Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. Hvis han er brun, og så klipper seg, så kan det jo fort bli litt sånn skille der, som ikke akkurat ser så veldig bra ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Hvis han er brun, og så klipper seg, så kan det jo fort bli litt sånn skille der, som ikke akkurat ser så veldig bra ut.. ;)

Aha. Nå forstår jeg. :Nikke: Enig med deg, kjekt å slippe et sånt lekkert skille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble så fin på håret atte! Han ble klippa av ei venninne, som hadde satt av tre kvarter til han for at hun ikke skulle bli nervøs. Hun var visst litt redd for å ødelegge håret hans rett før bryllupet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt kjempevondt i halsen.. :sur: Men men, det positive er jo igjen at det ikke er noen fare for at kjolen skal bli for liten, siden jeg omtrent ikke klarer å spise! ;) Bortsett fra det synes jeg i grunnen jeg har brukt opp min sykdomskvote for i sommer for lengst! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi/jeg ordna:

-alt gaveåpnerne trenger

-ting til dokurvene (som jeg forøvrig godt kunne ha droppa, men som han godeste absolutt ville ha, og da nekter jeg han jo ikke det ;) )

-pynt av dokurvene, de ble faktisk ganske fine!

-førsteutkast til kirkeprogram

I tillegg har vi pakka ut vår første bryllupspresang! :nigo: To suppetallerkner i serviset vi ønsker oss fra to av mammas barndomsvenninner og mannen til hun ene. Hadde aldri trodd at vi skulle få gave fra dem, hun ene har jeg aldri møtt engang! :dåne:

Forresten så fikk vi henta parfymen til han godeste igår. Verdens beste parfyme, som jeg aldri hadde trodd han skulle få igjen. Fantastisk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Forresten så fikk vi henta parfymen til han godeste igår. Verdens beste parfyme, som jeg aldri hadde trodd han skulle få igjen. Fantastisk! :hjerte:

Hvilken er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg er litt misunnelig.

Jeg vil og gifte meg!

Altså, nå giftet jeg meg i 2002, men jeg vil og ha på fin kjole, få kake og presanger igjen!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
kjenner jeg er litt misunnelig.

Jeg vil og gifte meg!

Altså, nå giftet jeg meg i 2002, men jeg vil og ha på fin kjole, få kake og presanger igjen!

:sjenert:

Jeg også :ler:

Kunne giftet meg igjen og igjen. Med samme mann da selvsagt :rødme: Følelsen jeg hadde den dagen var rett og slett ubetalelig :hjerte:

Du har masse å glede deg til Mazilla! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken er det??

Denne. Har gått ut av produksjon, men strawberrynet hadde den! :hjerte:

kjenner jeg er litt misunnelig.

Jeg vil og gifte meg!

Altså, nå giftet jeg meg i 2002, men jeg vil og ha på fin kjole, få kake og presanger igjen!

:sjenert:

:ler: Søta! :kyss:

Er litt redd for å få en tomhetsfølelse etterpå, siden alt dreier seg om bryllup for tida, men satser på at bryllupsreisen gjør at vi slipper det! :Nikke:

Jeg også :ler:

Kunne giftet meg igjen og igjen. Med samme mann da selvsagt :rødme: Følelsen jeg hadde den dagen var rett og slett ubetalelig :hjerte:

Du har masse å glede deg til Mazilla! :strix:

Ååh, nå gleder jeg meg nesten enda mer! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Er litt redd for å få en tomhetsfølelse etterpå, siden alt dreier seg om bryllup for tida, men satser på at bryllupsreisen gjør at vi slipper det! :Nikke:

Sånn? http://www.bbc.co.uk/relationships/couples...stwedding.shtml

;)

Bryllupsreise rett etterpå høres veldig bra ut! Skulle ønske vi hadde gjort det samme, for det er jo litt stusselig å være gressenke umiddelbart etter bryllupet ;) Men jeg trøster meg med at vi har jo masse spennende å se frem til sånn på sikt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ikke så ille! :ler:

Dere har jo masse å se frem til fremover, heldiggrisene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stad tok jeg omsider mot til meg og ringte organisten. Var ikke noe å være nervøs for i det hele tatt, for hun var kjempekoselig og positiv. Vi fikk lov til å ha de sangene vi hadde lyst til, selv om det innebærer at det bare blir én salme. Noen kommer sikkert til å savne Kjærlighet fra Gud, som "alle" pleier å ha, men hos oss blir det Deilig er jorden istedet. Det er jo tross alt ikke en julesang, sånn egentlig. Dessuten er det en sang alle kan, enten de pleier å gå i kirka eller ikke. I tillegg til den skal vi ha Gje meg handa di. Nydelige sangen! :hjerte:

Inngangsmarsj blir Nordraaks Purpose, og så drar vi til med Mendelssohn ut. Tror det blir fint jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin inngangsmarsj dere skal ha ;)

Skal dere bare ha den på orgel, eller med trompet også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :ler:

Kunne giftet meg igjen og igjen. Med samme mann da selvsagt :rødme: Følelsen jeg hadde den dagen var rett og slett ubetalelig :hjerte:

Du har masse å glede deg til Mazilla! :strix:

:fnise: Det skriver jeg også under på, tenk hvor fint det hadde vært å gifte seg med den samme personen 1 gang i året...

Nå er det ikke lenge igjen Mazilla :strix: Og med alt dere har på stell så kommer det til å gå kjempebra :Nikke:

Signingsferden til den nye boka mi fortsetter forresten, du er hjerelig velkommen til å hilse på.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gifte meg en gang i året!! (minus alt styret og organiseringen og kjemperegningen etterpå...) Hurra for stor, hvit kjole, kake, pakker og fest!!! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin inngangsmarsj dere skal ha ;)

Skal dere bare ha den på orgel, eller med trompet også? :)

Bare med orgel, eller evt fløyte i tillegg, hvis fløytemannen mener det går an. Skal prøve å få ringt han etterpå! :Nikke:

:fnise: Det skriver jeg også under på, tenk hvor fint det hadde vært å gifte seg med den samme personen 1 gang i året...

Nå er det ikke lenge igjen Mazilla :strix: Og med alt dere har på stell så kommer det til å gå kjempebra :Nikke:

Signingsferden til den nye boka mi fortsetter forresten, du er hjerelig velkommen til å hilse på.

Ha en fin dag :klem:

Nærmer seg nå ja! Gleder meg! :strix:

Fyker inn i boka di straks hvert sekund! :jepp:

Jeg vil også gifte meg en gang i året!! (minus alt styret og organiseringen og kjemperegningen etterpå...) Hurra for stor, hvit kjole, kake, pakker og fest!!! :skaal:

:ler: Kjemperegning? Tror vi har betalt det meste underveis jeg, egentlig. Deilig! :)

----------------------

I dag fikk vi printa kirkeprogrammene. De ble ganske så fine! :jepp: I tillegg fikk vi gave fra en kamerat som dessverre ikke kunne komme i bryllupet. Salatbestikk fra HardangerBestikk. :) Nå er han godeste i dusjen, og når han er ferdig skal vi avsted for å møte kokken igjen. Det er sannelig travle dager! :Nikke:

Fikk et lite pusterom tidligere, da var nemlig jeg og mamma på tapasrestaurant. Koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...