Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Heldiggrisen. God tur i morgen, og kos dere masse. Ikke tenk på prøvingen, ta det heller som det kommer (hvis det går an å la være å tenke på det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å hilse på :vinke:

Er prøver selv (med alt for lang farstid) og tar runden for å hilse litt på andre prøvere. Kjekt å kunne følge med litt hos andre også :)

Foreløpig ingen dagbok på meg, men skal ikke se bort fra at det dukker opp en etterhvert...

Og god ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på :vinke:

Er prøver selv (med alt for lang farstid) og tar runden for å hilse litt på andre prøvere. Kjekt å kunne følge med litt hos andre også :)

Foreløpig ingen dagbok på meg, men skal ikke se bort fra at det dukker opp en etterhvert...

Og god ferie :)

Velkommen til meg!

åh.

Glemte du å pakke meg?! :grine:

Visste at det var noe jeg hadde glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hellu!!

Innom for å bare si hellu! :)

Hei hei!

Nå er ferien over, og jeg er tilbake på jobb igjen. kroppen tuller med meg, så tror EL kom på dag noen og tredve... Ikke så gøy. Men hvis jeg har skjønt denne tempinga så er IKM om ca en og en halv uke. Så da krysser jeg fingrene og håper på at tanta glimrer med sitt fravær.

Det postitive med en kropp som tuller er at tanta ikke kom mens jeg var i Hellas som jeg egentlig trodde skulle skje. Det var jo kjekt å slippe det mens jeg var på badeferie. Er ikke helt den samme stasen da nei.

Ellers hadde vi det så fint i Hellas, bada og kosa oss masse. Reise litt rundt på Santorini, leide firhjuling. Det var kjempegøy, vi fant oss en strand med lite folk. Virka som det var mest grekere der. Oia er en nydelig (lands)by, kunne godt tenkt meg å være der noen dager senere. Hele øya er jo ganske spesiell med alle husene rundt kalderaen. Ser jo ganske sært ut når man er inni kalderaen og ser på alle husene som er bygd på toppen av bratte stup.

Handla veldig lite, kjøpte meg to par hawaianas og et sølvsmykke. Er godt fornøyd med kjøpene.

skal ta en runde i dagbokene når jeg kommer hjem fra jobb, må vel jobbe litt også?

Det som er kjipt nå er at mannen reiser på jobbreise i dag og blir borte i nesten tre uker. Ikke så morsomt når jeg er så vant til å ha han rundt meg hele tiden. Men tre uker går vel fort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en fin ferie.

Litt av en overgang med tre uker fra hverandre etter så mye tid sammen. Men trøsten er jo at det går fort og gleden ved å sees igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier til meg selv, tre uker går veeeldig fort! Det er bare det at jeg egentlig tror at det blir lenger før han kommer hjem. er alltid sånn...

Skal prøve å være übersosial de neste ukene, så går nok tiden fort ja. Har vært på trening i dag, og tom laget ordentlig middag helt alene. Så starten er jo ok, får håpe det holder seg. Pleier å skli ut med mat og trening når jeg er alene. Kjedelig å lage mat til 1, og ingen til å dra meg på trening, så da blir det sofa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier til meg selv, tre uker går veeeldig fort! Det er bare det at jeg egentlig tror at det blir lenger før han kommer hjem. er alltid sånn...

Skal prøve å være übersosial de neste ukene, så går nok tiden fort ja. Har vært på trening i dag, og tom laget ordentlig middag helt alene. Så starten er jo ok, får håpe det holder seg. Pleier å skli ut med mat og trening når jeg er alene. Kjedelig å lage mat til 1, og ingen til å dra meg på trening, så da blir det sofa...

Det går fort :jepp: her har gubben vært borte i en uke allerede. Nå er det kun en ukestid til han kommer tilbake. Vært flink kokk jeg også, hatt ordentlig middag hver dag. ikke det samme to dager på rad heller :juhu: Prøver meg på variert kosthold :sjenert:

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort :jepp: her har gubben vært borte i en uke allerede. Nå er det kun en ukestid til han kommer tilbake. Vært flink kokk jeg også, hatt ordentlig middag hver dag. ikke det samme to dager på rad heller :juhu: Prøver meg på variert kosthold :sjenert:

:klem: til deg

Så flink du er, må prøve å være like flink selv framover.

Har mange planer for de neste ukene:

-ringe venner det er lenge siden jeg har snakket med

-lage ordentlig mat (nesten) hver dag

-speilegg er ikke ordentlig mat

-pasta med ketchup er heller ikke ordentlig mat

-trene minst to ganger i uka

-kanskje kjøpe meg symaskin (har ikke helt bestemt meg)

-gjøre ferdig vognteppet til en venninne (men det ble ikke like unisex som jeg tenkte, og fargene er litt feil i forhold til kjønnet på babyen...)

-vaske rundt noen av rommene i leiligheten

Når man skriver det ned, kanskje jeg klarer å gjennomføre noen av punktene i alle fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er, må prøve å være like flink selv framover.

Har mange planer for de neste ukene:

-ringe venner det er lenge siden jeg har snakket med

-lage ordentlig mat (nesten) hver dag

-speilegg er ikke ordentlig mat

-pasta med ketchup er heller ikke ordentlig mat

-trene minst to ganger i uka

-kanskje kjøpe meg symaskin (har ikke helt bestemt meg)

-gjøre ferdig vognteppet til en venninne (men det ble ikke like unisex som jeg tenkte, og fargene er litt feil i forhold til kjønnet på babyen...)

-vaske rundt noen av rommene i leiligheten

Når man skriver det ned, kanskje jeg klarer å gjennomføre noen av punktene i alle fall??

Har innsett det etterhvert jeg også at pasta med ketchup ikke er ordentlig mat :sukk: Men du verden så GODT det er :jepp: Har forresten ikke hatt det på lenge..

Høres jo ut som du har planene klare for de neste ukene :jepp: Har hatt endel telefonsamtaler den siste uken jeg også :sjenert: laaaaaange..

strikker du vognteppe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker fra hverandre er lenge ja, men alt går når man har den rette innstillinga!

Så bra med liste, da er det ofte lettere å rekke det man skal. Jeg elsker lister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsett det etterhvert jeg også at pasta med ketchup ikke er ordentlig mat :sukk: Men du verden så GODT det er :jepp: Har forresten ikke hatt det på lenge..

Høres jo ut som du har planene klare for de neste ukene :jepp: Har hatt endel telefonsamtaler den siste uken jeg også :sjenert: laaaaaange..

strikker du vognteppe??

Ja pasta er kjempegodt! Men bare det kan vel kanskje ikke kalles middag?

Hekler vognteppe : vognteppe

men da jeg så det i butikken var det heklet i jentefarger, jeg trodde det var litt unisex... Så ikke før jeg kom hjem at det fins i guttefarger også... Men det går utrolig fort å hekle teppet, garnet er ganske tykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 uker fra hverandre er lenge ja, men alt går når man har den rette innstillinga!

Så bra med liste, da er det ofte lettere å rekke det man skal. Jeg elsker lister :)

Jepp, lister er en fantastisk oppfinnelse. Hva skulle man gjort uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...