Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #641 Skrevet 9. mars 2008 Og da forstår du trolig (?) at for Torkel og moren stiller det seg annerledes: de har hverandre og kan fokusere på premien. Som du sier: det er en særegen situasjon, men alle er der for konkurransen. Premien lokker til tross for at det er viktig for folk å ha et bra opphold mens de er der. Torkel har fortsatt støtte fra mora og trenger ingen allierte slik Hugo trengte Geir. Dermed kunne Torkel tillate seg å fokusere på konkurranse og ikke midlertidig vennskap. Hva Hugo gjorde på Farmen sier ingenting om Hugo annet enn hvordan Hugo er på Farmen. Konteksten vil alltid kunne få folk til å handle annerledes enn hva de gjør i andre sammenhenger. Den som vinner Farmen 2008 er den som vinner Farmen 2008. Dette til orientering for blåøyde. Du tar feil. Hugo trengte ingen venner, men han valgte å VÆRE EN VENN og ikke velge den han likte best: Geir Ove. Og derfor er han den eneste verdige vinneren av Farmen 2008. Du forstår vel det...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #642 Skrevet 9. mars 2008 Du tar feil. Hugo trengte ingen venner, men han valgte å VÆRE EN VENN og ikke velge den han likte best: Geir Ove. Og derfor er han den eneste verdige vinneren av Farmen 2008. Du forstår vel det... SVært så mye du vet om Hugo da. "Han trenger ingen venner". Hva vet du om det? I motsetning til deg så trekker jeg ikke konklusjoner om hvordan folk er på bakgrunn av det lille jeg ser av de i en reality-serie. Det tror jeg jeg gjør klokt i.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #643 Skrevet 9. mars 2008 Forresten er ikke Farmen ferdig enda. Det er flere der inne som er venner og som kan vise seg å ikke ville velge hverandre før de er absolutt nødt til det. Så å konkludere med en moralsk vinner allerede nå blir rett og slett for teit! Hugo var en drittsekk første uka som storbonde. Silje har til gode å vise drittsekkfakter f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #644 Skrevet 9. mars 2008 Hugo var en drittsekk første uka som storbonde. Den første uka kanskje ja, men han viste sine bedre og moralske sider etterhvert, dessuten var han meget effektiv på gården. Til og med mentor sa til Gaute da de skulle servere denne middagen at han var veldig glad for at Hugo var storbonde under dette oppdraget, da han kunne ta kommandoen på en skikkelig måte og delegere arbeid riktig.Hvilket han klarte glimrende og fikk bestått. Mandag kl.12.00 så svarer Hugo på nett treff Her kan dere skrive til han: http://www.tv2.no/magasiner/farmen2008/article1661227.ece
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #645 Skrevet 9. mars 2008 Feige EREN som visste at Hugo hadde vondt i ryggen, liekvel tok han det som ville skade Hugo mest. Tragisk,,,
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #646 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hugo tabbet seg ut første uka og fikk ikke godkjent ukesoppdrag pga. sin jeg vet best-holdning. Ville han være på Farmen uten å bli mislikt av alle de andre måtte han pent innordne seg. Og det gjorde han. Men at han ikke er noen helgen, avslørte han første uka. Endret 12. mars 2008 av Skya
Gyda Skrevet 9. mars 2008 #648 Skrevet 9. mars 2008 Fælt så hissig og engasjert alle disse gjestene er da... Er det "skap-fans" som ikke tør å stå frem med sine egne navn, eller er denne tråden ganske enkelt en "gjeste-magnet"? Men men - Hugo er ute (desverre syns jeg) - så får vi se om Geir Ove klarer seg bra som storbonde i neste uke.
Gjest gjest_dessverre Skrevet 9. mars 2008 #649 Skrevet 9. mars 2008 Du tar feil. Hugo trengte ingen venner, men han valgte å VÆRE EN VENN og ikke velge den han likte best: Geir Ove. Og derfor er han den eneste verdige vinneren av Farmen 2008. Du forstår vel det... Den eneste verdige vinneren av Farmen er vel den som vinner da. Et spill er et spill, samme hvordan man trikser, eller ikke trikser seg til seieren.
Småkjekset Skrevet 9. mars 2008 #650 Skrevet 9. mars 2008 Her komme noe litt off topic. Gaute og Silje er på Horten kino idag
Gyda Skrevet 9. mars 2008 #651 Skrevet 9. mars 2008 Fortsetter på den "off topic"-en: Er det 2. eller 3. farmen-jenta Gauta har huka tak i til nå?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #652 Skrevet 9. mars 2008 Noen som la merke til bilde av bilen som Silje og Gaute kræsjet med? Prikk lik vinnerbilen på farmen...
fuerza Skrevet 9. mars 2008 #653 Skrevet 9. mars 2008 Noen som la merke til bilde av bilen som Silje og Gaute kræsjet med? Prikk lik vinnerbilen på farmen... tror nok ikke vinneren får premien før siste episode er sendt.
Gyda Skrevet 9. mars 2008 #654 Skrevet 9. mars 2008 Tror dem får premien før serien er sendt ferdig. Mener å huske at Mikkel var å henta ut bil før serien var ferdig - men mulig jeg husker feil også... Han ble vel mest avslørt på at han søkte hyttetomt...
Grissini Skrevet 9. mars 2008 #655 Skrevet 9. mars 2008 Jeg blir litt forbauset over at så mange glemmer at dette er et SPILL!
Supramundane Skrevet 9. mars 2008 #656 Skrevet 9. mars 2008 .. og så finnes det vel mer enn 1 stk av den bilsorten og.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 9. mars 2008 #657 Skrevet 9. mars 2008 Men men - Hugo er ute (desverre syns jeg) - så får vi se om Geir Ove klarer seg bra som storbonde i neste uke. Leit at Hugo er borte og må også få si at jeg ikke er begeistret for Erens taktikk. Men, dette er et spill der "sluhet" er lov! Hvordan denne sluheten blir brukt må være opp til enhver! Hadde Hugo vært like slu hadde han valgt Geir Ove som andrekjempe! I mine øyne er det Hugo som er vinneren uansett hva andre måtte mene om det!! Håper Geir Ove klarer seg som storbonde! Håper også at han velger Torkel som førstekjempe for da er jo Torkel nødt til å velge Eren (om det ikke skjer noen forandringer i dette da) Eren velger da bryting, Torkel ryker GLATT ut og Unni/Silje blir storbonde! Sikkert Unni da Torkel ikke vil ha kjeft av a mor når han kommer hjem! Vet ikke helt hvem jeg vil at skal vinne nå som Hugo er borte, men disse vil jeg IKKE at skal vinne: Ida, Eren, Torkel, Catharina,Unni,Vigdis! Vigdis hadde jeg sansen for sånn mitt i programmet da hun ikke sa så mye men da Ida kom inn og hun begynte med "kliningsbråket" sitt da :dåne: Da er det nå Geir Ove som jeg håper på, og Ann Kristin og Silje på delt 2 plass....ja, sånn er det nå føler jeg!
Småkjekset Skrevet 9. mars 2008 #658 Skrevet 9. mars 2008 Fortsetter på den "off topic"-en: Er det 2. eller 3. farmen-jenta Gauta har huka tak i til nå? Er ikke helt sikker hvilket nummer Silje er i rekka. Men det så ut som om de har det svært hyggelig i hverandres selskap, så får håpe at det fortsetter sånn:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå