Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja skoene kan være lure å ha. Hvis du kjøper en kjole i en viss lengde, også må du ha så så høye eller lave hæler, så finner du INGEN sko du liker med slik hæl, det blir litt kjedelig da :)

Det er sant!! Takk for tipset! Men skal nok uansett ha lave hæler, siden jeg bare er 4-5 cm lavere enn han godeste! Hva med farge og sånn da, jeg vet jo ikke helt enda akkurat hva slags hvit kjolen er..? Det har kanskje ikke så mye å si.... Skal si det er mye man må tenke gjennom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne esker finner du i masse nettbutikker, både norske og utenlandske. Av norske f.eks www.kreativtbryllup.no og www.bryllupsbutikken.no.

Syntes de jorbærene hørtes sinnsykt gode ut..mmm :sikle: Det bør du absolutt gå for! Har lyst til å ha noe liknende selv.namnam..

De jordbæra er helt fantastiske! Også er det jo lett å lure meg selv til å tro at det er en sunn måte å spise sjokolade på, siden det er jordbær inni :fnise:

Skal sjekke ut de nettstedene, takk for tipsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg påskeferie, men skal være igjen her i byen i ferien istedet for å reise hjem til familien.. Han godeste skal jobbe i morra + mandag til onsdag, så da fant vi ut at det greieste er å bli her! Lurer på hva jeg skal ta meg til, jeg som ikke skal på jobb igjen før tirsdag etter påske! Kanskje snuse litt rundt og se på brudekjoler og annet gøy..? :danse:

Han godeste tente forresten på ideen om å ha de jordbæra + sprudlevin når alle mingler før middagen! (Lufta det for han etter tilbakemeldingene her, så takk folkens! :fnise: ) Foreløpig er det mest jeg som planlegger, tror han synes det er litt langt frem i tid enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med forestående bryllup!! Bryllupsplanlegging er gøy! :hoppe:

Sprudlevin og jordbær er jo digg da :jepp:

Og brudekjolejakt er iallefall gøy!!! :juhu: Du kan bare glede deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med forestående bryllup!! Bryllupsplanlegging er gøy! :hoppe:

Sprudlevin og jordbær er jo digg da :jepp:

Og brudekjolejakt er iallefall gøy!!! :juhu: Du kan bare glede deg!!

Takk takk :) Tror kanskje jeg skal vente et par kilo før jeg begynner på brudekjolejakten, men jeg gleder meg masse masse, så det spørs hvor lenge jeg klarer å vente!

Gratulerer så mykje med det foreståande bryllupet :hjerte:

Takk for det :) Og i like måte!

Pleier folket her forresten å ha med forloveren på brudekjolejakt? Jeg har lyst til å ha med min (når jeg har spurt..), men vi bor på forskjellig kant av landet... (Skal uansett flytte til et sted jeg ikke kjenner noen til høsten, så blir uaktuelt å ha en forlover som bor nærmere!)

Nå er det forresten 3 uker til ho kommer hit, så om tre ukers tid har jeg forhåpentligvis en forlover :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde med meg min forlover og tanten min for å finna kjole...men nå budde nå dei forholdsvis ganske nærme då...men trur det er normalt å ha med forlover og kansje mammen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg hadde med meg min forlover og tanten min for å finna kjole...men nå budde nå dei forholdsvis ganske nærme då...men trur det er normalt å ha med forlover og kansje mammen sin...

Ja, det var det jeg tenkte.. Greit å ha med noen som tør å gi kritisk tilbakemelding, i tilfelle de ansatte kun er ute etter å få solgt meg en dyrest mulig kjole! :klø: Tror kanskje det holder med forlover og kanskje ei venninne, mamma hadde nok tatt helt av så fort ho kom inn i butikken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Jeg hadde med meg kun forlover til å prøve kjoler. Nå er jo jeg så heldig at hun også skal gifte seg, så da slo vi to fluer i en smekk og fant oss kjoler begge to :):) :fnise:

Tror nok mamma hadde grått ut hele butikken hvis hun skulle ha vært med.. Jeg og min søster har fått beskjed om å gifte oss på samme dag, så slipper mamma å gjeipe seg ihjel TO ganger! :fnise:

Kjolejakt var artig, er helt sykt å plutseli stå der i en brudekjole! Det blir plutselig litt mer virkelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på! Sikkert litt surrealistisk! Jeg synes det er surrealistisk nok at jeg har samboer jeg..! Og at jeg såkalt "voksen"! Føler meg jo egentlig ikke noe eldre enn for 10 år siden :fnise:

Det var dagens filosofering... :skaal: for helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også at jeg ikke har blitt voksen... men her sitter jeg med hus barn bikkje og stasjonsvogn!og nå skal jeg gifte meg?!?! er 26, men blir fortsatt spurt om legg når jeg skal kjøpe øl.. så ser tydeligvis ikke så gammel ut heller.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder e heldigvis bare et tall folkens :ler: Eg føle meg tje ein dag øve 22 :skratte:

Di seie de å føla seg ung jørr at en ser ung ut og...de syns eg hørres himla fornuftigt ut :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, drømte i natt at jeg skulle gifte meg i ei pepperkakekirke som pappa hadde bygd, og det var bare jeg som synes det var rart!!!

Også hadde jeg en kjole som forsåvidt var fin, men jeg hadde gått med den i ei uke i strekk før bryllupet, så den var blitt litt shabby... Og vi hadde glemt å bestille fotograf, så det ble ikke tatt noen bilder (kanskje likegreit :fnise: ) I tillegg krangla jeg med mamma fordi jeg måtte ha vanlig hestehale, jeg ville nemlig til frisør. Ho sa at INGEN gikk til frisør før et bryllup, og at jeg var sær som krevde noe sånt.

Uff, pepperkakekirka tok (pepper?)kaka altså, men håper jo ikke jeg er sanndrømt med resten heller!

Hmm, lurer litt på åssen vi fikk plass i kirka, den var nemlig på størrelse med et vanlig pepperkakehus... Det var det ikke noe spørsmål om i drømmen... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, drømte i natt at jeg skulle gifte meg i ei pepperkakekirke som pappa hadde bygd, og det var bare jeg som synes det var rart!!!

Også hadde jeg en kjole som forsåvidt var fin, men jeg hadde gått med den i ei uke i strekk før bryllupet, så den var blitt litt shabby... Og vi hadde glemt å bestille fotograf, så det ble ikke tatt noen bilder (kanskje likegreit :fnise: ) I tillegg krangla jeg med mamma fordi jeg måtte ha vanlig hestehale, jeg ville nemlig til frisør. Ho sa at INGEN gikk til frisør før et bryllup, og at jeg var sær som krevde noe sånt.

Uff, pepperkakekirka tok (pepper?)kaka altså, men håper jo ikke jeg er sanndrømt med resten heller!

Hmm, lurer litt på åssen vi fikk plass i kirka, den var nemlig på størrelse med et vanlig pepperkakehus... Det var det ikke noe spørsmål om i drømmen... :klø:

Velkommen inn i bryllupsdrøm-helvete :fnise: Har hatt utrolig mange sære og syke bryllupsdrømmer selv. Men må si at din virkelig tar kaka..bokstavelig talt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med påskehilsen, mia83! :)

I dag skjer det mye her i gården! :hoppe:

For det første skinner sola, og det gjør den jo ikke for ofte i Norges regnby nr 1. :hoppe:

For det andre kommer det en om en halvtimes tid for å se på leiligheten vår!! Vi skal flytte til sommeren, og nå har vi funnet noen som kanskje er interessert i å ta over. Hvis de vil ha den kan vi spare en måneds leie, og det er jo supert i disse spare-til-bryllup-tider! :hoppe:

For det tredje så har vi ETT ÅRS FORLOVELSESDAG I DAG :juhu: :duskedame: :banantroll:

I kveld skal vi ut og spise tapas, det blir koselig!! :)

God påske alle sammen!! Håper dere har en like fin dag som meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, drømte i natt at jeg skulle gifte meg i ei pepperkakekirke som pappa hadde bygd, og det var bare jeg som synes det var rart!!!

Også hadde jeg en kjole som forsåvidt var fin, men jeg hadde gått med den i ei uke i strekk før bryllupet, så den var blitt litt shabby... Og vi hadde glemt å bestille fotograf, så det ble ikke tatt noen bilder (kanskje likegreit :fnise: ) I tillegg krangla jeg med mamma fordi jeg måtte ha vanlig hestehale, jeg ville nemlig til frisør. Ho sa at INGEN gikk til frisør før et bryllup, og at jeg var sær som krevde noe sånt.

Uff, pepperkakekirka tok (pepper?)kaka altså, men håper jo ikke jeg er sanndrømt med resten heller!

Hmm, lurer litt på åssen vi fikk plass i kirka, den var nemlig på størrelse med et vanlig pepperkakehus... Det var det ikke noe spørsmål om i drømmen... :klø:

:fnise:

Måtte bare inn her og le av pepperkakekirken din før jeg gikk opp for og varme meg.

Og legge igjen et lite spor.

Du er så mye mer effektiv enn meg når det gjelder bryllupet altså. Why??? Sukk. Flink jente :jepp:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå måtte jeg nesten le, er jeg effektiv?? Eneste jeg har gjort er å bestille kirke + ha en rar drøm, også har jeg en kommende svigerfar som har booka lokale :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg nesten le, er jeg effektiv?? Eneste jeg har gjort er å bestille kirke + ha en rar drøm, også har jeg en kommende svigerfar som har booka lokale :fnise:

Jammen jammen jammen... Du myldrer jo i hytt og gevær om disse sjokoladejorbærgreiene. Som jeg syntes hørtes skikkelig knas ut :tommelopp: Og myldring er en betydelig del av planleggingen. Og diverse andre ideer og litt sånn annet jeg leste for en stund siden, som jeg ikke kommer på i farta. Om du bare har booka kirke og skaffet lokaler så har du iallefall lurt meg trill rundt. :lur: Virker som du står på. :jepp:

Jeg selv kommer nok til å fokusere mest på prøvingen det neste halvåret. Bryllupsplanleggingen starter vel ikke skikkelig før utpå høsten en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jammen jammen... Du myldrer jo i hytt og gevær om disse sjokoladejorbærgreiene. Som jeg syntes hørtes skikkelig knas ut :tommelopp: Og myldring er en betydelig del av planleggingen. Og diverse andre ideer og litt sånn annet jeg leste for en stund siden, som jeg ikke kommer på i farta. Om du bare har booka kirke og skaffet lokaler så har du iallefall lurt meg trill rundt. :lur: Virker som du står på. :jepp:

Jeg selv kommer nok til å fokusere mest på prøvingen det neste halvåret. Bryllupsplanleggingen starter vel ikke skikkelig før utpå høsten en gang :)

Jeg gleder meg også til å begynne planlegginga for fullt til høsten! :) Men jeg har jo ikke prøving å tenke på i mellomtida, derfor blir det mye bryllupstanker... Lufta tanken min om brunt og limegrønt som "fargetema" for han godeste, men han var visst fast bestemt på sølv og blått. Jeg prøvde å si at sølv og blått er litt "nyttårsaften", men det ville han ikke høre på.. En ting er sikkert, og det er at sølv/blått eller blir det ikke :fnise: Hallo, vi snakker augustbryllup her! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å begynne planlegginga for fullt til høsten! :) Men jeg har jo ikke prøving å tenke på i mellomtida, derfor blir det mye bryllupstanker... Lufta tanken min om brunt og limegrønt som "fargetema" for han godeste, men han var visst fast bestemt på sølv og blått. Jeg prøvde å si at sølv og blått er litt "nyttårsaften", men det ville han ikke høre på.. En ting er sikkert, og det er at sølv/blått eller blir det ikke :fnise: Hallo, vi snakker augustbryllup her! :sjenert:

Er nok litt enig der. :jepp: Tilogmed TIDLIG august. Sølv og blått er en vakker kombinasjon, men en vinterfargekombinasjon. Så da må det isåfall til med kompromiss. Sølv og blått i blomsterbuketter og bordkort. (Men sommerfarger også selvfølgelig) Bare ikke lag det til et fargekart :ler: Men igjen; problemet vårt er jo at det som er flott nå kommer sannsynligvis til å bli erstattet av andre og nye moter i august neste år. Sånn er det med motene nå til dags... Sukk...

Det er masse å tenke på, og de små tingene utvikler seg ofte til å bli de største.

Kose deg masse videre med å lufte tanker.

:klemmer:

HUHEI, DER BLE DAGBOKA DI 3 SIDER LANG :juhu:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...