Mazilla Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3082 Skrevet 16. juli 2009 Kjekt med sløsete ste-brødre Og kjekt med all hjelp man kan få Vi har det litt på samme viset her om dagen... holder på med bryllup heeeele tida, og når vi ikke gjør det er det alltids noen som vil snakke om det uansett Veldig greit med ting som ordner seg uten min innblanding ja! Men nå er i det minste han godeste sykmeldt med ryggen ut uka, så nå får vi gjort endel sammen Hei go`mazzimin godt å høre at du endelig er på bedringens vei! liker ikke at du er syk, så det var godt å høre at formen er bedre så bra dressen passet, han kommer til å bli såå stilig så står fint i stil med den vakre bruden Han blir kjempefin ja! :rødme: til søtemisoen Kjekk mann i dress! Oh yes! Blir nok ikke Oslotur i dag forresten, har for mye å ordne før vi kan dra...
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #3084 Skrevet 16. juli 2009 Oi, nå er det virkelig ikke lenge til, så herlig! Mange lykkeønskninger på dagen som kommer, dette blir spennende. Mvh Yvonne
Mazilla Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3085 Skrevet 16. juli 2009 Takk takk Jeg har kommet inn på master!
Mazilla Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3086 Skrevet 16. juli 2009 (endret) I iveren ble det visst en dobbelposting gitt... Men hva gjør vel egentlig det? Endret 16. juli 2009 av Mazilla
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #3087 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye! Har du fått svar fra samordna opptak, eller er søknad til master gjennom skolen kanskje? *venter også spent på svar* Mvh Yvonne
MarianneE Skrevet 16. juli 2009 #3088 Skrevet 16. juli 2009 tenkte på deg idag! Catwoman, TheaM og jeg har vært på Eventyrfabrikken i Skien Moro for små og de litt større!!! Gratiis med master'n, da!
Mazilla Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3089 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye! Har du fått svar fra samordna opptak, eller er søknad til master gjennom skolen kanskje? *venter også spent på svar* Mvh Yvonne Søkte direkte til skolen. Svaret skulle ikke komme før 20., men plutselig kom det mail allerede i dag. tenkte på deg idag! Catwoman, TheaM og jeg har vært på Eventyrfabrikken i Skien Moro for små og de litt større!!! Gratiis med master'n, da! Så gøy! Takk takk! Eneste minus er at vi må bli to år til i Barteby, men det overlever vi vel..
Mazilla Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3090 Skrevet 16. juli 2009 Vi tar en liten timeout fra bryllupsforberedelser og drar til Oslo i helga. Skal nok få ordna noen småting der og, men mest av alt skal vi bare slappe av og kose oss. Gleder meg! :rødme:
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #3091 Skrevet 16. juli 2009 Aha, så herlig da! Personlig håper jeg at jeg får høre noe i dag, hehe. .) Mvh Yvonne
DDuck Skrevet 17. juli 2009 #3092 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer med innkkommingen Kos deg masse i Oslo
Gjest Miso Skrevet 17. juli 2009 #3093 Skrevet 17. juli 2009 Takk takk Jeg har kommet inn på master! Gratulerer med å kommer inn på master :strix: så moro ha en kjempefin helg i oslo vennen, kose deg masse og slappe av med din kjære :rødme: masse til søteste mazzi i verden!
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juli 2009 #3095 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer med masterinntak Hva skal du masterere i? Og god tur til Oslo
cypress Skrevet 17. juli 2009 #3096 Skrevet 17. juli 2009 Så du nevnte for massevis av innlegg siden noe om tilpasning av buketten?? :klø: Hva er det for noe?? Jeg trengte aldri det.. Er din veldig spesiell?? Grattis med masteropptak!! Lurer også hvilket fag!!??!
Honey Skrevet 17. juli 2009 #3097 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Lenge siden jeg har vært innom, og nå er det jammen meg ikke lenge igjen! Kose deg i Oslo og gratulerer med vellykket opptak til master!
Muffin! Skrevet 17. juli 2009 #3098 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer med opptak på master. Kos deg i Oslo.
Mazilla Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3099 Skrevet 17. juli 2009 Aha, så herlig da! Personlig håper jeg at jeg får høre noe i dag, hehe. .) Mvh Yvonne :heiajente Har du fått vite noe? Gratulerer med innkkommingen :hoppe Kos deg masse i Oslo :klemmer Takk takk! Koser meg glugg ihjel jeg! Gratulerer med å kommer inn på master :strix :strix så moro :strix ha en kjempefin helg i oslo vennen, kose deg masse og slappe av med din kjære :rødme masse :hug til søteste mazzi i verden! Takk Koser meg og slapper av, selv om bryllupspermen er med Tror ikke jeg hadde klart å slappe av uten den i nærheten... kos dere i hovedstaten!! Det gjør vi! Gratulerer med masterinntak :hoppe Hva skal du masterere i? Og god tur til Oslo :nigo Takk takk! Sender pm! Så du nevnte for massevis av innlegg siden noe om tilpasning av buketten?? :klø Hva er det for noe?? Jeg trengte aldri det.. Er din veldig spesiell?? :vetikke Grattis med masteropptak!! Lurer også hvilket fag!!??! Tilpasning ja.. Hadde heller aldri hørt om det før, men de ville gjerne at jeg skulle komme innom fredag ettermiddag, for å få buketten akkurat sånn som jeg ville ha den pluss riktig i forhold til min høyde ellerno. Ikke noe spesielt med den nei, fant den nærmest på et takkekort de hadde hengende på veggen. Kanskje vanlig prosedyre hos dem? Sener pm til deg og.. Hei! :vinke Lenge siden jeg har vært innom, og nå er det jammen meg ikke lenge igjen! Kose deg i Oslo og gratulerer med vellykket opptak til master! Koselig at du stakk innom! Nå er det sannelig bare to uker igjen! :dåne: Gratulerer med opptak på master. :hoppe Kos deg i Oslo. :klemmer Takk! Kos deg i helga du og! God helg til dere alle sammen!
Anglofil Skrevet 17. juli 2009 #3100 Skrevet 17. juli 2009 Har ikke fått vite noe enda, bah! Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå