Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
Jeg begynner å få litt sansen for Vigdis. Hun er søt, harry, arbeidsom og Ikke redd for å si meningene sine. :)

Idiotisk at de gav opp ukesoppdraget. Kan ikke huske at det har vært slike tilstander på Farmen før? Tidligere år jobbet folk som jern for at ukesoppdaget skulle gå i havn og de skulle få penger til mat. Synes det også er feigt av GO å gi opp. Litt veik som storbonde ja.

Jeg har ikke noe i mot Unni og Torkel heller. De er sære ja, men morsomme. Lurer på om Torkel noensinne får seg dame når hele den kvinnelige befolkningen i Norge har sett svigermoremnet og hvordan hun duller med ham?

Huff,stakkars Torkel.Tror det finns mange som vil ha en tøffel som Torkel. Jeg tror han har fått mange frierbrev jeg da.Det er værre med svigermorra dem får på kjøpet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig dårlig at tv2 avslører på reklamen hvem som går ut av farmen, for fem minutter siden fikk vi et glimt av hva det skulle snakkes om på god kveld norge, og der dukket Torkel opp,

Håper det stemmer at han tapte :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Utrolig dårlig at tv2 avslører på reklamen hvem som går ut av farmen, for fem minutter siden fikk vi et glimt av hva det skulle snakkes om på god kveld norge, og der dukket Torkel opp,

Håper det stemmer at han tapte :jepp:

Håper ikke han ryker ut.

Skrevet

Ingunn var ett fantastisk flott menneske, så dumt hun måtte dra. Hadde sansen for Hugp også. Gidder ike se på mer tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen med litt dårlig samvittighet her, for alt de har sagt om Torkel? Ikke det?

Gjest Gjest
Skrevet
Noen med litt dårlig samvittighet her, for alt de har sagt om Torkel? Ikke det?

Nei hvorfor det ? Måtte han brenne i......

Gjest Gjest
Skrevet
Nei hvorfor det ? Måtte han brenne i......

Tenkte på at han har hatt kreft, og sikkert også hatt et mye tøffere liv enn alle som kaller ham mammadalt her inne...

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet
Tenkte på at han har hatt kreft, og sikkert også hatt et mye tøffere liv enn alle som kaller ham mammadalt her inne...

Han kan vel være mammadalt fordi om ham har hatt en tøft liv? Od det å ha hatt kreft er ingen grunn til å bli eller forbli mammadalt!

Gjest Gjest
Skrevet
Han kan vel være mammadalt fordi om ham har hatt en tøft liv? Od det å ha hatt kreft er ingen grunn til å bli eller forbli mammadalt!

Ikke så mye menneskekunnskaper du nei. Å være alvorlig syk gjør sitt med et menneske og personens relasjoner til andre. Forholdet til familien blir ofte enda tettere enn det er for folk flest etter å ha opplevd alvorlig sykdom.

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten utrolig dumt av den gjesten å komme med slik informasjon på et forum. Ikke sikkert personen det er snakk om synes det er noe ålreit at alle vet at han har hatt kreft. Meg bekjent har han ikke gått offentlig ut og snakket om dette. Jeg kan forstå at du gjør det for å dempe de korttenkte kommentarene IQ-løse folk her inne kommer med om Torkel og mora. Men du vet like godt som meg at noen mennesker bare MÅ ha noen å hakke på. Dessverre.

Skrevet
Utrolig dårlig at tv2 avslører på reklamen hvem som går ut av farmen, for fem minutter siden fikk vi et glimt av hva det skulle snakkes om på god kveld norge, og der dukket Torkel opp,

Håper det stemmer at han tapte :jepp:

Dette synes jeg også er kjempedumt av TV2 :kjefte: De ødelegger spenningen for oss andre :nei: Jeg vil ikke vite hvem som går ut før jeg ser programmet. Skjønner ikke hvorfor de gjør det!

Forresten så gjør det ikke noe om han ryker i kveld. Har aldri likt han..

Gjest lissi32
Skrevet
Forresten utrolig dumt av den gjesten å komme med slik informasjon på et forum. Ikke sikkert personen det er snakk om synes det er noe ålreit at alle vet at han har hatt kreft. Meg bekjent har han ikke gått offentlig ut og snakket om dette. Jeg kan forstå at du gjør det for å dempe de korttenkte kommentarene IQ-løse folk her inne kommer med om Torkel og mora. Men du vet like godt som meg at noen mennesker bare MÅ ha noen å hakke på. Dessverre.

Vel, når de sier på tv at han har hatt kreft, i god kveld Norge er neppe det noe hemmelig informasjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke alle som ser på god kveld norge og får med seg det.. hemmelig eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Forresten utrolig dumt av den gjesten å komme med slik informasjon på et forum. Ikke sikkert personen det er snakk om synes det er noe ålreit at alle vet at han har hatt kreft. Meg bekjent har han ikke gått offentlig ut og snakket om dette. Jeg kan forstå at du gjør det for å dempe de korttenkte kommentarene IQ-løse folk her inne kommer med om Torkel og mora. Men du vet like godt som meg at noen mennesker bare MÅ ha noen å hakke på. Dessverre.

Vel, den eneste grunnen til at jeg skrev det (og at jeg vet om det) er at Torkel vil snakke om dette i kveld på "God kveld Norge".

Ja, enkelte mennesker prøver å finne noen å hakke på, og jeg har en sterk mistanke om at disse ikke er av de aller skarpeste blant oss. Jeg tror også at disse personene er blant dem med minst livserfaring.

En annen merkelig ting er at det skjer en massesuggesjon, der det konkurreres i å slenge verst mulige kommentarer. Og hvor kommer informasjonen fra? Jo, fra korte klipp av en person på TV, som legges for hat fordi han ikke er like stor i kjeften som enkelte andre.

Gjest nextlife
Skrevet
Vel, den eneste grunnen til at jeg skrev det (og at jeg vet om det) er at Torkel vil snakke om dette i kveld på "God kveld Norge".

Ja, enkelte mennesker prøver å finne noen å hakke på, og jeg har en sterk mistanke om at disse ikke er av de aller skarpeste blant oss. Jeg tror også at disse personene er blant dem med minst livserfaring.

En annen merkelig ting er at det skjer en massesuggesjon, der det konkurreres i å slenge verst mulige kommentarer. Og hvor kommer informasjonen fra? Jo, fra korte klipp av en person på TV, som legges for hat fordi han ikke er like stor i kjeften som enkelte andre.

Denne tråden er faktisk laget for å diskutere deltakerne og hendelsene på Farmen.

Jeg er selv en av de som har uttalt meg i negative vendinger om mor Unni og sønn Torkild. Dette har jeg gjor utfra det jeg ser i episodene de sender fra Farmen, og det er det eneste grunnlaget jeg har for mine uttalelser. Jeg vet ikke hva som skjer når kameraene slås av, hva Torkel lider av, om Unni er verdens største engel på kontoret sitt i RL, og det har jeg heller ikke sagt noe om. Jeg synes bare de fremstår som noen skikkelige diller på skjermen, og synes jeg må få lov å mene det.

Og jeg er ganske skarp, og har masse livserfaring, så det så!

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
:digge: Hugo FIKSDAL måtte forlate farmen på lørdag :digge: *syngesynge*

:fnise:

Spennende å se hva Torkel TORVE velger i gren i dag og hvem som vinner!

Gjest Gjest
Skrevet

Håper Torkel vinner og at God kveld norge ikke har vist taperen nok en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Denne tråden er faktisk laget for å diskutere deltakerne og hendelsene på Farmen.

Jeg er selv en av de som har uttalt meg i negative vendinger om mor Unni og sønn Torkild. Dette har jeg gjor utfra det jeg ser i episodene de sender fra Farmen, og det er det eneste grunnlaget jeg har for mine uttalelser. Jeg vet ikke hva som skjer når kameraene slås av, hva Torkel lider av, om Unni er verdens største engel på kontoret sitt i RL, og det har jeg heller ikke sagt noe om. Jeg synes bare de fremstår som noen skikkelige diller på skjermen, og synes jeg må få lov å mene det.

Og jeg er ganske skarp, og har masse livserfaring, så det så!

Ja, tråden er til for å diskutere. Det er bare det at enkelte kommentarer virker som pur ondskap - en mindre hyggelig del av menneskets natur. Jeg tror faktisk det er mange som har vært villige til å gå uhyggelig langt..

Det finnes mange eksempler på dette i historien. Bare vær mange nok, og finn en felles fiende. Mennesker trenger ikke å være sultne for å bli farlige.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Ja,ja, Torkel TORVE (:erter:) har tross alt eksistert lenger på Farmen enn Eren......

Endret av Frk.Uhåndterlig
Gjest Gjest
Skrevet

Hurra for Torkel! Så nå tok TV2 en ny vri og laget ikke reportasje med taperen i kveldens tvekamp.

Noen som vet om neste episode kommer mandag 2.påskedag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...