbe litt i sin nyinnkjøpte leilighet i stedet for, så slapper av i pysj foran sofaen.... skal snart slepe meg ut så jeg får litt middagsmat... og litt godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. januar 2009 #342 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal vi ikke bare føde nå? KLAR FERDIG GÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal vi ikke bare føde nå? KLAR FERDIG GÅ!! JAAAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. januar 2009 #344 Del Skrevet 17. januar 2009 Får løpe oss en tur da...Kanskje det hjelper.. Er du lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 17. januar 2009 Her er det litt for glatt til joggeturer tror jeg, men kan jo jogge i trappen Er lei ja... lei og spent på en gang. Siden alt mellom 38 og 42 uker er normalt, føler jeg det må være lov å ønske seg 38 uker og ikke 42... og jeg er jo allerede 39 Du er vel klar du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. januar 2009 #346 Del Skrevet 17. januar 2009 Ahh, husker hvor slitsomme de siste ukene var ja. Vente, vente og vente For min del var de siste ukene før termin verst. Når jeg først kom over termin ble jeg så overbevist om at jeg måtte settes i gang, at jeg nesten ble overraska når fødselen startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. januar 2009 #347 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, jeg er veldig klar:) Skal strippes på mandag så får håpe det gjør susen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, jeg er veldig klar:) Skal strippes på mandag så får håpe det gjør susen:) Er det vondt eller? Skal til jordmoren på onsdag, vurderer om jeg skal spørre om det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 18. januar 2009 Det snør,snør,snør og snør.... Blir spennende om det blir fødsel i natt Men,men... vi kommer vel alltids frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. januar 2009 #350 Del Skrevet 18. januar 2009 Det snør ja,guri malla så mye på en gang da. :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. januar 2009 #351 Del Skrevet 18. januar 2009 Dere er så heldige som har snø... Her er det bare regn, regn og atte regn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 18. januar 2009 Det snør ja,guri malla så mye på en gang da. :snø: Er utrolig fint ute da Kanskje jeg skal prøve meg på en liten skitur i morgen, bare en liten tur rundt i nabolaget...folk vil jo oppdage meg hvis jeg ligger midt i veien og føder, eventuelt kaver og ikke kommer meg opp Vet ikke om lysken tåler det,men det finner jeg jo ut av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. januar 2009 #353 Del Skrevet 18. januar 2009 Er utrolig fint ute da Kanskje jeg skal prøve meg på en liten skitur i morgen, bare en liten tur rundt i nabolaget...folk vil jo oppdage meg hvis jeg ligger midt i veien og føder, eventuelt kaver og ikke kommer meg opp Vet ikke om lysken tåler det,men det finner jeg jo ut av.... Ja det ble nesten som eventyrland her nå.Mangler bare haren som hopper bortover i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. januar 2009 #354 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, nå kan godt lille **** komme ut Det er fint med ordentlig snø, det blir det jo sjelden på disse kanter, så er ikke så glad i snø her for det regner bare vekk med en gang igjen... men på fjellet er det utrolig fint, når det er sol og masse snø Men er jo litt kjipt at snøen har laget sånn kaos borte hos dere da... hørte det var mye forsinkelser på Gardermoen osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 19. januar 2009 Kom MYE snø på en gang ja, så det har jo ført med seg litt kaos...men ikke for meg, for jeg er bare inne Og mannen kom seg visst på jobb uten noen særlige forsinkelser, så de har nok fått ryddet opp det meste. Desverre har de måket alt for godt rundt her, så den planlagte skituren lar seg absolutt ikke gjennomføre. Sikkert flotte forhold i skogen,men jeg hadde bare tenkt meg en tur rundt i nabolaget. Ellers er formen under gjennomsnittet i dag vil jeg påstå.... kastet opp i natt og sovet dårlig....tror jeg tar en blund snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. januar 2009 #356 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper formen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper formen er bedre i dag! Takk for det Pysepus Formen er bedre i dag ja, sovnet riktignok litt vel sent,men sov uten avbrytelser når jeg først sovnet :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 #358 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er godt få sovet skikkelig en gang i mellom. Jeg også har sovet godt i natt, våknet bare en gang:) Her er det absolutt ikke skiføre, helt bart og 4+. Liker det også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 20. januar 2009 Skal visst ikke vare her heller, det regnet akkurat.... :gjeiper: Slaps er i alle fall ikke noe å trakte etter.... hadde planer om å gå en liten kveldstur,men nå er jeg ikke så sikker lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 20. januar 2009 #360 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja det var vel den lille vinteren vi fikk og snart er den vel borte igjen. Du føder ikke du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå