Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det hadde jeg så absolutt! :jepp:

Nå har jeg spist sjokoladepudding han godeste hadde med hjem til meg. Snille gutten min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Advarsel: Ekkelt innhold... :sjenert:

Jeg trodde formen var bedre, siden jeg ikke måtte opp en eneste gang i løpet av natta, men dengang ei. Seks doturer mellom halv sju og halv ti. :sukk: Nå holder det! Ingen fare for at kjolen skal bli for liten hvis det fortsetter sånn, ihvertfall.. Må jo prøve å se noe positivt med dette tullet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Ekkelt innhold... :sjenert:

Jeg trodde formen var bedre, siden jeg ikke måtte opp en eneste gang i løpet av natta, men dengang ei. Seks doturer mellom halv sju og halv ti. :sukk: Nå holder det! Ingen fare for at kjolen skal bli for liten hvis det fortsetter sånn, ihvertfall.. Må jo prøve å se noe positivt med dette tullet! :ler:

hmm! dette er ikke bra.. enten har du fått den en runde omgangsskyke eller kanskje det er en minimazzi på vei :klø: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe noen minimazzi! :riste: Virker som det går litt bedre nå. Jeg spiste "frokost" for en halvtimes tid siden, og det går greit enda. Krysser fingrene for at jeg er god igjen!

I dag fikk vi snakka med blomsterfolka om brudebuketten + knapphullsblomster. Spennende spennende! :jepp: I tillegg kom glassblomstene til bordkorta i posten. De var litt mindre enn jeg hadde forestilt meg, men tror de skal funke likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt god enda nei... :sur: Vil bli frisk snart, sånn at vi kan reise til Oslo til helga! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men når jeg først sitter våken kan jeg jo likegjerne skrible litt på talen jeg vurderer å holde i bryllupet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det skal gå å holde tale når jeg blir rørt bare av å tenke på hva jeg skal si! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er som meg?

Grein meg igjennom hele forbredelsene, hulka bare på tanken av å gå opp kirkegangen.

Så kom dagen; Ikke en tåre.

Var forberedt på at jeg kom til å være et vrak oppløst i tårer, men gråt ikke en gang hele bryllupsdagen.

Merkelig nok siden jeg griner av ALT!!!

Hvordan er formen din?

Som du skrev så får du se det positive, kjolen passer ihvertfall!!

:fnise:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazzilla :vinke:

Jeg har ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg de siste dagene,menm jeg har vært innom å smuglest. :)

Så koselig det utdrikningslaget hørtes ut. :) Bra du hadde en fin dag.

Ser at du er syk, Håper formen din er bedre nå. :kose:

Jeg begynte å skrive på tale til kjære, men jeg ga opp jeg, blir bare grininga. Så nå har jeg funnet ut at kjære skal få ha de talegreiene for seg selv, så skal jeg heller kopiere ideen om fotobok og skrive talen sånn innimellom den.

Ha en flott dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Kanskje du er som meg?

Grein meg igjennom hele forbredelsene, hulka bare på tanken av å gå opp kirkegangen.

Så kom dagen; Ikke en tåre.

Var forberedt på at jeg kom til å være et vrak oppløst i tårer, men gråt ikke en gang hele bryllupsdagen.

Merkelig nok siden jeg griner av ALT!!!

Sånn var jeg også! Fryktet en tåreperse uten like, men holdt meg veldig fattet den dagen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror når det kommet til "IT" så er man så spente at man har litt vanskeligere å ta til tårene :Nikke:

Når jeg var forlover her i juni så var jeg skråååsikker på at jeg kom til å grine hele dagen :fnise: Kom ikke en eneste tåre før mannen til bruden hadde sin tale :lol:

Også var min rett etterpå så da var jeg så rørt at jeg gråt litt da også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg omsider jeg er bedre! På tide! :jepp: Jeg er såpass god at vi kanskje drar til Oslo allerede i morgen, istedet for fredag som først planlagt. Spørs bare om jeg har nerver til langhelg borte nå, for det drar seg sannelig til mot bryllup! :dåne:

Jeg føler jeg holder på med bryllupsting hele dagen (og forsåvidt hele natta!) for tida, og hvis jeg først har "fri" og skal slappe av med familie eller venner, så spør og graver de om bryllupet likevel! :ler: Skjønner jo at de er interessert, men for min del gjør jo det at jeg aldri får kobla helt av. Men men, det er jo i grunnen veldig koselig også! :Nikke: Dessuten får vi satt bort litt oppgaver, og betydningen av det skal man ikke kimse av!

I dag tilbød dama til pappa seg å lage bordkorta. Vi har allerede avtalt at han skal skrive på de, siden han har kalligrafipenn og i grunnen skriver ganske pent hvis han gidder. At hun ville lage dem syntes jeg i grunnen var veldig bra, for da forsvant en hel haug med bekymringer fra skuldrene mine! Har alltid tenkt at det ville bli koselig å sitte og pusle med bordkorta, men nå som det nærmer seg og jeg har masse annet å tenke på er det egentlig godt å slippe.. ;) Men jeg fant i det minste ut i stad hvordan de skal se ut, og det var sannelig på tide! :fnise: Skal knytte de fast i serviettene på en måte, så det spørs om ikke de må brette (eller rulle, som det blir i vårt tilfelle) de også.. :lur:

I tillegg skal pappa hente grønnsakene for oss i nabobyen på morgenen dagen før dagen. En ting mindre å ordne den dagen! Har tross alt manikyr og tilpasning av buketten (noe jeg ikke ante at man trengte å gjøre før vi snakka med blomsterfolka i går...) og diverse annet å sysle med den dagen.

Ellers har han godeste prøvd dressen sin igjen. Den sitter som et skudd, og han blir så fin..! :rødme: Han må imidlertid ha nye sko, men det regna vi nesten med. Men igjen trår dama til pappa til; sønnene hennes på 20 og 18, spesielt eldstemann, shopper nemlig bort alle pengene sine, så de hadde visst huset fullt av ubrukte pensko i str til han godeste. Han skal derfor prøve noen av de før vi evt stikker på skobutikk. Jada jada :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med sløsete ste-brødre :nigo:

Og kjekt med all hjelp man kan få :hoppe:

Vi har det litt på samme viset her om dagen... holder på med bryllup heeeele tida, og når vi ikke gjør det er det alltids noen som vil snakke om det uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei go`mazzimin :klem:

godt å høre at du endelig er på bedringens vei! liker ikke at du er syk, så det var godt å høre at formen er bedre :jepp:

så bra dressen passet, han kommer til å bli såå stilig så :strix: står fint i stil med den vakre bruden :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...