Gjest nextlife Skrevet 8. mars 2008 #561 Del Skrevet 8. mars 2008 For vi gjetter jo bare på det som er logisk: Hugo velger Geir Ove, Geir Ove taper. Dette er ikke logisk for meg. Ettersom Hugo reagerte så utrolig på å bli lurt av Torkel, vil jeg forutsette at han er mann nok til å ikke velge Geir Ove. Da må han velge Eren. Eren velger gren, og det blir bryting, siden han er brytetrener. Eren vinner. Hugo åker ut, og velger Geir Ove til Storbonde. Geir Ove er redd for dama si, og velger derfor Torkel til 1. kjempe, som igjen må velge Eren til 2. kjempe, som fortsatt tar bryting. Torkel må ut, og velger Silje til storbonde. Så langt er jeg kommet i mitt resonnement (tipper Silje velger ei jente til 1. kjempe, ikke Katharina) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #562 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette er ikke logisk for meg. Ettersom Hugo reagerte så utrolig på å bli lurt av Torkel, vil jeg forutsette at han er mann nok til å ikke velge Geir Ove. Da må han velge Eren. Eren velger gren, og det blir bryting, siden han er brytetrener. Eren vinner. Hugo åker ut, og velger Geir Ove til Storbonde. Geir Ove er redd for dama si, og velger derfor Torkel til 1. kjempe, som igjen må velge Eren til 2. kjempe, som fortsatt tar bryting. Torkel må ut, og velger Silje til storbonde. Så langt er jeg kommet i mitt resonnement (tipper Silje velger ei jente til 1. kjempe, ikke Katharina) Dette stemmer mer for meg også, så tror jeg videre at Silje velger Ida som 1 kjempe og Ida velger Catharina.Ida ryker ut og velger Vigdis som storbonde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #563 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette er ikke logisk for meg. Ettersom Hugo reagerte så utrolig på å bli lurt av Torkel, vil jeg forutsette at han er mann nok til å ikke velge Geir Ove. Da må han velge Eren. Eren velger gren, og det blir bryting, siden han er brytetrener. Eren vinner. Hugo åker ut, og velger Geir Ove til Storbonde. Geir Ove er redd for dama si, og velger derfor Torkel til 1. kjempe, som igjen må velge Eren til 2. kjempe, som fortsatt tar bryting. Torkel må ut, og velger Silje til storbonde. Så langt er jeg kommet i mitt resonnement (tipper Silje velger ei jente til 1. kjempe, ikke Katharina) Jeg tror Hugo tenker slik: Hugo er sterkere enn Geir Ove, dersom en av de to skal ha sjans til å vinne Farmen, kan det være de inngår en pakt om at Hugo velger Geir Ove, og så blir Hugo storbonde. Noe annet vilel vært dumt av Hugo. Det er dessuten svært dumt av tv2 å ta inn en deltaker som er ekspert på en av kamp-.områdene, her bryting. Isåfall burde bryting IKKE vært en mulighet akkurat denne lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 8. mars 2008 #564 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. mars 2008 #565 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tror Hugo tenker slik: Hugo er sterkere enn Geir Ove, dersom en av de to skal ha sjans til å vinne Farmen, kan det være de inngår en pakt om at Hugo velger Geir Ove, og så blir Hugo storbonde. Noe annet vilel vært dumt av Hugo. Det er dessuten svært dumt av tv2 å ta inn en deltaker som er ekspert på en av kamp-.områdene, her bryting. Isåfall burde bryting IKKE vært en mulighet akkurat denne lørdagen. Hvorfor i all verden er det dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. mars 2008 #566 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvis Hugo ryker i dag, blir Geir Ove storbonde. Geir ove velger Eren som 1kjempe som må velge Torkel som 2kjempe. Torkel velger kunnskap, og Eren ryker ut. Det er min teori. Endret 8. mars 2008 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #567 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er mulig jeg husker feil nå, men har det ikke vært sånn i tidligere sesonger at utfordrerne har vært immune mot å bli valgt som kjemper ved det første valget etter at de har kommet inn?? Om det er sånn så må Hugo velge Geir Ove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. mars 2008 #568 Del Skrevet 8. mars 2008 Mulig det har vært sånn tidligere, men ingen har sagt noe om det denne sesongen, så da kan det umulig være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #569 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvorfor i all verden er det dumt? Det er dumt fordi det gir en deltaker et utrolig godt forsprang på de andre. Det ville vært like galt om man tok en som hadde bachelor i eldre gårdshisotire, slik at vedkommende kunne valgt kunnskap. ELler å ha kulestøt som en av grenene, og slippe inn trine lise hattestad. Skjønenr du meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. mars 2008 #570 Del Skrevet 8. mars 2008 Når vi har sett litt av hva som skal skje i dag, så sier de jo: Velger Hugo vennen Geir Ove eller Utforderen Eren. Så jeg tror det er stor mulighet at Eren blir valgt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #571 Del Skrevet 8. mars 2008 Haha tro det eller ei, men tvekampen idag eller litt forskjellig idag fra de foreående Hugo velger Eren, Eren velger bryting, men ettersom han er brytetrener så får han et handikapp, Hugo vinner !!! =) , skulle bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #572 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.kjendis.no/2008/03/08/529143.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #573 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis det er sant det jeg hørte om Torkel i dag, så forstår jeg litt hvorfor mor og sønn forholdet er slik. Jeg kan ikke skrive det her, da det garantert blir slettet. "De to har ikke hatt for vane å krangle hjemme, men så bor han heller ikke under samme tak som mamma Unni, pappa og lillesøster lenger. - Jeg flyttet til mormor da bestefar døde i fjor høst slik at hun skulle slippe å bli så ensom, så det er lenge siden jeg har vært rundt foreldrene mine over lengre tid, fortalte 20-åringen til Dagbladet.no før han dro inn på «Farmen». " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. mars 2008 #574 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er dumt fordi det gir en deltaker et utrolig godt forsprang på de andre. Det ville vært like galt om man tok en som hadde bachelor i eldre gårdshisotire, slik at vedkommende kunne valgt kunnskap. ELler å ha kulestøt som en av grenene, og slippe inn trine lise hattestad. Skjønenr du meg nå? Tschawe er profesjonell danser, men var med i Skal vi danse, så hvorfor ikke ha en som er flink i en av grenene på Farmen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #575 Del Skrevet 8. mars 2008 Torkel bor hos bestemoren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #576 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette er ikke logisk for meg. Ettersom Hugo reagerte så utrolig på å bli lurt av Torkel, vil jeg forutsette at han er mann nok til å ikke velge Geir Ove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #577 Del Skrevet 8. mars 2008 Tschawe er profesjonell danser, men var med i Skal vi danse, så hvorfor ikke ha en som er flink i en av grenene på Farmen også? det er han vel ikke? han synger, men har ingen dansebakgrunn, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #578 Del Skrevet 8. mars 2008 "De to har ikke hatt for vane å krangle hjemme, men så bor han heller ikke under samme tak som mamma Unni, pappa og lillesøster lenger. - Jeg flyttet til mormor da bestefar døde i fjor høst slik at hun skulle slippe å bli så ensom, så det er lenge siden jeg har vært rundt foreldrene mine over lengre tid, fortalte 20-åringen til Dagbladet.no før han dro inn på «Farmen». " :klø: Hva har det med saken å gjøre? Han kan vel ha et godt forhold til moren, selv om han ikke bor hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. mars 2008 #579 Del Skrevet 8. mars 2008 "De to har ikke hatt for vane å krangle hjemme, men så bor han heller ikke under samme tak som mamma Unni, pappa og lillesøster lenger. - Jeg flyttet til mormor da bestefar døde i fjor høst slik at hun skulle slippe å bli så ensom, så det er lenge siden jeg har vært rundt foreldrene mine over lengre tid, fortalte 20-åringen til Dagbladet.no før han dro inn på «Farmen». " At han ikke bor hjemme, har vel ingenting med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #580 Del Skrevet 8. mars 2008 Tror Trulsemor er litt ... pO TORKEL jeg , forsvarer gutten hver gang, så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå