Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lissi32
Skrevet
Veldig dårlig av Eren og velge Hugo, når han visste om ryggsmertene... Men hvis jeg var Hugo, så ville jeg nok gitt meg raskt i kampen. Å ha veldig vondt i ryggen er helt forferdelig...

Hvor lenge hogg Eren og de tre andre ved i skogen?

Virket som at TV2 så at Hugo kom til å vinne, og dermed ville sende inn bl.a. Eren.

Var jo Hugo som valgte Eren. Til fordel for kompisen Geir Ove.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Velge bryting mente jeg...

Han spurte om Hugo fortsatt hadde problemer med ryggen, Hugo sa ja... Det var veldig gjennomtenkt da, han glemte ikke at Hugo sleit med ryggen. Han gjorde det på forsett...

Gjest Gjest
Skrevet
Var jo Hugo som valgte Eren. Til fordel for kompisen Geir Ove.

Uansett var det dårlig og feigt av Eren å velge bryting når han visste at Hugo hadde skiveutgliding i ryggen. Moralsk forkastelig!

Gjest Gjest
Skrevet
Uansett var det dårlig og feigt av Eren å velge bryting når han visste at Hugo hadde skiveutgliding i ryggen. Moralsk forkastelig!

Du, har du ike fått med deg at dette er et spill. Man utnyter hverandres svakheter. Slik berger du deg en uke til

Gjest Gjest
Skrevet
fantastisk at tv2 får inn en eks-norgesmester i bryting hvor det tilfeldigvis er en av grenene. feigt av eren å velge den grenen

Så om en person er råsterk pga hardt arbeide i mange år med tunge løft, så kan ikke den personen velge staurbæring?

En som har saget eden sin selv i alle år, kan ikke velge det i kamp. saging altå+

Skrevet

Veldg synd at Hugo røk ut! Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se på Farmen mer. Jeg blir så pinlig berørt av Unni og Torkel, at jeg blir flau av å sitte hjemme i min egen stue å se på.....

Jeg håpa Hugo vant hele Farmen, det har han fortjent. Han har jobbet godt og vært seg selv hele tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Går det ikke ann å vinne om man ikke utnytter andre eller er slemme på andre vis? Mange jobber ikke for felleskapet, men jobber istedet mot storbonden så h*n ikke skal få den berømte kniven... Kan ikke huske at det har vært så mye fokus på denne kniven før.

Noen eksempler:

-Ingunn oppførte seg som en 14år gammel drittunge, som fant på spik og saboterte.

-Katharina har sabotert og oppfører seg dårlig.

-Silje er veldig flink, sterk, smart, positiv, men veldig "venn med alle". Tror det er falskt.

-Torkel juger, sniker seg unna arbeide.

-Når jeg har sett Vigdis har hun alltid slengt noe dritt om Hugo "Æ like no itj han Hugo da... Æ synes no at han Hugo kan dra hjæm da... Hugo får ikke pille mæ på næsen..." Dårlig å fokusere så mye på det negative, men hun jobber vel greit.

-Geir Ove har vel ikke gjort noe galt, men han har heller ikke gjort mye veldig bra, så han er heller ikke helt verdig vinner synes jeg.

Hugo var veldig sånn "jeg er best, punktum" veldig selvsikker. Men det var det eneste jeg syntes var negativt med han. Absolutt verdig Farmen-vinner.

Gjest marihan
Skrevet

Etter dagens episode, er det nesten likegyldig for meg hvem som vinner, bare det ikke er Unni eller Torkel.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se på Farmen mer.

Samme her. Litt av en gjeng som er igjen nå, må jeg si... Men heier på Geiro

Skrevet

er det noe som vet hvem som ryker ut neste gang :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
er det noe som vet hvem som ryker ut neste gang :sjenert:

Torkel eller Katharina hvis Gud hører mine bønner:p Men blir sikkert Vigdis eller hu nye...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, enig med foregående innlegg her.

Torkel, Katharina eller Unni ut.

Mammadalten løy Hugo rett opp i trynet, og mamma prøver å unnskylde gutten sin og tar kontakt med Hugo etter såkalte "trusler". Selvfølgelig ville aldri Hugo gå til fysisk angrep på Torkel under disse innspillingene, og selvsagt har TV2 vakter som i såfall ville hindret dette. Hvor dum er Unni egentlig?

Så er det denne ekle Katharina som klappet over at den mestarbeidende og ærlige Hugo måtte gå i dag. Greit nok det, men et paradoks er den utpressingen av Amin etter den fyllkula han hadde, det å drikke seg full var tydeligvis det aller verste som kunne skje. Da mener jeg at Katharina hadde større grunn til å trekke seg etter at hun ikke ga dyra vann i solsteika! DET burde vært grunnlag for hjemsendelse spør du meg.

Håper virkelig at enten Geir O eller Ann Kristin vinner nå! De fortjener det.

Gjest Gjest
Skrevet

Håper på Geir O nå som Hugo måtte dra!

Absolutt uverdig vinner er Torkel!

Skrevet

Jeg tror ikke noen kan være løgnaktige og falske "bare" på Farmen, hvis ikke det er noe de har i seg. Det blir for lettvint å si at "det er bare et spill". De står like forbannet ansvarlig for sine handlinger. Og det kommer dager etter farmen.

Mange reagerer på Hugos seierssikkerhet. Men mener dere at mannen skulle gått inn i en slik konkurranse med innstillingen; "dette taper jeg"? Jeg synes slett ikke han undervurderte de andre. Tvert i mot. Han sa det selv også i klartekst, før en av tvekampene, at han aldri kan vite at han vinner, men at han må tro det, ellers er det ingen vits.

Dessuten noterer jeg meg, at det ikke lenger er lov å kveste monopol- og ludovinnere med slegge. - Fillern! Godt vi har NAV-sjefer som kan beskytte oss mot revansjelyst. Hva gjør ei som er dum som en stokk i NAV? Er det dette som kalles kjepp i hjulet?

Vel, takk for meg. Hugo vant farmen. Og neste episode tilbringer jeg til fots, mens jeg kvitter meg med pizzaen fra forrige episode. Ingen av de andre er verdige vinnere. Fra nå av dreier det seg om å heie på den minst uverdige... Takk, men neitakk. Beklager TV2. Jeg bidrar ikke mer til seertallene og reklameinntektene til Farmen i denne omgang.

For meg var Farmen det motsatte av BigBrother og Robinsonekspedisjonen og all bedritenhets-reallity. Et konsept der den beste kunne vinne. Gidder ikke sløse bort mer tid på å se drittsekker sko seg på å være drittsekker. Og håper folk husker hvordan disse menneskene "egentlig" er, når de kommer ut.

Ikke tale om at jeg noensinne ville stole på Torkels eller morens ord, og jeg vet at de ville være direkte onde om de fikk makt over meg til å være det. Jeg synes synd på klientene ved hennes NAV-kontor. Måtte sivilombudsmannen fingranske ethvert vedtak hun har gjort, med lupe.

Resten av gjengen er av samme ulla. Så flere karakteristikker vil bare kjede vettet, av dere få som leser dette. Takk for nå : )

Gjest Gjest
Skrevet

Geiro er for dum til å skulle vinne. Virker som en person uten særlig mye egne meninger. Hugo fortjente å ryke ut. Han var et usympatisk menneske og ville ALDRI ha vunnet Farmen.

Skrevet
Veldg synd at Hugo røk ut! Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se på Farmen mer. Jeg blir så pinlig berørt av Unni og Torkel, at jeg blir flau av å sitte hjemme i min egen stue å se på.....

Jeg håpa Hugo vant hele Farmen, det har han fortjent. Han har jobbet godt og vært seg selv hele tiden.

Signerer denne... Hvis Unni eller Torkel ryker neste gang, velger de vel den av dem som er igjen til storbonde *grøss*

Blir helt kvalm av måten Unni snakker til sønnen sin på! Og hun fikk jo nesten psykiske problemer av det Hugo hadde sagt og tok det totalt bokstavelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Du, har du ike fått med deg at dette er et spill. Man utnyter hverandres svakheter. Slik berger du deg en uke til

Men det er forskjell på rent spill og ureint spill. Hugo kunne fulgt din ankegang og valgt Geir Ove, slik at Hugo kunne berget seg videre i spillet. Men HUgo valgte å være et realt menneske istedet, og kunne ikke velge den han så på som kameraten sin. DET står det respekt av, dette er en martyrhandling.

Gjest Gjest
Skrevet
Men det er forskjell på rent spill og ureint spill. Hugo kunne fulgt din ankegang og valgt Geir Ove, slik at Hugo kunne berget seg videre i spillet. Men HUgo valgte å være et realt menneske istedet, og kunne ikke velge den han så på som kameraten sin. DET står det respekt av, dette er en martyrhandling.

Ingen av de forrige vinnerne av Farmen drev med reint spill. Kanskje Hugo meldte sge på farmen for å eksperimentere? Det funka ikke. Du må være en bra naiv person hvis du tror at de du er venner med på farmen kommer til å bli dine perlevenner utenfor. Hugo og Geir er sikkert gode venner nok, men var dte derfor de meldte seg på? for å finne en bestekompis? Hvis Hugo og Geir hadde møttes i finale og Hugo trakk seg, DET hadde vært martyrhandling. Nå var han bare korttenkt og fortjente ryke ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Ingen av de forrige vinnerne av Farmen drev med reint spill. Kanskje Hugo meldte sge på farmen for å eksperimentere? Det funka ikke. Du må være en bra naiv person hvis du tror at de du er venner med på farmen kommer til å bli dine perlevenner utenfor. Hugo og Geir er sikkert gode venner nok, men var dte derfor de meldte seg på? for å finne en bestekompis? Hvis Hugo og Geir hadde møttes i finale og Hugo trakk seg, DET hadde vært martyrhandling. Nå var han bare korttenkt og fortjente ryke ut.

Jeg forstår at du ikke skjønner d emekanismene som trår i kraft når folk er stuet sammen i fire måneder, under kummerlige forhold, det gjør noe med deg og ditt syn på mennesker. Der og da oppstår sterke kjemier, og det er det som gjør at Hugo tror han og Geir Ove har nære og sterke bånd. Disse båndene er innbildte bånd. Hugo var real, men desverre dumsnill da han ikke valgte Geir Ove. Men det sier mye om hva slags person Hugo er - han kan man stole hundre prosent på, og det har han bevist. derfor er han for meg vinneren av Farmen 2008.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg forstår at du ikke skjønner d emekanismene som trår i kraft når folk er stuet sammen i fire måneder, under kummerlige forhold, det gjør noe med deg og ditt syn på mennesker. Der og da oppstår sterke kjemier, og det er det som gjør at Hugo tror han og Geir Ove har nære og sterke bånd. Disse båndene er innbildte bånd. Hugo var real, men desverre dumsnill da han ikke valgte Geir Ove. Men det sier mye om hva slags person Hugo er - han kan man stole hundre prosent på, og det har han bevist. derfor er han for meg vinneren av Farmen 2008.

Og da forstår du trolig (?) at for Torkel og moren stiller det seg annerledes: de har hverandre og kan fokusere på premien. Som du sier: det er en særegen situasjon, men alle er der for konkurransen. Premien lokker til tross for at det er viktig for folk å ha et bra opphold mens de er der. Torkel har fortsatt støtte fra mora og trenger ingen allierte slik Hugo trengte Geir. Dermed kunne Torkel tillate seg å fokusere på konkurranse og ikke midlertidig vennskap. Hva Hugo gjorde på Farmen sier ingenting om Hugo annet enn hvordan Hugo er på Farmen. Konteksten vil alltid kunne få folk til å handle annerledes enn hva de gjør i andre sammenhenger. Den som vinner Farmen 2008 er den som vinner Farmen 2008. Dette til orientering for blåøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...