cypress Skrevet 28. juli 2009 #3181 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, da har hun bare godt av å måtte gi slipp på kontrollen for en gangs skyld! Det er DERES dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. juli 2009 #3182 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ja, da har hun bare godt av å måtte gi slipp på kontrollen for en gangs skyld! Det er DERES dag!!! Signerer denne!!! Det er bare deres dag!!!! Og den er såååå fantastisk!!!! Endret 28. juli 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. juli 2009 #3183 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Håper du ikke lar svigermoren din ødelegge dagen for deg. Du må nyte de siste dagene av hele planleggingen, om 4 dager er den store dagen her Endret 28. juli 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3184 Del Skrevet 28. juli 2009 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3185 Del Skrevet 28. juli 2009 4... :dåne: Hun får ikke lov til å ødelegge noe for meg! Jeg sukker litt til han godeste, og så går det i grunnen greit De er forresten en smule overkjørende: Først fant hun ut at svigerfar skulle ønske velkommen til bords, selv om det er jeg og han godeste som er vertskap, og uten å høre om en av mine foreldre kunne tenke seg å gjøre det. Da slo han godeste hardt tilbake og sa at det ville han gjøre selv. Tøffingen min! I går fant hun ut at noen måtte holde takk for maten-tale, og uten å spørre noen av oss andre (inkl mine foreldre som også var der) ringte hun til svigerinna si for å høre om hun kunne gjøre det. Etterpå meldte broren min seg, så nå skal han gjøre det istedet! Tror ikke hun tenker på at det faktisk er to familier inni bildet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3186 Del Skrevet 28. juli 2009 Det høres ut som om det er bare min, mine, mitt på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3187 Del Skrevet 28. juli 2009 Plan for dagen: -Hente kjolen -Sjekke at underskjørtet faktisk ligger i kjoleposen sånn som det skal -Møte forloveren min til kaffe -Innom avisa for å sette inn annonse -Ringe toastmaster -Lakke neglene med en ny runde neglforsterker -Innom skobutikken hvor jeg kjøpte brudeskoa -Se på flere bilder av brudehår sånn at jeg har noe å komme med på prøvetimen i morra -Handle inn det siste som trengs til oreokaka og desserten -Ta ut penger til hun som skal hente bryllupskaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3188 Del Skrevet 28. juli 2009 Stålkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3189 Del Skrevet 28. juli 2009 Plan for dagen: -Hente kjolen -Sjekke at underskjørtet faktisk ligger i kjoleposen sånn som det skal -Møte forloveren min til kaffe -Innom avisa for å sette inn annonse -Ringe toastmaster -Lakke neglene med en ny runde neglforsterker -Innom skobutikken hvor jeg kjøpte brudeskoa -Se på flere bilder av brudehår sånn at jeg har noe å komme med på prøvetimen i morra -Handle inn det siste som trengs til oreokaka og desserten -Ta ut penger til hun som skal hente bryllupskaka Stålkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2009 #3190 Del Skrevet 28. juli 2009 "kjenner" deg liksom så godt gjennom Kg at jeg kjenner jeg er litt spent med tanke på lørdagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3191 Del Skrevet 28. juli 2009 Så søt du er, MarianneE! Du får krysse fingrene for oss! I morra tidlig skal jeg på prøvetime. Må vel kanskje surre meg innom Project Wedding for å prøve å få en viss anelse om hva jeg ser for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3192 Del Skrevet 28. juli 2009 Finner du noe snasent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3193 Del Skrevet 28. juli 2009 Egentlig ikke.. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne! Vet bare at jeg ikke vil ha alt håret trukket tilbake i en stram knute, og at jeg må ha en frisyre som lar seg kombinere med slør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3194 Del Skrevet 28. juli 2009 Skal jeg hjelpe å titte? Har du noen flere ting du vil ha med eller ikke ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3195 Del Skrevet 28. juli 2009 1 2 3 disse typene er fine å feste sløret i nakken på Da får du med hele frisyren samtidig som sløret er der 4 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3196 Del Skrevet 28. juli 2009 Du er så snill!! Tenker kanskje noe som er littegranne mer oppsatt, på en måte.. Er så redd for at det bare skal se ut som noe uss hvis det er for løst, hvis du skjønner hva jeg mener? Oppsatt, men ikke for stramt, men gjerne med noe som henger litt, ellerno? Vanskelig å forklare når jeg ikke vet helt selv hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2009 #3197 Del Skrevet 28. juli 2009 Smooooooth style 1 2 3 4 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3198 Del Skrevet 28. juli 2009 Så kjekt med litt frisørassistanse! Tror jeg er litt klokere på hva jeg skal si i morra nå, så tusen takk kjære snille Dinedama! Du er gull verd! Nå tror jeg det er på tide at den vordende brud kommer seg i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. juli 2009 #3199 Del Skrevet 28. juli 2009 Så mange fine frisyrer det var her da. Nesten så jeg angrer på mitt valg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3200 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva er ditt valg da, Maye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå