Envy Skrevet 13. juli 2008 #241 Del Skrevet 13. juli 2008 Har de ikke den minerals sminken på vita og h&m og alt? Eller er jeg på jordet nå? :gjeiper: Jeg har Loreal -true match minerals, og den er kjempebra! Vil absolutt anbefale.. men om du skal bestille noe over nett må du vel bare ta en sjans og håpe da? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #242 Del Skrevet 13. juli 2008 Har de ikke den minerals sminken på vita og h&m og alt? Eller er jeg på jordet nå? :gjeiper: Jeg har Loreal -true match minerals, og den er kjempebra! Vil absolutt anbefale.. men om du skal bestille noe over nett må du vel bare ta en sjans og håpe da? hmm.. Har de??? :-D Trodde det var litt fancy sminke du bare fikk tak i noen steder jeg..? :klø: Skal sjekke Vita i morgen Hooked on this! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 13. juli 2008 #243 Del Skrevet 13. juli 2008 I knooow! Den sangen er kongerå!!! Litt hekta på elevator også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. juli 2008 #244 Del Skrevet 13. juli 2008 denne også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 13. juli 2008 #245 Del Skrevet 13. juli 2008 Everyday minerals blir ikke solgt på vita osv nei... :klø: det må du kjøpe på nettsiden deres, men det fargekartet er jo bare umulig å finne ut av! Håper du har det fint for tiden Skorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juli 2008 #246 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Serenity88: Elevator har jeg ikke hørt tror jeg :klø: LekeHusmor: Nei, den var litt kjedelig :gjeiper: Men takk for tipset da! :-D ILoveNY: Ja, var det jeg trodde! Men æsj, jeg kan ikke velge ut ifra det fargekartet der nei. Helt kul umulig Jeg har det fint, ja - nå er det snart to ukers ferie på meg, det skal bli så deiliiiig!!! :juhu: Da blir det masse lesing, chilling og forhåpentligvis litt festing Og gjerne noen dager i bikini, men med det været her skulle man jo tro det var oktober allerede.... Endret 14. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #247 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juli 2008 #248 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Endret 14. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. juli 2008 #249 Del Skrevet 14. juli 2008 ellers er jo.... Milli knalltøff da, siden det er Lil Wayne (han er knøttliten forresten!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juli 2008 #250 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Arg! Jeg skal til frisøren i morgen, og jeg aaaaner ikke hva jeg vil gjøre! Liker å ha langt hår, men akkurat sånn som det er nå er det litt kjedelig.. Har firkanta ansikt, og tenker at jeg har lyst på noe sånt noe, men kan man få sånne krøller med permanent eller..? Æsj, dette er hvorfor jeg aldri er hos frisøren!! I dag så jeg såvidt T. Har ikke sett han på kjempelenge, også titta jeg innom der i dag for å låne doen, og da fikk jeg bare sagt hallo, fordi jeg måtte sånn tisse og han drev med noe, og da jeg kom ut igjen sto han med ryggen til og jeg kunne ikke akkurat stoppe og begynne å prate med han da. Eller det kunne jeg kanskje, men jeg er for feig til det... Er ikke rart gutter tror jeg er overlegen. Men jeg er jo ikke det, bare sjenert! Også blir jeg ekstra nervøs når han er der. Åh, jeg høres så fjortis ut da, men jeg har ikke mye erfaring, og blir jo som de fleste andre nervøs når jeg er ordentlig interessert i noen.... Æsj, jeg kommer sikkert til å slette dette innlegget senere........... Endret 14. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. juli 2008 #251 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) edit: smilyen er altså en link. takk for at du minte meg på denne sangen.. den er såå nudelig Endret 15. juli 2008 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. juli 2008 #252 Del Skrevet 15. juli 2008 edit: smilyen er altså en link. takk for at du minte meg på denne sangen.. den er såå nudelig Når har jeg mint deg på den? *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juli 2008 #253 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. juli 2008 #254 Del Skrevet 16. juli 2008 Når har jeg mint deg på den? *tenke* inne på sanger som får deg til å gråte-tråden hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 16. juli 2008 #255 Del Skrevet 16. juli 2008 Arg! Jeg skal til frisøren i morgen, og jeg aaaaner ikke hva jeg vil gjøre! Liker å ha langt hår, men akkurat sånn som det er nå er det litt kjedelig.. Har firkanta ansikt, og tenker at jeg har lyst på noe sånt noe, men kan man få sånne krøller med permanent eller..? Æsj, dette er hvorfor jeg aldri er hos frisøren!! I dag så jeg såvidt T. Har ikke sett han på kjempelenge, også titta jeg innom der i dag for å låne doen, og da fikk jeg bare sagt hallo, fordi jeg måtte sånn tisse og han drev med noe, og da jeg kom ut igjen sto han med ryggen til og jeg kunne ikke akkurat stoppe og begynne å prate med han da. Eller det kunne jeg kanskje, men jeg er for feig til det... Er ikke rart gutter tror jeg er overlegen. Men jeg er jo ikke det, bare sjenert! Også blir jeg ekstra nervøs når han er der. Åh, jeg høres så fjortis ut da, men jeg har ikke mye erfaring, og blir jo som de fleste andre nervøs når jeg er ordentlig interessert i noen.... Æsj, jeg kommer sikkert til å slette dette innlegget senere........... AKKURAT sånn er jeg også!!! SERIØST, det er søren klype meg ikke lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 16. juli 2008 #256 Del Skrevet 16. juli 2008 Skorpio! Si ifra hvis du fikk slike krøller som permanent... Vil og ha slikt fall! Er så fint Hmmm... Du må ikke være redd da! Kanskje hvis du skal på en stor fest, eller du skal ha en stor fest at du kan be ham også si han kan ta med noen kompiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. juli 2008 #257 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) inne på sanger som får deg til å gråte-tråden hurra! Å ja Åh, jeg ELSKER den låta der! Pleier av en eller annen grunn å høre masse på den på vinteren, for jeg syns den passer så godt da, hehe! Visste du at han skrev den sangen til Jennifer Love Hewitt? AKKURAT sånn er jeg også!!! SERIØST, det er søren klype meg ikke lett... Er du?? Sykt! Jaja, vi får holde sammen da. Skorpio! Si ifra hvis du fikk slike krøller som permanent... Vil og ha slikt fall! Er så fint Hmmm... Du må ikke være redd da! Kanskje hvis du skal på en stor fest, eller du skal ha en stor fest at du kan be ham også si han kan ta med noen kompiser? Hun frisøren sa at det gikk ikke an å få sånne krøller med permanent, men jeg skal kanskje gå dit en gang å få sånne da! Men jeg tror han er en del eldre enn meg, og da vil antakeligvis ikke henge på samme fester som jeg.. Æsj, nå får jeg ikke sett (på) han på over to uker, for jeg har ferie nå. Haha, trodde aldri jeg skulle si æsj til ferie! Klem til dere søtnoser! Edit: trykkleif Endret 16. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 16. juli 2008 #258 Del Skrevet 16. juli 2008 Da blir han vel bare sjarmert av at en søt og jente virker litt omsvermet for ham da? Du vet, gutter som er litt eldre er lei av jenter som vet og kan alt Ååååh! Fiiine krøller! Snakket dere noe om pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. juli 2008 #259 Del Skrevet 16. juli 2008 Da blir han vel bare sjarmert av at en søt og jente virker litt omsvermet for ham da? Du vet, gutter som er litt eldre er lei av jenter som vet og kan alt Ååååh! Fiiine krøller! Snakket dere noe om pris da? Ja, du skjønner jeg tror kanskje han er interessert i meg og. De blikkene han gir meg kan ikke bety noe annet! Kjempebillig!!! Hun er lærling, så 200 kr. sa hun at hun tok for det!! Helt sykt billig, så jeg må nesten slå til på den! :-D Men hun kunne ikke ta det da jeg var der, for siden jeg tok i bleke striper ville det slite for mye på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 16. juli 2008 #260 Del Skrevet 16. juli 2008 Såååå billig? Varer det "evig" da eller er det bare til du dusjer og vasker håret? Hvor er dette da??? I oslo? Si det er i oslo! Hehehe, han har nok ganske heftige drømmer om deg hver natt. Du er nok grunnen til at han får klager fra sjefen fordi han surrer seg bort på jobb med deg i tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå