Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff, dumme hormonene! Jeg er rundt 15-20 kg større enn på mitt "minste", så jeg har også alt å vinne! Vil riktignok ikke ned dit igjen, for da var jeg ikke helt frisk, men 5-10 kunne jo vært kjekt sånn i første omgang i det minste!

Vi kunne jo kanskje starta en motivasjonsdagbok da?? Bare hoppe i det liksom..! Har jo samme dato å jobbe mot og allting, så det burde jo være mulig!

(Her har du meg i et nøtteskall, supergira med en gang, men så... :flau:)

DITTO!!!

Men nå må vi jo kjøre på litt med hverandre! Sant?

Vi lager en dagbok hvor vi fører inn alt vi spiser, sunt og usunt, og hvor lenge vi har gått, hvordan trening vi har utført etc.. Skal vi gi det et forsøk? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DITTO!!!

Men nå må vi jo kjøre på litt med hverandre! Sant?

Vi lager en dagbok hvor vi fører inn alt vi spiser, sunt og usunt, og hvor lenge vi har gått, hvordan trening vi har utført etc.. Skal vi gi det et forsøk? :jepp:

Shit, det høres skummelt ut! Men ok, la oss gjøre et forsøk!! Lager du dagbok da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det høres skummelt ut! Men ok, la oss gjøre et forsøk!! Lager du dagbok da? :sjenert:

Jeg har laget:)

Har du fått laget en?

Jeg skal holde den litt hemmelig, så jeg legger ikke ut link til den, men du skal få den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget:)

Har du fått laget en?

Jeg skal holde den litt hemmelig, så jeg legger ikke ut link til den, men du skal få den. :jepp:

Supert!

Surrer litt med åssen jeg oppretter en hemmelig dagbok jeg, så har ikke fått gjort det enda... Hmm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Surrer litt med åssen jeg oppretter en hemmelig dagbok jeg, så har ikke fått gjort det enda... Hmm... :klø:

Den blir ikke hemmelig, men du legger ikke ut link som "Her er bryllupsdagboka mi" etc i profilen din. :) Da er det litt mer vrient å finne, men ikke umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ikke hemmelig, men du legger ikke ut link som "Her er bryllupsdagboka mi" etc i profilen din. :) Da er det litt mer vrient å finne, men ikke umulig...

Uff, selvfølgelig... Dumme meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :vinke:

Takk for det! :)

Om en drøy time kommer et par for å se på leiligheten vår igjen.. Håper de vil ha den, for det hadde vært så utrolig greit å slippe å styre mer for å finne nye leieboere! Må gjøre siste finish her nå, kanskje til og med løpe over med støvsugeren! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut en tur, men først må han "bare"... Først måtte han bare se ferdig en film, så måtte han bare lese noe på VG, så var vi nesten klare til å gå, men da måtte han bare veie seg først!

Er det mulig?? Ja ja, jeg får jo bygd opp litt tålmodighet før jeg en dag blir mor... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut en tur, men først må han "bare"... Først måtte han bare se ferdig en film, så måtte han bare lese noe på VG, så var vi nesten klare til å gå, men da måtte han bare veie seg først!

Er det mulig?? Ja ja, jeg får jo bygd opp litt tålmodighet før jeg en dag blir mor... :ler:

Ja, ikke sant?? Se positivt på det. :ler:

Grattis med nye leieboere da.... Det var vel kjærkomment?

Akkurat kommet inn fra en lang og god tur i vårsola. Må på dagboka mi og oppdatere.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig å få inn nye leieboere ja! Sparte noen tusen på det gitt... Går vel rett i bryllupssluket, men det er jo et bra sluk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er han godeste syk stakkar... Kjenner faktisk ingen som blir så stakkarslige så fort de føler seg litt shabby som han :fnise: Hele han oser "stakkars, stakkars meg".. Nå sitter han på sofaen her med dyne rundt seg og spiser french fries, for det hadde han visst fortjent siden han er syk...

Han har nemlig litt vondt i hodet sitt.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er han godeste syk stakkar... Kjenner faktisk ingen som blir så stakkarslige så fort de føler seg litt shabby som han :fnise: Hele han oser "stakkars, stakkars meg".. Nå sitter han på sofaen her med dyne rundt seg og spiser french fries, for det hadde han visst fortjent siden han er syk...

Han har nemlig litt vondt i hodet sitt.. :skratte:

staaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!! :troest:

:hoho: :hoho: :hoho:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er han godeste syk stakkar... Kjenner faktisk ingen som blir så stakkarslige så fort de føler seg litt shabby som han :fnise: Hele han oser "stakkars, stakkars meg".. Nå sitter han på sofaen her med dyne rundt seg og spiser french fries, for det hadde han visst fortjent siden han er syk...

Han har nemlig litt vondt i hodet sitt.. :skratte:

Hahahahahaha......

Trøstekos fra Anamelona til Han Godeste. :banantroll:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fant jeg plutselig sko som var akkurat sånn jeg har sett for meg skoa til Dagen!! Var bare ute og kikka i butikker, og vips - der stod de plutselig rett foran meg! :dåne: Så i grunnen etter vårsko, men det fant jeg ikke gitt... Tenk at jeg skulle finne drømmeskoa på Skoringen av alle ting! :ler: Lurer på om jeg skal kjøpe de... Har egentlig ikke råd akkurat nå, men kan jo ta av bryllupskontoen da... Er kanskje litt tidlig å kjøpe de? Vet jo ikke om fargen passer til kjolen jeg ender opp med. Har jo fått tips her om å kjøpe skoa først da.. Hmm, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre! Vet bare at 699,- i grunnen er dyrt nok, men likevel billigere enn jeg vel måtte regna med å betale på en brudesalong..?

Hvis jeg kjøper de nå har jeg i det minste nok av tid til å gå de inn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går fant jeg plutselig sko som var akkurat sånn jeg har sett for meg skoa til Dagen!! Var bare ute og kikka i butikker, og vips - der stod de plutselig rett foran meg! :dåne: Så i grunnen etter vårsko, men det fant jeg ikke gitt... Tenk at jeg skulle finne drømmeskoa på Skoringen av alle ting! :ler: Lurer på om jeg skal kjøpe de... Har egentlig ikke råd akkurat nå, men kan jo ta av bryllupskontoen da... Er kanskje litt tidlig å kjøpe de? Vet jo ikke om fargen passer til kjolen jeg ender opp med. Har jo fått tips her om å kjøpe skoa først da.. Hmm, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre! Vet bare at 699,- i grunnen er dyrt nok, men likevel billigere enn jeg vel måtte regna med å betale på en brudesalong..?

Hvis jeg kjøper de nå har jeg i det minste nok av tid til å gå de inn! :sjenert:

Hvis du falt helt pladask :dåne: Så burde du kjøpe de :) Drømte du om de i natt? Om svaret er ja; så løp og kjøp! Jeg kjøpte skoene først jeg.. Tenkte at det er jo så lite av de som synes allikevel, så om de ikke er helt samme farge som kjolen..så what ever :) jeg hadde også sett for meg drømme skoene og da kunne jeg jo ikke la de gå fra meg! :rødme: Nå skal det sies at jeg har helt sinnsyk skodilla da..og kjøpte over 50 par da jeg jobbet i skobutikk..i 11mnd.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du falt helt pladask :dåne: Så burde du kjøpe de :) Drømte du om de i natt? Om svaret er ja; så løp og kjøp! Jeg kjøpte skoene først jeg.. Tenkte at det er jo så lite av de som synes allikevel, så om de ikke er helt samme farge som kjolen..så what ever :) jeg hadde også sett for meg drømme skoene og da kunne jeg jo ikke la de gå fra meg! :rødme: Nå skal det sies at jeg har helt sinnsyk skodilla da..og kjøpte over 50 par da jeg jobbet i skobutikk..i 11mnd.. :fnise:

Såpass??! :dåne:

Spørs om ikke jeg må bortover igjen til skobutikken igjen i kveld eller i helga... Om ikke annet så for å prøve de på, for hvis de er skikkelig vonde er det jo bare å glemme det! Men tror egentlig ikke de er vonde på, hallo, de er jo drømmeskoa, selvfølgelig er de perfekte på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg betalte 1100 kr for mine, så hvis eg hadde fonne billigare så hadde eg tje nølt eingång :fnise: Løp å kjøp!!!

:sjenert: Dessuten så e de vel tje så farligt om skoå e en nyanse feil, så lenge di ikkje e heeeeilt avvikannes i farge, oransje foreksempel :hoho: E tje sikkår på om mine e samme fargen så kjolen, men de e gull på di å då e eg fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...