Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er mye av grønnsakene bestilt. De hadde ikke asparges, så det må vi bestille et annet sted. Tok en tur innom bestemor og sniktitta på kjolen også.. :rødme:

Har forresten kanskje funnet ut hva jeg kan gi han godeste i morgengave! :lur: Vet ikke om jeg tør skrive det her, men...

Ingen glassblomster i postkassa i dag, forresten. Håper de kommer i morra, så jeg kan begynne på bordkorta! :jepp:

Det er meldt regn til lørdag. Kjempestas å ha utdrikningslag i regnvær.. :sukk: Typisk, nå som det har vært knallvær og tropevarme så lenge jeg kan huske! :trist:

3 uker og noe igjen, ja! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at du har utdrikningslag til helgen eller? :)

Er 99% sikker.. ;) Ei venninne som røpte seg litt for en stund siden! :fnise: Dessuten tror jeg kanskje forloveren min skal i bryllup igjen helga etter. Hun gjør ikke annet enn å farte fra bryllup til bryllup for tida nemlig..

Morgengave sa du??? :lur:

:jepp: En veldig lite romantisk greie... Står mellom koffert og barbermaskin, eller evt begge. Bør kanskje prøve å finne på noe litt mer kreativt, men jeg har sannelig ikke peiling! :sukk: Har vært inne på klokke også, men vet ikke! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt trenger ikke alltid være sååå romantisk, noen ganger må man gi noe praktisk som man trenger også! Syns det var gode idéer jeg! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ihvertfall ikke for å få fotografen vår til å ta sånne snacksy bilder, siden han er en venn av mamma.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei ser den!!! :ler: Det bør helst være en fremmed som får den oppgaven - eventuelt en man kjenner VELDIG godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stad kjøpte vi forresten kaffe. Greit med alt som er i boks før den siste uka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også denne morgengaven... og nå står det mellom

*speilreflekskamera

*felger til bilen

*kompressor

*vinge til bilen

*Guitar hero world tour

jaa... finner sikkert masse annet spennende også hvis jeg bare leter, men jeg troooooor egentlig det blir kamera :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamera høres fint ut! :jepp: Dessuten, det får dere jo glede av begge to! ;) Er ikke sånne speilreflekskameraer veldig dyre..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt ved siden av en veldig gira hobby-fotograf i et bryllup forrige helg, og hun sa man får et kjempebra speilreflekskamera til ca 5000 kr. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke verre nei! Jeg trodde de lå på rundt det dobbelte og oppover jeg, men prisen har vel kanskje sunket de siste par åra... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man finner mange helt greie til under 5000,- også :Nikke: Men skal man ha et rimelig greit må man nok opp i den prisen :jepp:

Og jeg mener at Ælen er verdt det, og det er en investering som vil glede oss begge to i årene framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-Trene

-Ringe presten og avtale samtale

-Bestille vin

-Prøve drop-in mini-manikyr?

-Kjøpe servietter til frukt&velkomstdrink

-Sjekke om han godeste kan bruke de penskoene han har til bryllupsdressen

-Kanskje møte tante for å snakke om borddekorasjonene så hun kan få bestilt blomster

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plan for dagen:

-Trene

-Ringe presten og avtale samtale

-Bestille vin

-Prøve drop-in mini-manikyr?

-Kjøpe servietter til frukt&velkomstdrink

-Sjekke om han godeste kan bruke de penskoene han har til bryllupsdressen

-Kanskje møte tante for å snakke om borddekorasjonene så hun kan få bestilt blomster

:Gjesp:

Hjeeeeelp! Vi har tidenes mest tungrodde prest! Jeg visste at han var treeeg, for han var konfirmasjonspresten min, men nå har han jo blitt 10 år eldre i tillegg! :dåne: Hvordan skal dette gå..?! :sukk:

Skal ha samtale + generalprøve torsdagen før bryllupet. Bedre sent enn aldri?! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj :overrasket:

Det var seint... da har han ikke lange tiden å stelle i stand hva han skal si i vielsen da... Men hvis han er gammel i faget så vet han vel hva han holder på med ;):Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :)

hvordan går det med deg, har du fått i deg masse kaffe så du holder deg våken!? Ikke bra å bli vekket tidlig når du har hatt problemer med å sovne!! :kjefte:

du får ta en liten blund i formiddag da vet du :jepp:

syns du er flink som ordner ting, nå er det absolutt ikke lenge igjen :strix: om en mnd er du gift :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hjeeeeelp! Vi har tidenes mest tungrodde prest! Jeg visste at han var treeeg, for han var konfirmasjonspresten min, men nå har han jo blitt 10 år eldre i tillegg! :dåne: Hvordan skal dette gå..?! :sukk:

Skal ha samtale + generalprøve torsdagen før bryllupet. Bedre sent enn aldri?! :vetikke:

Vi hadde samtalen onsdag før bryllupet, og det gikk helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...