Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Forresten så fridde broren/forloveren til han godeste til dama igår, så nå har vi enda et bryllup å se frem til! Muligens neste sommer. Kjempekoselig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååå det er 9(!!!!!!) dager igjen MazziBazzi :strix: :strix:

Det er nå innspurten begynner :jepp:

Jeg gleder meg til å se bilder av dere!!! :hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjemperegning? Tror vi har betalt det meste underveis jeg, egentlig. Deilig! :)

Regningen fra selskapslokalet for leie, mat, servitører og alkoholfri drikke kom vel på 80-90.000 tror jeg... Totalt kom hele pakka på over 150'.... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå det er 9(!!!!!!) dager igjen MazziBazzi :strix: :strix:

Det er nå innspurten begynner :jepp:

Jeg gleder meg til å se bilder av dere!!! :hoppe::strix:

Det stemmer! :strix: Jeg gleder meg også til å vise bilder av oss til hele verden! :fnise:

Regningen fra selskapslokalet for leie, mat, servitører og alkoholfri drikke kom vel på 80-90.000 tror jeg... Totalt kom hele pakka på over 150'.... :dåne:

Oi..! :dåne: Ja, det er jo en del... Sånn sett koster sikkert dagen vår bare småpenger i forhold.. ;)

-------------------------------

Møtet med kokken gikk kjempefint! Hun er så koselig og spør og hjelper om alt og ingenting, ikke bare det som dreier seg om maten. Søt dame! :jepp: Satt i hagen hennes og drakk te og prata i nesten halvannen time, selv om det jo egentlig bare var detaljene som skulle på plass.. :fnise:

Etter møtet med kokken dro vi til huset til foreldrene til han godeste, hvor vi måtte hente posten, vanne blomster og benytte oss av at huset stod tomt.. :lur:

Så bar det til byen hvor det var langåpent og masse liv og røre. Traff tilfeldigvis på fløytisten vår, så da fikk vi avtalt det vi skulle med han. For meg som har en godt utviklet telefonskrekk var det veldig greit å slippe og ringe han! ;) Han kjente dessuten godt organisten, så han skulle ta kontakt med henne selv. Kjempegreit! Siden vi ikke hadde noen bestemte ønsker skulle han bare finne noe han likte å spille + som passer i bryllup. Tror det blir veldig fint! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå begynner det meste å falle på plass! Deilig! :jepp:

Jeg skal snart gifte meg! :strix: :dåne: :strix::redd::strix::hakeslepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :strix:

Og bryllup er smittsomme greier. :fnise: Ikke så rart, når de ser hvor koselig og vakkert det er. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje ikke vært like smittsomt hvis folk hadde sett hvor mye det faktisk er som skal ordnes men... :ler:

Forresten så hadde visst lillebroren min (han er 16, så ikke så veldig liten lengre..) sagt til mamma at han gjerne ville brette kirkeprogrammene, sånn at han også hadde bidratt med noe. Så søt! :fnise: Og for all del, hvis han har lyst til å brette 200 ark så skal jeg ikke akkurat nekte han det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, forresten.. Her om dagen gikk det plutselig opp for han godeste (tilsynelatende helt ut av det blå!) at min master + at jeg bør ha jobba en stund før en eventuell permisjon, ville gjøre oss eldre enn "planlagt" før første barn. Han hadde dessuten snakka med en på jobben som hadde fortalt han hvor gunstig det var å få barn mens man studerte.. :dåne: Skal tro om ikke Mazzimannen begynner å bli litt babysyk?! Ihvertfall et lite snev av det! :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, langtidsvarslet går helt til 1.august! Foreløpig melder de sol med sky, lett bris, 0 mm nedbør og 20 grader. Sånn kan det godt få bli! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsen er bedre, så nå er det bare å sparke seg avgårde på trening! Begynner å bli en stund siden sist, pga diverse sykdom og tull.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Leeenge siden sist. Hvordan er det med nervene dine nå da? Er det nå jeg skal føle meg glad jeg endret datoen fra 01.08.09 til 27.06.09?? :ler: Sååå deilig å ha det overstått og å se tilbake på en fantastisk dag (Mye ved hjelp av alle bildene) Men misunner deg litt som har en flott dag foran deg! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, forresten.. Her om dagen gikk det plutselig opp for han godeste (tilsynelatende helt ut av det blå!) at min master + at jeg bør ha jobba en stund før en eventuell permisjon, ville gjøre oss eldre enn "planlagt" før første barn. Han hadde dessuten snakka med en på jobben som hadde fortalt han hvor gunstig det var å få barn mens man studerte.. :dåne: Skal tro om ikke Mazzimannen begynner å bli litt babysyk?! Ihvertfall et lite snev av det! :dåne: :dåne:

Minimazzi!!!! :strix:

Hva med deg selv egentlig, rasler det i eggstokkene? (For en harry ting å si egentlig!! Jaja, du skjønner hva jeg mener.. :ler: ) Hvro gamle skal dere være etter "planen" når første bebiss skal komme?

Oi, langtidsvarslet går helt til 1.august! Foreløpig melder de sol med sky, lett bris, 0 mm nedbør og 20 grader. Sånn kan det godt få bli! :tommelopp:

Perfekt! Ikke for varmt, ikke for kaldt! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni
Forresten så fridde broren/forloveren til han godeste til dama igår, så nå har vi enda et bryllup å se frem til! Muligens neste sommer. Kjempekoselig! :rødme:

Så koselig :strix: Smittsomt det der!

Kos deg på utdrikningslag i morra, og tenk at neste lørdag gifter du deg!! :bryllup:

Jeg var forresten i bryllup i fjor på datoen din, søsteren til min bedre halvdel gifta seg da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: Minimazzi :strix: :strix:

Jeg lurer også på om nervene er under kontroll.

Jeg føler jeg har god tid ennå jeg, og det har vel ikke helt gått opp for meg at det kun er tre uker igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...