Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, tror jeg har bestemt meg: Hvis skoa fortsatt er der når jeg får lønning, så skal jeg kjøpe de! (Hvis ikke de fortsatt er der blir jeg veldig lei meg! :gråte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror jeg har bestemt meg: Hvis skoa fortsatt er der når jeg får lønning, så skal jeg kjøpe de! (Hvis ikke de fortsatt er der blir jeg veldig lei meg! :gråte:)

Da får du gå innom og sjekke jevnlig at de fortsatt har de :fnise: Og hvis de begynner å få lite igjen, så er det jo bare å forklare saken og holde de av :jepp: Hvordan ser de ut da? Nysgjerrig vet du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du gå innom og sjekke jevnlig at de fortsatt har de :fnise: Og hvis de begynner å få lite igjen, så er det jo bare å forklare saken og holde de av :jepp: Hvordan ser de ut da? Nysgjerrig vet du :lur:

Prøvde faktisk å finne bilde av de i går, men det var visst ikke så lett.. De er av merket Menbur, som tydeligvis er brudesko, noe jeg fant ut etter en liten googlerunde... Visste ikke at de hadde denslags på Skoringen! :klø:

Men de er altså lyse, sånn ivoryaktige, ikke noe særlig hæl (kan ikke ha det, for da vokser jeg forbi han godeste...) og med rund tupp (er ikke særlig fan av spiss tupp). Ganske klassiske i grunnen! :rødme:

Får nok gå innom jevnlig ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!! Deilig! Meldt fint vær og allting, så denne helga skal bli fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart klart for dagens vanskeligste "kamp": Få han godeste vekk fra pcen sin og ut i sola... :fnise:

"Du er akkurat som mamma du, MÅ ut med en gang det er sol!" Er jeg rar fordi jeg liker sol? Er det bare jeg og mamman hans som liker å komme oss ut i sola? Er jeg dum som ikke skjønner at toppen av lykke er å sitte i mørket foran pcen hele dagen? :klø:

Bare så det er sagt; er ikke snakk om noen heftig og krevende fjelltur akkurat, bare en liten rusletur i byen... Sukk, det er ikke bare-bare å være sammen med en som er enda mer hjemmekjær enn meg selv! Kan jo ikke tvinge han heller, men jeg synes bare det er så utrolig koselig å rusle rundt i byen på lørdag formiddag, særlig når det er vår og varmt i været! Tror i grunnen han også synes det når han først har kommet seg ut, han har bare litt problemer med å løsrive seg fra alle spillene han holder på med... Sukk...

Likevel er han drømmekjæresten.... :rødme:

Kan ikke klage sånn voldsomt, han har faktisk slutta å spille world of warcraft pga meg!! Han skjønte at han måtte velge, og da valgte han meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart klart for dagens vanskeligste "kamp": Få han godeste vekk fra pcen sin og ut i sola... :fnise:

"Du er akkurat som mamma du, MÅ ut med en gang det er sol!" Er jeg rar fordi jeg liker sol? Er det bare jeg og mamman hans som liker å komme oss ut i sola? Er jeg dum som ikke skjønner at toppen av lykke er å sitte i mørket foran pcen hele dagen? :klø:

Bare så det er sagt; er ikke snakk om noen heftig og krevende fjelltur akkurat, bare en liten rusletur i byen... Sukk, det er ikke bare-bare å være sammen med en som er enda mer hjemmekjær enn meg selv! Kan jo ikke tvinge han heller, men jeg synes bare det er så utrolig koselig å rusle rundt i byen på lørdag formiddag, særlig når det er vår og varmt i været! Tror i grunnen han også synes det når han først har kommet seg ut, han har bare litt problemer med å løsrive seg fra alle spillene han holder på med... Sukk...

Likevel er han drømmekjæresten.... :rødme:

Kan ikke klage sånn voldsomt, han har faktisk slutta å spille world of warcraft pga meg!! Han skjønte at han måtte velge, og da valgte han meg! :hoppe:

Vant du dagens kamp eller ? Skjønner godt at du vil ut i det fine været!! :sol: Jeg fikk med meg kjære ut på bytur idag, og det var så koselig :rødme: Bare å rusle rundt i byen og titte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant du dagens kamp eller ? Skjønner godt at du vil ut i det fine været!! :sol: Jeg fikk med meg kjære ut på bytur idag, og det var så koselig :rødme: Bare å rusle rundt i byen og titte :)

Jeg vant jeg! :hoppe:

Har grilla og tatt noen øl i sola på et tak, kjempekoselig!! Sånn sett vant jeg en personlig seier!

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre World of Warcraft har blitt lagt på hylla her også - takk og pris. Makan så mye tid som gikk med til det spillet :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke damene på butikken til å legge av skoene til du får lønn da? :)

Mannen her i huset er heldigvis ikke vanskelig å få ut av huset når været er bra ;) Det derre wow må være tidenes landeplage altså... jeg skjønner egentlig ikke hva som er så bra med det spillet at folk blir hekta jeg... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre World of Warcraft har blitt lagt på hylla her også - takk og pris. Makan så mye tid som gikk med til det spillet :dåne:

Ja, det er helt sykt! Ei barndomsvenninne av meg måtte slutte på universitetet fordi ho spilte! Snakk om avhengighet! Han godeste liker fremdeles ikke å snakke om spillet, fordi det gjør for vondt ellerno... Helt uforståelig for meg!!

Får du ikke damene på butikken til å legge av skoene til du får lønn da? :)

Mannen her i huset er heldigvis ikke vanskelig å få ut av huset når været er bra ;) Det derre wow må være tidenes landeplage altså... jeg skjønner egentlig ikke hva som er så bra med det spillet at folk blir hekta jeg... :vetikke:

Kan jo kanskje få ho til å legge de av ja, det var lurt! Men på den annen side, da føler jeg at jeg kjøpe de, hehe. Og det vil jeg jo... :fnise: Men... Er det ikke litt drastisk å kjøpe sko over 14 mnd før bryllupet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, nå merker jeg at jeg er litt småirritert på han godeste... Han er ute og tar et par øl med en barndomskamerat, og det må han jo få lov til. Saken er bare at han har glemt nøklene sine, så jeg må være oppe til han er hjemme igjen. (Er smekklås på døra, så nytter ikke å la den stå ulåst...) Sendte han ei melding og sa ifra om det, og fikk da til svar at "du sover jo ikke". Hva så om ikke jeg sover akkurat nå, kunne faktisk godt tenke meg å legge meg snart! Men nå må jeg altså sitte oppe og vente på at han finner det for godt å komme hjem. Skrev tilbake at hvis han blir sen får han heller komme hjem og hente nøklene og stikke ut igjen (vi bor i sentrum), men har ikke fått noe svar. Grmf... :murvegg:

Det verste er at jeg får dårlig samvittighet for å føle som jeg gjør, og så blir jeg litt småsinna (både på meg og på han), og så blir jeg lei meg fordi jeg blir sinna for en bagatell... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst! :)

Kan dessverre ikke legge nøkkelen noe sted nei... Har felles inngang med seks andre leiligheter, og utenfor er det bare gata, ingen "lure steder"..

Argh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Då må han komma å henta nøkkel, elle du kan legga deg så ringe han på når han komme him :Nikke:

Han ska vel på jobb imårå, så såå seine blir han kansje tje??

Menne..:sjenert: hvis ingen av delene går så får du ha litt kvalitetstid her inne på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då må han komma å henta nøkkel, elle du kan legga deg så ringe han på når han komme him :Nikke:

Han ska vel på jobb imårå, så såå seine blir han kansje tje??

Menne..:sjenert: hvis ingen av delene går så får du ha litt kvalitetstid her inne på KG :fnise:

Usj, har ikke lyst til å legge meg, må ut gjennom fellesganger og allting for å åpne, så det blir bare noe rot.. Han har fri i morra, så han kan godt bli sein for sin egen del... Men takk for at du kommer med forslag!! :Nikke:

Kvalitetstid på KG er aldri å forakte, det er bare det at nå har jeg allerede tilbrakt så mye tid her i kveld at det ikke føles som kvalitetstid lenger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg setter jo verdensrekord i negativitet jo!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg setter jo verdensrekord i negativitet jo!! :roll:

:skratte: :skratte: :skratte: kan tje allti vær lika positive vettu ;)

På sånne dagar jørr en bare goe ting for seg sjøl; Mi oppskrift e:

ta et långt bad/lååånge dusj, rens huden, plei hender å føtter, surr deg inn i goooe morgenkåpa å krøll deg oppi sofaen me ei goe bok elle en klissete jentefilm å en stooore kopp me varm sjokolade me MASSE krem :sikle: Så kan du sitta der å prøva å vær sure, de e tje så lett itte så masse egenpleie :ler:

:klemmer: masse på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...