Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet perfekte kurver til doene!! Ble nesten forelska i de! :rødme: Fant de på Åhléns. Hvite, fletta kurver. Tre oppi hverandre, i forskjellige størrelser (blir en til overs, men pytt sann, den kan sikkert brukes til noe annet!). Tenkte å pynte de med f.eks. bånd i de fargene vi velger :) Passe størrelser, den største til damene, den nest minste til mennene!

Har ikke kjøpt de enda, for jeg har ikke sett lokalet.. Gjenstår f.eks. å se om det faktisk er en do til hvert kjønn eller om det er felles... Kan kanskje likevel ha en kurv til hvert kjønn, men er jo kjekt å se åssen det ser ut der først..! :klø: Dette ble visst ganske innvikla, men det er jo sånn det er oppi hodet mitt også... Det er jo nettopp derfor jeg har denne dagboka, for å prøve å sette surret i system! Eller i det minste få litt oversikt over surret :fnise:

Forresten så går det greit med fingeren. Den gror fint tror jeg, og nå kan jeg nesten rette den ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet perfekte kurver til doene!! Ble nesten forelska i de! :rødme: Fant de på Åhléns. Hvite, fletta kurver. Tre oppi hverandre, i forskjellige størrelser (blir en til overs, men pytt sann, den kan sikkert brukes til noe annet!). Tenkte å pynte de med f.eks. bånd i de fargene vi velger :) Passe størrelser, den største til damene, den nest minste til mennene!

Har ikke kjøpt de enda, for jeg har ikke sett lokalet.. Gjenstår f.eks. å se om det faktisk er en do til hvert kjønn eller om det er felles... Kan kanskje likevel ha en kurv til hvert kjønn, men er jo kjekt å se åssen det ser ut der først..! :klø: Dette ble visst ganske innvikla, men det er jo sånn det er oppi hodet mitt også... Det er jo nettopp derfor jeg har denne dagboka, for å prøve å sette surret i system! Eller i det minste få litt oversikt over surret :fnise:

Forresten så går det greit med fingeren. Den gror fint tror jeg, og nå kan jeg nesten rette den ut! :hoppe:

Jeg må nesten bare spørre: Hvorfor kurver til doene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha ting i, såklart! :fnise:

Altså, for eksempel hodepinetabletter, Frisk eller andre typer pastiller, blank neglelakk til å stoppe raknende nylonstrømper, hårspray, papirlommetørklær og andre ting som kan være kjekt for folk å ha tilgang på utover kvelden... :)

Han godeste foreslo å ha hamburgere i kurven til guttene, det var det eneste han kunne se for seg at de kunne trenge.. Håper da folk blir mette uten å måtte spise på doen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha ting i, såklart! :fnise:

Altså, for eksempel hodepinetabletter, Frisk eller andre typer pastiller, blank neglelakk til å stoppe raknende nylonstrømper, hårspray, papirlommetørklær og andre ting som kan være kjekt for folk å ha tilgang på utover kvelden... :)

Han godeste foreslo å ha hamburgere i kurven til guttene, det var det eneste han kunne se for seg at de kunne trenge.. Håper da folk blir mette uten å måtte spise på doen! :hoho:

Åhh...det med de kurvene var en genial ide :-D Så utrolig lurt :) lurer på om jeg skal høre med de vi har lokaler hos om vi kan gjøre noe sånt vi også! låne ideen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...det med de kurvene var en genial ide :-D Så utrolig lurt :) lurer på om jeg skal høre med de vi har lokaler hos om vi kan gjøre noe sånt vi også! låne ideen :sjenert:

Det er det som er så genialt med KG, masse gode tips og ideer å hente her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så genialt med KG, masse gode tips og ideer å hente her! :hoppe:

*STJELERideen*

Hehe..

Hjelpe meg for en genial ide. Den må jo nesten bare brukes da!!! Hamburger til gutta var ikke dumt. :ler:

Vi skal gå for buffet/koldtbord vi. Billigere, enklere, og noe for enhver smak. Så jeg tror at vi dropper burgerne. Liker de ikke noe blant utvalget så får de heller spise kake. Det blir det plenty av. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi også dropper burgere gitt..! De som eventuelt blir sultne får stikke bort på Statoil! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå... går det bra med fingeren din? Hvilket lokale skal dere ha?

Burgere i kurven ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt nysgjerrig på det med lokale siden dere bor i Bergen, men så kom jeg på at dere gifter dere vel i hjembyen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå... går det bra med fingeren din? Hvilket lokale skal dere ha?

Burgere i kurven ja... :hoho:

Du svarte vel egentlig på ditt eget spørsmål der gitt.. Du har rett, vi gifter oss hjemme! Flytter fra Bergen om i underkant av to måneder faktisk :gråte:

Og i de to månedene skal været være akkurat som nå (ihvertfall hvis mine ønskedrømmer slår til)!! :hoppe:

Går forsåvidt greit med fingeren. Den gror fint, men jeg har mye vondt, og klarer ikke å rette den ut uten hjelp... Har dessuten fortsatt vondt i tommelen på den andre hånda, for jeg slo den i samme slengen da jeg prøvde å komme løs fra døra. Men men, overlever nok :) Takk for omtanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte vel egentlig på ditt eget spørsmål der gitt.. Du har rett, vi gifter oss hjemme! Flytter fra Bergen om i underkant av to måneder faktisk :gråte:

Og i de to månedene skal været være akkurat som nå (ihvertfall hvis mine ønskedrømmer slår til)!! :hoppe:

Går forsåvidt greit med fingeren. Den gror fint, men jeg har mye vondt, og klarer ikke å rette den ut uten hjelp... Har dessuten fortsatt vondt i tommelen på den andre hånda, for jeg slo den i samme slengen da jeg prøvde å komme løs fra døra. Men men, overlever nok :) Takk for omtanken!

Jepp... hehe... Nei, skal dere flytte? Studert her da eller? Ja, jeg også håper det blir fint vær fremover :) Hva med tidenes beste vår og sommer? Hihi... Kan jo håpe det slår til :-D

Huff... ja, det blir nok bedre snart... ang. den kommentaren så vil jeg tro det gror leeeenge før bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... hehe... Nei, skal dere flytte? Studert her da eller? Ja, jeg også håper det blir fint vær fremover :) Hva med tidenes beste vår og sommer? Hihi... Kan jo håpe det slår til :-D

Huff... ja, det blir nok bedre snart... ang. den kommentaren så vil jeg tro det gror leeeenge før bryllupet ;)

Jepp, studerte frem til jul. Har et halvt år nå hvor vi bare jobber begge to, og så er det tilbake til skolebenken til høsten! Skulle egentlig gjerne studert akkurat nå for tida, for da kunne jeg vært litt mer ute i sola... Men pytt sann! Er jo sol og sommer på ettermiddagen også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, endelig helg!! Deilig!

Blir frossenpizza til "middag" i dag gitt... Sånn går det når vi er slitne og sultne og butikken er tom for alt vi hadde planlagt... Jaja, det er jo helg! Og det er jo fortsatt leeeenge til jeg skal inn i en kjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg er så glad i han godeste! :love:

Hva er det han har gjort nå da, for å fortjene slike godord?? :)

Bare vært seg selv, eller noe mer?

Jeg er glad i min også, fordi han har vært søt og snill og morsom i hele dag. Bare vært seg selv på den positive siden, og er den kjekke hunk'en jeg forelsket meg i for 7 år siden. :rødme:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det han har gjort nå da, for å fortjene slike godord?? :)

Bare vært seg selv, eller noe mer?

Jeg er glad i min også, fordi han har vært søt og snill og morsom i hele dag. Bare vært seg selv på den positive siden, og er den kjekke hunk'en jeg forelsket meg i for 7 år siden. :rødme:

Han har egentlig bare vært seg selv :fnise:

Vi har gjort så mye koselig i dag! Deilig med helg, sol og masse tid til hverandre! Var lenge ute i sola i formiddag, spiste is i byen og sånt, og satt på en trapp i solsteiken en god stund... Han snakka om bryllupet uten at jeg hadde nevnt det i det hele tatt faktisk, fine gutten! :)

Kanskje det er noe med årstida og været, men jeg føler meg nesten nyforelska igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har egentlig bare vært seg selv :fnise:

Vi har gjort så mye koselig i dag! Deilig med helg, sol og masse tid til hverandre! Var lenge ute i sola i formiddag, spiste is i byen og sånt, og satt på en trapp i solsteiken en god stund... Han snakka om bryllupet uten at jeg hadde nevnt det i det hele tatt faktisk, fine gutten! :)

Kanskje det er noe med årstida og været, men jeg føler meg nesten nyforelska igjen :rødme:

Er det ikke deilig vel? Jeg har følt det samme idag. Jeg oppdaget istad at han har jobbet litt med bryllupet på si.. Han har skrevet ut søknader som skal sendes til kommunen om diverse styr og litt info fra de forskjellige lokslee-utleierene vi har vært i kontakt med. Ååååh... Disse kara våre altså.... :love: For 7 år siden, fram til nå, og nå...:

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært og grilla på et tak, og det var bare helt fantastisk! Nydelig varmt, god mat, gode venner... Kan det bli bedre?? :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom pakka fra ebay!! (Min første sådan...) Han godeste ble veldig overraska og veldig glad! Det var jo tross alt han som mente vi burde ha frisbee og dopapir med bryllupsmotiv... :sjenert:

Det han ikke visste var at jeg hadde funnet det i usa til en brøkdel av den norske prisen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...