Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Haha, "forloverjakten", høres ut som jeg lette etter en helt tilfeldig person! :fnise:

Men uansett, jeg spurte, og fikk ja! (høres ut som et lite frieri det her!)

På Cubus, av alle steder..!

Fyldigere dekning senere, nå skal vi ut og handle inn til tapas i kveld! Rødvinen står på benken, dette blir bra!! Gleder meg! En romantisk kveld med min kjære :)

Grattis!!!

Å, så koselig. Originalt sted da. :fnise: Cubus...

Du får kose deg masse med tapas. Gleder meg til å lese full rapport.

Og igjen; grattis med forlover! :hoppe: Det er jo et nytt steg i riktig retning!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg og han godeste vært ute og spist indisk. Måtte feire at begge fikk igjen på skatten! :)

Småtøft å komme i gang igjen i dag morges, etter en koselig og avslappende helg. Lørdag formiddag fikk jeg meg altså forlover! Var med kusina mi, først på kafé og litt rundt omkring i butikker og sånt. Klarte aldri å få spurt, det var nesten litt flaut! Vet ikke hvorfor... :fnise:

Etter flere timers surring og diverse prat om bryllupet og allting befant vi oss altså tilfeldigvis på Cubus... Så plutselig mellom hyllene med vårens nyheter spurte ho om jeg hadde bestemt meg for forlover. Kunne jo ikke juge, så jeg måtte innrømme at jeg hadde det, men ikke hadde fått spurt enda. Så spurte jeg. Tror ho ble litt flau først, for ho følte at ho hadde hinta for mye og nesten pressa meg :fnise:

Sånn gikk det altså til at jeg fikk meg forlover. Nesten enda mindre "magisk" enn da jeg og han godeste forlova oss under en reklamepause... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Huff... det slår ikke da jeg spurte min forlover :lol: Men hun ble kjempeglad uansett hvor lite magisk det var :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... det slår ikke da jeg spurte min forlover :lol: Men hun ble kjempeglad uansett hvor lite magisk det var :fnise:

Hallo??

Av en slik melding; forventer du at en eller annen (meg, i dette tilfellet) ikke kommer til å spørre hva i all verden som skjedde da du fikk deg forlover???

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: for forlovar!!!! Så kjekt hu sa ja :) Å Cubus e forresten sterkt undervurdert :fnise:

Hallo??

Av en slik melding; forventer du at en eller annen (meg, i dette tilfellet) ikke kommer til å spørre hva i all verden som skjedde da du fikk deg forlover???

:ler2:

Å meg!!!!!!!!!!!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... det slår ikke da jeg spurte min forlover :lol: Men hun ble kjempeglad uansett hvor lite magisk det var :fnise:

En smule nysgjerrig jeg også nå gitt!! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus er jo helt topp det da :) Jeg spurte min forlover på en parkeringsplass jeg..utenfor rema1000.. :fnise: Var jo stengt da men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Nå har jeg og han godeste vært ute og spist indisk. Måtte feire at begge fikk igjen på skatten! :)

Småtøft å komme i gang igjen i dag morges, etter en koselig og avslappende helg. Lørdag formiddag fikk jeg meg altså forlover! Var med kusina mi, først på kafé og litt rundt omkring i butikker og sånt. Klarte aldri å få spurt, det var nesten litt flaut! Vet ikke hvorfor... :fnise:

Gratulerer med penger igjen på skatten da, venter fortsatt i spenning jeg :sjenert:

Synes det var litt flaut å spørre jeg også, selv om jeg tross alt har kjent søsteren min hele livet :fnise: Rart at slike ting skal være flaut,men gikk jo greit da....

Endret av *englefjes*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker faktisk ikke åssen jeg spurte min forlover.. men sendte henne en melding 1 uke etterpå og sa at hvis hun følte at hun ikke kunne stille opp kunne jeg godt finne noen andre!! :sjenert: nå bor hun i københavn og er fra oslo... så vi ser aldri hverandre... men hun er forloveren min og jeg er veldig glaf for det egentlig!!

Synes faktisk ikke cubus var så ille jeg.. det er jo ikke ett frieri.. men det kunne jeg sikkert gjort på cubus det og!! :fnise:

veldig koselig at du endelig har fått deg en da hvertfall!!

og grattis med penger igjen på skatten!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, farlig farlig... Jeg har "oppdaga" Ebay! Nå er de første bryllupstinga bestilt og forhåpentligvis snart på vei! :sjenert:

I dag blir jeg forresten nesten alene på jobb.. De andre skal på firmatur i helga :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis jeg går fra å være Mazilla til Bridezilla..! Jeg er visst på god vei! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tenk hvis jeg går fra å være Mazilla til Bridezilla..! Jeg er visst på god vei! :kjefte:

Engasjert kalles det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjert kalles det! :fnise:

Å ja, det var sånn det var! :fnise:

Dagen idag har egentlig vært ganske fæl. Klemte en finger i ei tung dør i går kveld, så jeg har det ikke helt godt. Ei stor skinnfille henger og slenger, og jeg ser masse av det som er under den ytterste huden, på en måte. I tillegg har jeg noen røde flekker under huden, og fingeren er ganske blå/grå og kan ikke rettes ut. Aue!! Var ute med noen venninner i formiddag, og ho ene presterte å si "håper den er bra igjen til bryllupet". Håper for guds skyld at den er det, i og med at det faktisk er over et år til!! :fnise:

Han godeste maser forresten om at jeg må på legevakta, men jeg ser ikke helt hva de skal kunne gjøre. Er litt sta sånn... Vet at det tar timesvis å komme inn til noen lege der, og er ikke så lysten på å tilbringe lørdagskvelden på et venterom..! Hvis jeg blir noe dårligere får jeg heller vurdere det...

Oi, tenk at jeg har klart å skrive et så langt innlegg med hovedsakelig venstrehånda! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det var sånn det var! :fnise:

Dagen idag har egentlig vært ganske fæl. Klemte en finger i ei tung dør i går kveld, så jeg har det ikke helt godt. Ei stor skinnfille henger og slenger, og jeg ser masse av det som er under den ytterste huden, på en måte. I tillegg har jeg noen røde flekker under huden, og fingeren er ganske blå/grå og kan ikke rettes ut. Aue!! Var ute med noen venninner i formiddag, og ho ene presterte å si "håper den er bra igjen til bryllupet". Håper for guds skyld at den er det, i og med at det faktisk er over et år til!! :fnise:

Han godeste maser forresten om at jeg må på legevakta, men jeg ser ikke helt hva de skal kunne gjøre. Er litt sta sånn... Vet at det tar timesvis å komme inn til noen lege der, og er ikke så lysten på å tilbringe lørdagskvelden på et venterom..! Hvis jeg blir noe dårligere får jeg heller vurdere det...

Oi, tenk at jeg har klart å skrive et så langt innlegg med hovedsakelig venstrehånda! :ler:

OJ, det må jeg si... Imponert. Hørtes ikke særlig deilig ut altså. *blåsepå*

:klemmer:

Jeg er syk, så jeg orker ikke å sitte her mer engang jeg. Uff.. Skikkelig forkjøla og feber. Har en skikkelig influensa og har knapt vært ute av senga siden igår ettermiddag.

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, det må jeg si... Imponert. Hørtes ikke særlig deilig ut altså. *blåsepå*

:klemmer:

Jeg er syk, så jeg orker ikke å sitte her mer engang jeg. Uff.. Skikkelig forkjøla og feber. Har en skikkelig influensa og har knapt vært ute av senga siden igår ettermiddag.

:forkjola:

Uffe, god bedring!!

Nå skal vi en tur på legevakta. Må nesten få sjekka for evt brudd, siden jeg ikke kan rette ut fingeren.. Tar nok noen timer.... Festlig søndag! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der hørtes ikke godt ut Mazilla.. :troest: Får ikke håpe det er brudd.. Lykke til på legevakta, krysser fingrene for at det ikke er milelang kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme igjen! Var utrolig nok ikke kø til røntgenavdelinga!! Kom nesten rett inn. Var heldigvis ikke brudd, men legen sa at "det kommer nok til å være endel hevelser og gjøre jævlig vondt noen dager". Han var nordlending (needless to say?) :ler:

Litt bittert å betale 480 kroner for fem minutter på legevakta og beskjed om at det ikke var brudd..! Nesten så jeg skulle ønske det var noe, sånn at jeg fikk mer valuta for pengene :fnise:

Jaja, nå får det bli én gjest mindre i bryllupet, siden vi kasta 480 kr ut av vinduet... Hmm, kanskje jeg kan droppe å invitere farmor da..? :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ikke var brudd! Men det er jo greit å sjekke det :) Skjønner godt at det føles bortkastet, 5 min og 480 kr fattigere. Synd for farmor, men sånn er det hehe.. :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks klart for brownies og is og fotball på tv her! Måtte ha noe godt i dag, det er jo synd på meg pga fingeren! Uff, jeg er verdensmester i å finne på unnskyldninger! :nei:

Godt det er en stund til jeg skal inn i en kjole... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: uffameg, stakkars farmor da, hi hi... Håper det går bra med fingen din. Sikkert ikke noe godt. Hyggelig at du var innom dagboka mi :) Gratulerer med forestående bryllupp også!!! Nyt hvert eneste minutt, plutselig er dagen over..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...