Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

En uke!! :bond::hakeslepp::redd::sjokk::sjokkert: Har jeg virkelig tid til å reise i utdrikningslag med overnatting nå?! :sjenert:

Ja, jeg har vel egentlig det... ;)

Og cypress; det rasler litt innimellom, men samtidig så har det ingen hast. Etter planen skulle vi vel være 27, men den (ja, det er jo en "den" foreløpig...) skulle kommet på våren etter, sånn at vi var 27 1/2. På den måten kunne vi rukket to stk før vi runder 30. Men sånne ting er jo i grunnen umulige å planlegge! :ler:

I går meldte de plutselig noen mm nedbør neste lørdag, men nå er det vekk igjen! :strix: :strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt og fornøyd etter en koselig helg med utdrikningslag i gode venners lag. Ble litt svett i ørene til tider, det er jo ikke bare-bare med 16 jenter samla... ;) Ble bare et par timer søvn i natt, så i dag tror jeg jeg tar kvelden tidlig.

Etter hjemkomst, middag og soling tok vi en tur til foreldrene til han godeste. Svigermor er småstressa over å ikke ha full kontroll over bryllupet, men det får hun bare være! Hun styrer nok som det er! :sjenert::fnise: Vi fikk bestemt velkomstsang og ordna noen andre småting.

I morra skal vi begynne på borddekking! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: Bare noen dager igjen nå. :strix: :strix:

Får dere lokalene så tidlig at dere begynner med bordekking allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tilgang til lokalene i dag ja, så da setter vi på plass bordene og sånn. Veldig greit å slippe denslags stress senere i uka! :Nikke:

Han godeste har blitt syk, så vi får håpe han blir frisk så fort som mulig! :sukk:

Ellers skjer det fint lite i dag, bortsett fra at jeg fikk litt hjertebank da jeg så tickeren min! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke så rart. Jeg syntes at det plutselig ble på ordentlig da vi kom til den uka jeg skulle gifte meg. For jeg skulle jo gifte meg den uka. Ikke neste år, eller måned eller uke, men DENNE uka. Det er litt artig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Kjekt at dere får tilgang til lokalet allerede nå da. Pynting og slikt tar tid, vi var ti stykker og brukte 6 timer :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 dager igjen! :hoppe:

Deilig å kunne starte med pynting og ordning i lokalet allerede da. Godt med alt som er gjort. :Nikke:

Håper din kjære blir frisk snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei Mazzi!! :goodbye:

Endelig er jeg tilbake på KG! :hoppe: Og bare 5 dager igjen til bryllupet, har du begynt å glede deg vilt og hemningsløst? Det bør du, det blir tidenes dag! :jepp:

Så bra dere kan dekke og pynte litt i forveien, alltid godt å få sånt unnagjort. Jeg var så sliten fredagen før bryllupet da all dekking og pynting var ferdig at jeg var helt svimmel! Godt bryllupsdagen bringer massevis av ekstraenergi! :ler:

Håper alt er bra med deg og at han godeste snart blir frisk!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er så mange som er innom her! :klemmer: til dere alle sammen!

Han godeste er mye bedre! Det hjalp med Mazzis vidunderkur bestående av piller, blåbærsaft og startkjeks! :jepp:

Veldig deilig å ha lokalet allerede nå. Ting tar mye lengre tid enn man tror!! :dåne: I dag var vi 7 stk som brukte 3,5 time på å plassere bord + sette ut glass, bestikk og kuverttallerkner. Blir veldig fint!! :hoppe: Min kommende svigermor styrer mer enn noensinne, så innimellom måtte jeg sette meg i en krok og telle til hundre/felle noen tårer og få en klem av han godeste.. :sukk: Heldigvis så både mamma og pappa hvordan hun holder på, så jeg fikk i det minste noen medfølende blikk og himlinger med øynene.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så himla slitsomt med folk som skal styre alt i en annen retning av hva man selv har tenkt :roll:

Bra at de andre tok vare på deg og så at du ble lei deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig det må være å ha lokalet i god tid før den store dagen :jepp:

Men du; om din kommende svigermor er mer til irritasjon enn hjelp, så synes jeg noen, f.eks din kommende mann burde ta seg en liten prat med henne...

tenk, idag er det din siste tirsdag som ugift :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-Hente kjolen :hjerte:

-Sjekke at underskjørtet faktisk ligger i kjoleposen sånn som det skal

-Møte forloveren min til kaffe

-Innom avisa for å sette inn annonse

-Ringe toastmaster

-Lakke neglene med en ny runde neglforsterker

-Innom skobutikken hvor jeg kjøpte brudeskoa

-Se på flere bilder av brudehår sånn at jeg har noe å komme med på prøvetimen i morra

-Handle inn det siste som trengs til oreokaka og desserten

-Ta ut penger til hun som skal hente bryllupskaka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt misunnelig på deg som fortsatt har igjen å oppleve den fantastiske dagen... :sjenert: Alle forberedelsene fremstår som koselige for meg nå - selv om jeg jo vet at det var mye stress og har det liksom forsvunnet litt fra hukommelsen...

Håper du koser deg, og svigermor holder snavla! :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Jeg gleder meg og koser meg! :jepp: Midt oppi alle de andre tankene som også farer rundt... :sjenert:

Svigermor kan bare :scorpis: ! Hun har fått det hele og fulle ansvar for sangheftene, så de er totalt utenfor min kontroll. Tipper de blir med samme font og design som til konfirmasjonene i den familien, dvs :klø: ...sjarmerende..? :ler: Ellers er det ikke stort hun får styre med, så hun har mareritt om natta og greier for at vi har glemt noe eller at noe blir feil, bare fordi hun er vant til å ha 100% kontroll over absolutt alt. Litt morsomt å se henne sånn, hun går liksom litt rundt seg selv! :hoho: Det har hun bare godt av, kontrollfreak som hun er! Mohahahaha! :twisted:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...