Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Satser på det går greit med presten ja. Det største problemet er at han liker å prate, så vielsen sikkert kan ta litt lenger tid enn "planlagt". Men men.. ;)

I dag har jeg kjøpt inn siste rest av servietter, så nå er de i boks. I tillegg har jeg møtt tante og snakka om borddekorasjonene. Vi skal ha 11 stykker, ganske små. Hovedgreia blir hvite roser, og så sper hun på med noen blå blomster og noe pynt i lime. Tror det blir kjempefint! :jepp:

I stad fikk vi dessuten bestilt alt av vin. Greit å ha gjort! Skal hente det om ca ei uke. Da blir det polferd med tilhenger og svigermors mastercard! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han godeste spurte meg om jeg gleder meg til utdrikningslaget mitt. Han var et eneste stort glis, for han vet hva som skal skje. Jeg spurte om han tror det blir noe gøy, og da bare lo han. "Blir ihvertfall gøy for de andre!" sa han da..! :sjenert:

Kjenner jeg er noe.. ehm.. skeptisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert kjempegøy skal du se :klemmer:

Jeg var også veldig skeptisk, men det gikk bra tilslutt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir gøy. Min største "bekymring" er hvor mange vi blir. Hadde ca 10 stk på lista, men vet at det ikke passer for flere.. :sukk: Men det blir nok moro uansett!

Nå har vi trent styrke for første gang på lenge. Hadde heldigvis ikke blitt noe særlig svakere.. ;) Var veldig deilig å ha gjennomført en styrkeøkt igjen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir gøy. Min største "bekymring" er hvor mange vi blir. Hadde ca 10 stk på lista, men vet at det ikke passer for flere.. :sukk: Men det blir nok moro uansett!

Nå har vi trent styrke for første gang på lenge. Hadde heldigvis ikke blitt noe særlig svakere.. ;) Var veldig deilig å ha gjennomført en styrkeøkt igjen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig fått tid til å lese meg litt opp igjen i boka di :kose: Ser ut til at du er inne i en hektisk tid med bryllupsforberedelser, men det ser ut til at det meste ordner seg :jepp: Pleier å gjøre det for snille jenter ;)

Spent på hva du skal på utdriknigslaget ditt, du må komme med referat når det hele er unnagjort :jepp:

Tenk at nå er det snart bare 3 bittesmå uker igjen til du blir kode :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt jeg leste siden sist jeg skrev her er det jeg sitter igjen med:

Drop-in-mini-manikyr?? Interessant!! :hjerter: Prøvde du det eller??

*jeg er ikke glad i å fjonge meg opp, neida neida...* :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ble ikke noe av manikyren i dag, får stikke innom i morra istedet! Hvis det er bra kan jeg alltids gjøre det igjen en dag eller to før bryllupet :lur:

Jeg er også spent på utdrikningslaget.. Han godeste har sagt at han skulle ønske han kunne være med, for han kunne også hatt lyst til å gjøre det vi skal. Blir ikke så mye klokere, men veldig mye mer nysgjerrig, av at han kommer med sånne småhint! :sjenert:

Tror forresten det blir klokke i morgengave. På tide at han begynner å bruke det nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-Trene

-Ringe presten og avtale samtale

-Bestille vin

-Prøve drop-in mini-manikyr?

-Kjøpe servietter til frukt&velkomstdrink

-Sjekke om han godeste kan bruke de penskoene han har til bryllupsdressen

-Kanskje møte tante for å snakke om borddekorasjonene så hun kan få bestilt blomster

Får vel nesten overføre de to gjenstående punktene til morgendagen i stedet da.. I tillegg til spinning kl 9.30, hvis jeg får sove i natt, vel og merke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det er kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på! Sikker på at du får et flott utdrikningslag :jepp: Gleder meg til å høre hva de har funnet på!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på! Sikker på at du får et flott utdrikningslag :jepp: Gleder meg til å høre hva de har funnet på!! :strix:

Takk for fine ord, du er så god til å få sagt ting du fru Ansjoni! :klemmer:

Forresten så kjøpes det ting fra ønskelista vår på Tilbords nesten daglig nå! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert ett flott utdrikningslag. Kanksje du også skal hoppe (i) strikk? :fnise:

Snoker du på ønskelista Mazzi???? :fy_fy:

Akkurat som jeg greier å la vær. :fnise:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

:ler:

Måtte inn å se på vår liste nå, men vi får visst ikke noe vi ønsker oss vi...

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det, Ansjoni! :fnise: Og Maye; det kommer seg sikkert etterhvert på lista deres også! :jepp:

Nå hadde jeg store planer om å gå på spinning, men tror ikke forkjølelsen min tillater meg det :sukk: Får se, jeg kan jo alltids ta med meg treningstøy til byen, også heller vurdere å ta en kardioøkt på egenhånd på tredemølle e.l. i mitt eget tempo.. Ikke helt etter planen, men tror det må bli sånn i dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Han godeste har sikkert fått beskjed om at han skal legge inn rare hint og forvirre deg så mye som mulig fram til utdrikningslaget... :jepp: Regner med det kommer til å bli kjempebra!! :hoppe:

Og forkjølelse? Ikke bra... Håper du blir bedre snart!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! :fnise: Det må jo bli bra uansett, når venninner er samla for jentekveld! ;)

Jeg er forresten utrolig lei av folk (helst ukjente eller fjerne bekjente) som gnåler både til meg og han godeste om at det er så utrolig kjipt å gifte seg, for da må man ha sex med den samme personen resten av sitt liv! :kjefte: Det er da vel vårt "problem"! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...