Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten: Bil til å hente oss i kirka er i boks (igjen)! :strix:

Det ble til slutt en veteran Rolls Royce :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: For en morsom drøm!!

Vi hadde og vetaran-Rolls. Det er STAS!! :strix: Bortsett fra at min kjære aldri klarer å uttale det riktig, han sier "Rojs Rojs". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: For en morsom drøm!!

Vi hadde og vetaran-Rolls. Det er STAS!! :strix: Bortsett fra at min kjære aldri klarer å uttale det riktig, han sier "Rojs Rojs". :ler:

Jeg fortalte det til han godeste, så nå heter det Rojs Rojs for han og.. :ler:

:ler: Mye rart man skal utsettes for i drømme!

Greit at man våker før man er gift da, det pleier jeg også!

Uff ja, en skal gjennom litt av hvert i drømmeland! Får håpe virkeligheten blir hakket bedre.. ;)

Nå har vi snart fått svar på alle invitasjonene. Foreløpig er det 3 stk som ikke kan. Blir endel gjester, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke heeelt oversikten, men det blir ihvertfall 80, om ikke nærmere 90 med alt av stort og smått! :dåne:

Bryllupsdressen til han godeste kom i posten i dag. Super service av House of Singles! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nærmere 110 alt i alt :dåne:

Men noen er barn og noen er gamle, så jeg regner med at en del suller seg hjem når festen begynner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, blir storkalas hos dere :jepp:

Grattis med "ny" bil som skal kjøre dere forresten, dette kommer til å bli bra!

Og at de sendte dressen i posten er jo kjempebra :klappe: Jeg blir bare mer og mer imponert over house of singles :nigo:

Ha en strålende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en helge :klemmer:

:fnise: vi skal vel få merke flere av slike mareritt når dagen nærmer seg. :fnise:

Så bra med dress og bil i boks. Vi mangler begge deler ennå her. KJøre sine oppgaver og han har så god tid ennå. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er både kg og bryllupsplanlegginga lagt på hylla for ei ukes tid. Nå er det nemlig festival for alle penga! Bokstavelig talt.. Går nok av pæng når man skal handle inn øl, vin, sprit, potetgull og mat for ei hel uke! :dåne: Eller, mat har vi foreløpig lite av.. Har kjøpt 18 øl hver, men har bare ei pakke pølser å spise! :ler: Satte opp teltet vårt igår, men flytter nok ikke ut på området før i morra. Noen fordeler skal man ha når festivalen er i ens egen hjemby! :nigo:

Dette blir så bra!! :strix: Meldt bare :sol: , :sol: og atter :sol: hele uka!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei søtnosen!!

kose dere masse på festival :bolledeig:

nå er det ikke lenge igjen til du skal gifte deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en fantastisk festival! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Godt å være hjemme igjen også, selv om det blir en overgang fra å sove med ullundertøy om natta til å svette ihjel på soverommet.. ;)

Nå er det på tide å tenke litt på bryllupet igjen snart. Det eneste som har skjedd siden sist er i grunnen at foreldrene til han godeste tar seg av sangheftene. Jeg skal hente kjolen min til torsdag!! :strix: :strix: Noen har forresten kjøpt masse fra ønskelista vår på Tilbords! :nigo:

Stakkars han godeste, han skal drikkes ut i morra. Det kommer to stykker og henter han kl 10. Alt han trenger selv er boxer og sko, så har visst de med seg noe lækkert han skal gå med. De skal overnatte på en øy og greier. Stakkars gutt, han skal nemlig aldri drikke igjen etter denne litt heftige uka... Skulle bare visst! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:goodbye: Mazzi!!

Så stas å se deg her inne igjen! Så bra festivalen sto til forventningene, og velkommen inn i varmen... Smelter bort snart jeg!! :sol:

Håper du får en bra helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...