Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

I dag kom pakka fra ebay!! (Min første sådan...) Han godeste ble veldig overraska og veldig glad! Det var jo tross alt han som mente vi burde ha frisbee og dopapir med bryllupsmotiv... :sjenert:

Det han ikke visste var at jeg hadde funnet det i usa til en brøkdel av den norske prisen... :)

Hva er alt dette snakket om bruder, bryllup og ebay? Hva er det dere finner der??

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen min lo godt når jeg fortalte om brudepar dopapir... :fnise:

grille?!?! nam nam... jeg angrer faktisk på at vi ikke handlet inn grillmat til uka.. er jo knallvær til det nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alt dette snakket om bruder, bryllup og ebay? Hva er det dere finner der??

:klø:

På ebay finner man alt det aller nødvendigste til ethvert bryllup med respekt for seg selv, som f.eks. dopapir med bryllupsmotiv på.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min lo godt når jeg fortalte om brudepar dopapir... :fnise:

grille?!?! nam nam... jeg angrer faktisk på at vi ikke handlet inn grillmat til uka.. er jo knallvær til det nå!!!

Er dere sånne som er flinke og bare handler inn mat én gang i uka? Det er vel ikke for sent å kjøpe litt grillmat? Eller hive hva enn man har i hus på grillen... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ebay finner man alt det aller nødvendigste til ethvert bryllup med respekt for seg selv, som f.eks. dopapir med bryllupsmotiv på.... :skratte:

Haha.. :fnise:

Ja, det må jeg nesten ha. Man må jo tørke seg bak med de nygifte. :skratte:

Kanskje jeg skal bli avhengig av ENDA noe nytt på internett..; Ebay. :sukk:

Hehe, jeg får vel ta meg en titt om det er noe interressant der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom og titter*

Dopapir med brudemotiv?? :fnise: Alt man kan få tak i..

Velkommen skal du være! Alltid koselig med nye (og gamle) besøkende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom å leser dagboken din og må si at dopapir med motiv på er bare utrolig kult :ler: så utrolig mye stilig man faktisk kan få tak i!! :skratte: du har ikke ett bildet vel? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at det aller første du kjøpte til ditt bryllup var "bryllups dopapir". Hihi.

Men sant ebay er tingen. Har bestilt masse derifra, og er strålende fornøyd med alt!

Håper finger`n begynner å bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det bryllupsdopapiret har jeg sett på en norsk bryllupsside, men det var jo rådyrt... hva betalte du da? Er jo en litt morsom ting å ha ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ebay finner man alt det aller nødvendigste til ethvert bryllup med respekt for seg selv, som f.eks. dopapir med bryllupsmotiv på.... :skratte:

:hoho: :hoho:

Det papiret var jo DRITstilig da :fnise: drit... get it? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Det var faktisk ganske kult :fnise:

Vet! :fnise:

Litt morsomt at det aller første du kjøpte til ditt bryllup var "bryllups dopapir". Hihi.

Men sant ebay er tingen. Har bestilt masse derifra, og er strålende fornøyd med alt!

Håper finger`n begynner å bli bra!

Synes ebay var litt skummelt først, men det gikk jo bra første gangen, så ser ikke bort ifra at jeg kommer til å handle mer derfra!

Går greit med fingeren! Verre med tommelen på andre hånda, den er enda ikke helt god... (tok meg jo for med den da den andre hang fast i døra...)

Hehe... det bryllupsdopapiret har jeg sett på en norsk bryllupsside, men det var jo rådyrt... hva betalte du da? Er jo en litt morsom ting å ha ;) hehe

Jeg så det også først i Norge, men det var knalldyrt ja! Jeg betalte vel i underkant av 9 dollar, og det er jo ikke så mye med dagens kurs! :fnise:

:hoho: :hoho:

Det papiret var jo DRITstilig da :fnise: drit... get it? :ler:

Haha, den måtte jo bare komme!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det også først i Norge, men det var knalldyrt ja! Jeg betalte vel i underkant av 9 dollar, og det er jo ikke så mye med dagens kurs! :fnise:

Haha, den måtte jo bare komme!! :hoho:

Ni dollar ja... det er ikke så avskrekkende nei... lurer på om jeg skal kjøpe det også... hehe... men jeg også synes Ebay virker litt skummelt... er så billig at jeg synes det virker som noe er litt humbug med det stedet... selv om veldig mange sier de er storfornøyd... er vel bare jeg som er i overkant skeptisk noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så smått begynt på veien til kroppen som skal inn i drømmekjolen!! :hoppe:

I dag kjøpte jeg nemlig Wii Fit, og det er knallmoro!! Rydda unna både sofa og bord her før jeg satte i gang med alt fra jogging til skihopp og yoga! Tror nok jeg kommer til å kjenne det i beina i morra!!

Han godeste prøvde seg forresten også, og det var litt av et syn å se han drive med yoga... "Jammen kjære, ser du ikke at jeg er et tre??" :skratte:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg så smått begynt på veien til kroppen som skal inn i drømmekjolen!! :hoppe:

I dag kjøpte jeg nemlig Wii Fit, og det er knallmoro!! Rydda unna både sofa og bord her før jeg satte i gang med alt fra jogging til skihopp og yoga! Tror nok jeg kommer til å kjenne det i beina i morra!!

Han godeste prøvde seg forresten også, og det var litt av et syn å se han drive med yoga... "Jammen kjære, ser du ikke at jeg er et tre??" :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Hoho...

Skal vi kjøre en get-fit-for-our-wedding-konkurranse?? :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Hoho...

Skal vi kjøre en get-fit-for-our-wedding-konkurranse?? :fnise:

Yes please! Trenger all den motivasjonen jeg kan få tror jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes please! Trenger all den motivasjonen jeg kan få tror jeg! :fnise:

Haha.. Så du er klar for den altså??

Kanskje vi bare skulle gjøre det? :klø:

Jeg har iallefall alt å vinne på det.

Fordømte hormonpreventiver som gjør at jeg har gått opp 15-20 kg.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Så du er klar for den altså??

Kanskje vi bare skulle gjøre det? :klø:

Jeg har iallefall alt å vinne på det.

Fordømte hormonpreventiver som gjør at jeg har gått opp 15-20 kg.. :kjefte:

Uff, dumme hormonene! Jeg er rundt 15-20 kg større enn på mitt "minste", så jeg har også alt å vinne! Vil riktignok ikke ned dit igjen, for da var jeg ikke helt frisk, men 5-10 kunne jo vært kjekt sånn i første omgang i det minste!

Vi kunne jo kanskje starta en motivasjonsdagbok da?? Bare hoppe i det liksom..! Har jo samme dato å jobbe mot og allting, så det burde jo være mulig!

(Her har du meg i et nøtteskall, supergira med en gang, men så... :flau:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...