Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

:hoho: Ja, da har hun bare godt av å måtte gi slipp på kontrollen for en gangs skyld! Det er DERES dag!!! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Ja, da har hun bare godt av å måtte gi slipp på kontrollen for en gangs skyld! Det er DERES dag!!! :jepp:

Signerer denne!!! Det er bare deres dag!!!! :strix:

Og den er såååå fantastisk!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper du ikke lar svigermoren din ødelegge dagen for deg.

Du må nyte de siste dagene av hele planleggingen, om 4 dager er den store dagen her :strix:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4... :dåne:

Hun får ikke lov til å ødelegge noe for meg! Jeg sukker litt til han godeste, og så går det i grunnen greit ;)

De er forresten en smule overkjørende: Først fant hun ut at svigerfar skulle ønske velkommen til bords, selv om det er jeg og han godeste som er vertskap, og uten å høre om en av mine foreldre kunne tenke seg å gjøre det. Da slo han godeste hardt tilbake og sa at det ville han gjøre selv. Tøffingen min! :hjerte: I går fant hun ut at noen måtte holde takk for maten-tale, og uten å spørre noen av oss andre (inkl mine foreldre som også var der) ringte hun til svigerinna si for å høre om hun kunne gjøre det. Etterpå meldte broren min seg, så nå skal han gjøre det istedet! :fnise: Tror ikke hun tenker på at det faktisk er to familier inni bildet her! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan for dagen:

-Hente kjolen :hjerte:

-Sjekke at underskjørtet faktisk ligger i kjoleposen sånn som det skal

-Møte forloveren min til kaffe

-Innom avisa for å sette inn annonse

-Ringe toastmaster

-Lakke neglene med en ny runde neglforsterker

-Innom skobutikken hvor jeg kjøpte brudeskoa

-Se på flere bilder av brudehår sånn at jeg har noe å komme med på prøvetimen i morra

-Handle inn det siste som trengs til oreokaka og desserten

-Ta ut penger til hun som skal hente bryllupskaka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-Hente kjolen :hjerte:

-Sjekke at underskjørtet faktisk ligger i kjoleposen sånn som det skal

-Møte forloveren min til kaffe

-Innom avisa for å sette inn annonse

-Ringe toastmaster

-Lakke neglene med en ny runde neglforsterker

-Innom skobutikken hvor jeg kjøpte brudeskoa

-Se på flere bilder av brudehår sånn at jeg har noe å komme med på prøvetimen i morra

-Handle inn det siste som trengs til oreokaka og desserten

-Ta ut penger til hun som skal hente bryllupskaka

Stålkontroll! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kjenner" deg liksom så godt gjennom Kg at jeg kjenner jeg er litt spent med tanke på lørdagen....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, MarianneE! :fnise: Du får krysse fingrene for oss! :Nikke:

I morra tidlig skal jeg på prøvetime. Må vel kanskje surre meg innom Project Wedding for å prøve å få en viss anelse om hva jeg ser for meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.. :sukk: Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne! Vet bare at jeg ikke vil ha alt håret trukket tilbake i en stram knute, og at jeg må ha en frisyre som lar seg kombinere med slør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så snill!! :klemmer: Tenker kanskje noe som er littegranne mer oppsatt, på en måte.. Er så redd for at det bare skal se ut som noe uss hvis det er for løst, hvis du skjønner hva jeg mener? :sjenert: Oppsatt, men ikke for stramt, men gjerne med noe som henger litt, ellerno? :vetikke: Vanskelig å forklare når jeg ikke vet helt selv hva jeg mener! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjekt med litt frisørassistanse! :jepp: Tror jeg er litt klokere på hva jeg skal si i morra nå, så tusen takk kjære snille Dinedama! :kose: Du er gull verd! :klemmer:

Nå tror jeg det er på tide at den vordende brud kommer seg i seng! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...