Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
:skratte: :skratte: :skratte: kan tje allti vær lika positive vettu ;)

På sånne dagar jørr en bare goe ting for seg sjøl; Mi oppskrift e:

ta et långt bad/lååånge dusj, rens huden, plei hender å føtter, surr deg inn i goooe morgenkåpa å krøll deg oppi sofaen me ei goe bok elle en klissete jentefilm å en stooore kopp me varm sjokolade me MASSE krem :sikle: Så kan du sitta der å prøva å vær sure, de e tje så lett itte så masse egenpleie :ler:

:klemmer: masse på!!!!

Syns dette hørtes ut som en veeeldig god og deilig kveld!!

Synd ikke mannen min skal vekk noe så jeg kan gjøre noe slikt :fnise:

Dette kunne også høres ut som en god idé til en av kveldene før bryllupsdagen, sammens med venninne/forlover :-D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette hørtes ut som en veeeldig god og deilig kveld!!

Synd ikke mannen min skal vekk noe så jeg kan gjøre noe slikt :fnise:

Dette kunne også høres ut som en god idé til en av kveldene før bryllupsdagen, sammens med venninne/forlover :-D :)

Eg jørr sånn om han e hima og eg ass :ler: så kan han få bli me å pleia meg litt samtidigt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

:fnise: Hihi... Det var luuurt :fnise:

Ikke det at jeg tror at han ville gjort så veldig mye da... Meeen jeg bruker å lure han til å massere meg da! :lur: Det er han flink til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min e tje så vanskelige å lura me for å :dusje::fnise: han vett ka så følle itte de :sjenert: MASSE :humpe::hoho: Hvis ikkje de e en win-win situasjon så vett tje eg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

Nei uff der nøys eg på deg o....................så synn, då må du og vær hima fra jobb imårå me febår (å holda meg, Ballerina, *Aprin* å Anea me selskap :fnise: Jupp, nøys på dei og :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er den søteste du hello kittyen!! Tuuuusen takk for masse oppmuntringer (og blomster :fnise:)!! :klem:

Han godeste kom da hjem etterhvert, men jeg var litt småirritert da jeg la meg, så jeg sovna ikke før klokka var halv tre ellerno.. Og så våkna jeg med jevne mellomrom i løpet av natta, så idag blir det nok en zoombiedag på jobb!

Forkjølelsen og feberen har visst dessverre ikke slått ut enda, selv om jeg ble nøset på, så jeg blir nok pent nødt til å gå på jobb..! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg verdens skjønneste kjæreste igjen! :rødme:

I dag kom jeg sliten og skrubbsulten hjem fra jobb, og hvem andre enn han godeste hadde lagd hjemmelagd pizza?? For første gang! Han ringte sikkert 10 ganger underveis da, men pytt sann... Resultatet ble knallbra! Sånt kan man like! :Nikke: (Kanskje det var et snev av dårlig samvittighet som slo han..?)

Nei nå må jeg bare hive meg rundt, har en drøy time på å vaske opp, brette tøy, støvsuge, pakke osv... Reiser hjem en tur i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå snille mannen :rødme:

Jeg hiver meg på kittyen å gir deg en :smilyblomst: jeg og :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Bare synd vi skal reise bort i helga, for da blir jo alle blomstene stående og visne.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig...

Gutta kan virkelig være søte om de vil altså. :)

Huffameg... Hørtes litt kjipt ut, men det ordnet seg jo til slutt!!!

:jepp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, veldig koselig og veldig snilt! Så han kan hvis han vil! :fnise:

Nå sover han søtt i min barndomsseng, mens jeg løper rundt her med "halve" bunaden på. Good news: Jeg slipper å bruke helga frem til søndag på desperat kjolejakt til konfirmasjonen, for bunaden passer!! Det var en lettelse!

Nei, nok KG, nå må jeg gjøre meg klar til en hektisk dag! Kanskje skifte litt først av alt..? :sjenert:

I løpet av helga skal vi forresten se på lokalene til bryllupsfesten vår!!! :hoppe: Er utrolig spent, for jeg har ingen anelse om åssen det ser ut der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miso

Heisann :)

lykke til med titting på lokaler :) :) blir spennende å høre om det til uka :):popcorn:

Håper du får en kjempefin helg :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :fnise:

Supert at bunaden passer :):)

Blir spennende å høre om lokale :)

God helg!! :vinke::skaal:

Jess, virkelig en lettelse med bunaden! I morra skal vi se på lokalet! :dåne:

Heisann :)

lykke til med titting på lokaler :) :) blir spennende å høre om det til uka :):popcorn:

Håper du får en kjempefin helg :)

:kose:

Jepp, blir kjempespennende! Har fått vite pris og litt sånt idag: Det er visst helt nyoppussa, og vi skal betale 1500 i leie + 600 i vasking. Jeg har jo ikke peiling på denslags, men innbiller meg at det er billig.. Stemmer det? I følge pappa betalte de 1000 kr for leie av et menighetshus til konfirmasjonen min i sin tid, kun for en søndag formiddag, så enten har de betalt en blodpris, eller så har vi fått bryllupslokalet billig! Satser på det siste... Skal se i morra i totida, gleder meg!

God helg :klem1::skaal:

:skaal:! Vi har akkurat vært en tur ute med pappa, koselig! Kjekt med gratis mat og drikke! Riktignok er vi hjemme tidlig, men det er kanskje likegreit, siden vi skal dekke konfirmasjonsbord i morra kl 11....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur hos mine kommende svigerforeldre i ettermiddag, og da var "svigermor" superinteressert i bryllupet! (Første gang vi er hjemme siden vi ringte med nyheten om at dato var satt...) Koselig med interesse, men hallo! :dåne:

Han godeste er minstemann/attpåklatt i søskenflokken, og førstemann til å gifte seg, så de har vært litt skeptiske. Ikke fordi de misliker meg eller vårt forhold, men fordi han er "mammas lille gutt", og sikkert alltid kommer til å være det i hennes øyne!

Men uansett, idag var det plutselig duket for et skikkelig avhør da jeg var alene med "svigermor" på terrassen:

"Har dere bestemt toastmaster? Hvis ikke kan * være en god kandidat! Hvor mange gjester skal dere ha? Dere må regne med at * og * og * kommer, og da bør dere også invitere * og * og *! Har dere bestemt meny? Ikke det nei? Jaja, det er jo tidlig enda! Hvor skal du kjøpe kjole? Ikke bruk mye penger på det, du blir fin uansett, alle bruder er fine! Vielse klokka 16? Det er jo perfekt, det hadde vi også! Da kan dere begynne middagen klokka 18.30! Hvem skal vie dere? Håper det blir *, for han er så rask, da er dere ferdige innen klokka er 16.20 (som om det er noe mål å bli raskest mulig ferdig??!)! Dere skal vel ha * og *? De har jo * (han godeste) vært masse sammen med i barndommen! (Omgangsvenner til svigerfolka!) Kaffegjester er ikke noe særlig, det synes ihvertfall ikke _jeg_ noe om!"

Osv osv osv! :dåne: Snakk om svigermorzilla!!! :dåne:

Nesten så jeg håper de ikke spytter altfor mange kroner i potten, for jo mindre de gir, jo mer uavhengige er vi!

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...