Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått! Sender deg en PM da bilder hadde vært gøy å se.;) Håper dere hadde en fantastisk dag og at alle forventninger ble innfridd! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker ikke å skrive referat nå heller.. :sukk: Har vært rundt og bytta gaver og bestilt nytt bankkort og førerkort til meg, nå pakker vi til bryllupsreisen. Drar med bussen til hovedstaden om en drøy time, og videre til :sol: i Kroatia i morgen tidlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fantastisk bryllupsreise! Kos dere masse :klemmer:

Jeg er ikke på FB, så jeg får vente på et annet alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere masse på tur! :strix::sol::hjerte:

Glemte å si det på forhånd, men håper dere oppdager det på egen hånd: Karlovacko er veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Velkommen hjem frue :strix: :strix:

nå er det godt mazzimor har kommet hjem for jeg vil høre alt om dagen :strix:

håper dere har kooooost dere masse på bryllupsreise :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke: Nå er vi hjemme igjen, og jeg har omsider fått låne pcen min etter at han godeste mannen min hadde visse internettabstinenser etter 10 dager uten nett.. ;)

Kanskje jeg skal begynne å skrive referat fra den store dagen..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: Vår fantastiske bryllupsdag :hjerte:

Jeg hadde to venninner på overnatting i nabohuset (takk snille nabo!) og forloveren min (heretter kalt M) på madrass på rommet mitt, men klarte utrolig nok å sovne uten problemer natt til lørdag. Våkna uthvilt og fin på morgenen, klar for frokost med mamma, lillebror og de nevnte gjester. Hadde null nerver, og det hadde enda ikke gått opp for meg at jeg skulle gifte meg samme dag. Etter frokost henta pappa meg og M, og så kjørte vi til festlokalet med et par gaver til gavebordet, så til hotellet med ting til natta/neste dag og så til frisøren med kjolen. Da hadde vi en time til vi skulle være hos frisøren, så vi møtte venninnene mine for litt siste-lita-shopping og en iskaffe på utekafé. Riktig så deilig! :Nikke:

Da klokka nærma seg tolv tusla jeg og M bortover til frisøren. Først ble jeg sminka, og så begynte frisøren på håret mitt. Etter en stund begynte "alvoret" å innhente meg, og da jeg plutselig var ferdig og skulle skifte til Kjolen ble jeg litt shaky.. :redd: Så kom pappa og henta oss, og da var det en time til vielsen skulle begynne. Det var den lengste timen jeg har opplevd på lenge, men omsider nærma vi oss kirka. Stoppa et stykke unna til vi så at folk hadde gått inn, og så parkerte vi. Da fikk jeg buketten min i hånda, og M retta og ordna på kjolen. Plutselig måtte jeg grine, men fikk streng beskjed av M om at det var uaktuelt.. :ler:

Gikk opp til kirka, og da kirketjeneren sa at han åpna dørene om 10 sekunder kom jeg på at jeg hadde tyggis.. :dåne: Kasta den ut på kirketrappa... :ler: Så ble dørene slått opp, og det første jeg hørte var at det var feil inngangsmarsj, den jeg aller minst ville ha! Men men, tror nok det bare var meg som hørte eller tenkte over. Husker at jeg smilte til folk på vei opp, og plutselig var jeg fremme hos han godeste. Han gliste fra øre til øre, i tillegg til at han var synlig rørt.. :rødme: Fine gutten!

Vielsen var kjempefin, og presten klarte utrolig nok å holde en kort og rimelig grei tale. Så var det tid for utgangsmarsj, som også var feil... :dåne: Men igjen - bare jeg som merka det også.. ;) Vel ute på trappa venta håndhilsing og klemmer i laaaange baner, og så måtte vi gå opp igjen i døråpningen. Da fikk vi over 4 kg ris slengt over oss, etter at de italienske gjestene i familien til han godeste hadde etterlyst ris, og de likegodt hadde kjøpt to 2-kilosposer... :dåne: Hadde ris absolutt overalt, i håret, kjolen og buketten... Men men, det var jo litt artig også! Kirketjeneren gikk med støvsuger på grusen utenfor kirka etterpå stakkars! :ler:

Så gikk turen til fotografen, og veteranbiltur inn til festlokalet og de ventende gjestene.

Og snipp snapp snute så slutter eventyret midlertidig, for nå trenger fingrene mine en pause fra tastaturet... Fortsettelsen kommer plutselig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helt fantasisk dag så langt iallefall! :) Gleder meg til å høre fortsettelsen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...