Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Joker'n
Skrevet

Men jeg kjenner at jeg er veldig klar for å få ut mor eller sønn nå altså.. Ida mot Unni kanskje? Det hadde vært fint, da blir jeg glad uansett hvem som går ut :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at mor og sønn går ut snart! fy f...kvalmen

Skrevet

Skjønner ikke helt hva de gjør som er så kvalmende jeg da.. Men jeg så ikke forrige uke heller..

Skrevet

gleder meg til neste episode uansett jeg... da får vi vite hvem som blir førstekjempe også

Skrevet
Men jeg kjenner at jeg er veldig klar for å få ut mor eller sønn nå altså.. Ida mot Unni kanskje? Det hadde vært fint, da blir jeg glad uansett hvem som går ut :ler:

Signerer denne!

Huff,nå er det ikke mage ok folk igjen der....

Skrevet

Håper på kamp Ida mot Catharina, slik at vi blir kvitt et av de hespetreene ihvertfall

Skrevet
Håper på kamp Ida mot Catharina, slik at vi blir kvitt et av de hespetreene ihvertfall

:tommelsmil: helt ennig!

Skrevet

Signerer denne og jeg :roll:

Skrevet

Ida legger jo inn en god søknad om å bli førstekjempe når hun ikke gidder å hjelpe til med oppdraget da.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Fikk ikke sett farmen pga. overtid på jobben.

Gikk vel ikke glipp av annet enn at Geir Ove ble storbonde, men det visste jeg jo fra før av at ville skje.

Jeg håper at Geir Ove velger Torkel, om han ikke gjør det håper jeg på Ida!

For Geir Ove spiller det sikkert ingen rolle at Torkel må velge Eren som 2 kjempe, selvom han har valgt Eren som hjelper.

Ida har oppført seg arrogant og sjefete fra dag 1.

En total UVERDIG vinner.

Leser her at hun var utidig igjen i gårsdagens episode.Hva skjedde og hva sa hun?

Gjest Gjest
Skrevet
Du, har du ike fått med deg at dette er et spill. Man utnyter hverandres svakheter. Slik berger du deg en uke til

Jepp, men tenker de på at de driter seg ut for hele Norge ? Jeg vil heller tape farmen og ha ære og rykte i behold en å vinne å bli sett på som en juksefant og løgner.

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, men tenker de på at de driter seg ut for hele Norge ? Jeg vil heller tape farmen og ha ære og rykte i behold en å vinne å bli sett på som en juksefant og løgner.

De fleste i Norge forstår at Farmen er et spill. Det er et fåtall tv-seere som ikke helt har skjønt forskjellen på det virkelige liv og å delta i realityprogrammer. Men det er jo seernes problem.

Skrevet (endret)
De fleste i Norge forstår at Farmen er et spill. Det er et fåtall tv-seere som ikke helt har skjønt forskjellen på det virkelige liv og å delta i realityprogrammer. Men det er jo seernes problem.

Det er et spill, men man må jo ikke jukse for å vinne et spill? Å lyve og baksnakke og sabotere - det viser jo noe om karakter også, det finnes faktisk forskjellige måter å spille.

Er det greit å miste verdigheten 'bare fordi det er et spill'?

Selvfølgelig er ikke reality-tv virkelighet, men man velger jo hvordan man oppfører seg, uansett situasjon.

Det synes i hvert fall jeg.

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest
Skrevet
Det er et spill, men man må jo ikke jukse for å vinne et spill? Å lyve og baksnakke og sabotere - det viser jo noe om karakter også, det finnes faktisk forskjellige måter å spille.

Er det greit å miste verdigheten 'bare fordi det er et spill'?

Selvfølgelig er ikke reality-tv virkelighet, men man velger jo hvordan man oppfører seg, uansett situasjon.

Det synes i hvert fall jeg.

Det er ikke Ludo man spiller heller da. Vinnere av realityserier har i 99% av tilfellene drevet med allianser, løgn og baksnakkelse i større eller mindre grad.. Sånn er det, og det hadde blitt fryktelig kjedelig uten alt dette. Det er dette som trekker tv-seere så da kan man spørre seg om tv-seerne er like jævlige som deltagerne da mere dramatikk drar flere seere.

Folk mister ikke verdigheten av så lite som en løgn i et realityprogram. Det er ikke slik folk flest oppfatter som å miste verdighet. Folk flest skjønner at det er litt andre spilleregler på Farmen enn i livet ellers. Heldigvis er flesteparten av den norske befolkning såpass oppegående. Man kan irritere seg over folk på skjermen men som selv deltagerne selv sier: Farmen er Farmen.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

I dag er det valg av 1kjempe. Håper det blir Ida eller Torkel.

Skrevet

jeg håper det blir ida... er litt dumt hvis alle gutta forsvinner og det bare er jenter igjen... med tanke på at det blir mye tungt arbeid, som passer best til sterke gutter

Gjest nextlife
Skrevet

Hm, det burde virkelig være en konsekvens for de deltakerne som sabotererer ukesoppdraget, kanskje de skulle ha blitt nektet mat?

Synes enkelte deltakere der inne driter seg kraftig ut. Greit nok at det er et spill, og at man har ambisjoner om å vinne, men man kan jo spille ærlig uansett.

Tror mange TV-seerer lar seg farge av deltakernes oppførsel inne på Farmen når de senere skal møte dem ute i den virkelige verden. Jeg tenker at jeg ville f. eks ikke hatt Ida som lærer til barnet mitt, eller som ansvarlig for et prosjekt i allefall.

Skrevet

Farmen skal ha påskeferie snart.

Æsj....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...