Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe bilde, ,men kan prøve å forklare.

Jeg har så høy tiara, at jeg føler jeg må ha det litt høyt bak.

Jeg skal ha panneluggen på skrå foran, og så skal jeg ha "lokker" (frisøren kalte det iallefall for det) bak. Ingenting som henger ned.

Ut å lete bilde*

Litt sånn bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn: Spent på å høre hvordan det gikk på prøvetimen jeg :popcorn:

Masse fine frisyrer du linket til Dinedama, me like!!! Hmmm, håper snart det kommer nye anledninger til å sette opp håret og pynte seg skikkelig igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempefint! Hun var kjempekoselig og skjønte hva jeg mente! :jepp: Satte det opp sånn ca som hun skal gjøre til lørdag, bare med færre nåler og styr.. ;) Krølla det først, og så satte hun det opp bak, men litt løst! Kjempefint! :jepp: I tillegg prøvde sminkedama seg litt frem på den ene sida av ansiktet, bare for å se litt. Virker veldig bra! :strix:

I tillegg fikk vi flytta timen fra 10.30 til 12, sånn at jeg slipper å vente ferdigpynta i flere timer! Dette blir så bra! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :bolledeig: :bolledeig:

Ingenting er som å være fornøyd og sikker på at det kommer til å gå bra når man kommer ut fra frisøren :strix:

Jeg skal ha prøvesminking i dag jeg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :klem:

Deilig å ha en god følelse etter prøvetimen ja! :) Ble litt mer virkelig da hun satte opp håret med sløret og hele pakka! :rødme: Tipper sommerfuglene kommer for alvor når jeg ser annonsen i avisa i morra!

Nå skal vi en tur til byen for å se på det som skjer av liv og røre i dag. Skjer noe hele sommeren igjennom her, og det er så koselig! :jepp: Skal prøve å få kobla av litt, kan jo ikke bare tenke bryllup hele tida heller.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Avisannonse!! *notere*

Takk for at du minnet meg på det :klemmer:

Det er gøy med fart og moro :jepp: Her er det noe hver helg, men savner at det er noe midt i uka også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:bond::bolledeig: 3 dager igjen!!!! :bolledeig::bond:

Så bra du var fornøyd etter frisørbesøket! Da kan du bare glede deg til å bli fancy på den store dagen! Jeg syntes ihvertfall det var stor stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det blir en blanding av stor stas og veldig uvant! Må jo ha endel sminke for at bildene skal bli greie, og det er ikke akkurat hverdagskost for Mazzimor... ;) Men men, tror det blir bra likevel! :bolledeig:

I morra skal vi møte presten, og etterpå skal jeg og forloveren min pluss kjæresten hennes brette servietter og plassere ut servietter og bordkort. En eller annen gang i løpet av morgendagen må jeg dessuten bake oreokaka. I tillegg er jeg invitert på lunsj med ei venninne, så morgendagen er ganske fullbooka. Men men, skulle jo bare mangle sånn rett før den store dagen! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse glemte vi helt.. jaja, kan ikke huske på alt!!

Så flott at du er fornøyd med frisøren og sminkedamen! :hoppe: Én dag med sminke holder du ut! :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så redd for å ikke holde ut, er mer redd for at gjestene skal synes jeg ser ut som et fugleskremsel ellerno! :fnise:

God natt jenter! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gifte meg i overimorgen! :dåne:

Merker at jeg våkner tidligere enn vanlig for tida. Sovner heldigvis greit om kveldene, så jeg får nok søvn, men jeg pleier ikke å våkne av meg selv når klokka såvidt har passert åtte om morgenen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er i overimorgen! :bolledeig: :dåne: :strix:

Og de to neste dagene går nok fort også siden du har så mye på programmet. :nigo:

Flott at du ble så fornøyd med prøvetimen. Gleder meg til å se bilder på fb på søndag. :hoppe: (Ev. mandag da. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndag er kanskje i overkant optimistisk, men man vet jo aldri! :fnise:

Vi fikk forresten kremplassen i avisa - helt øverst av alle brudeparene! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, dette er visst dagen for å være effektiv! Hittil har jeg

-funnet frem alt av lys, servietter og bordkort

-gravd frem indrefileten fra frysa

-kjørt til lokalet med alt det overnevnte

-møtt svigermor

-levert en bryllupsgave til ei venninne

-skrevet gjesteliste med "beskrivelse" av gjestene og sendt til svigermor

-rydda litt hjemme, stakkars mamma skal jo ha overnattingsbesøk i helga...

Nå står kakebaking på programmet! Verdens beste, men kanskje mest usunne kake! :sikle: Oreokake! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...