Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Joker'n
Skrevet

Så hun Ida i bakgrunnen der, så tror nok ikke at det var Geir Ove som sa noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vilja :-)
Skrevet

Min oppfatning er at Hugo, som forøvrig fikk en kledelig rødfarge i trynet av undertrykt raseri ifbm. utnevnelsen av 1.kjempe, er pissed fordi Torkel har lurt ham trill rundt. Spjælingen Torkel (i Hugos øyne) som kan rangeres i samme kategori som jentene hva angår trussel for Hugo (igjen; i Hugos øyne) har nå satt han i den tøffeste posisjonen han kunne ha havnet i på Farmen.

Han har jo tvunget seg selv til å måtte velge Eren som 2.kjempe. Han kan jo ikke velge Geir Ove, for en edel kar som Hugo velger vel ikke bestekompisen sin som utfordrer. Han var jo sterkt imot å ta inn Eren i det hele tatt, men når jentene vant igjennom så snudde Hugo plutselig også med argumentet om at Eren kunne komme inn i varmen fordi det hadde vært artig å "teste ham". Eren velger selvsagt bryting. Han er ikke like dumsnill som Hugo, hvor sistnevnte alltid insisterer på å velge en "fair match". Hvor langt kommer man i Farmen med å spille fair? Eller rettere sagt; hvor langt kommer man ved å være overdrevent sikker på seg selv og undervurdere andre?

Hugo har ikke min sympati. Først blir han gretten på Torkel, utad fordi Torkel løy. Deretter forsøker han å få de de resterende gutta imot Torkel ved å furte verre enn Vigdis og Catharina til sammen. Om Hugo virkelig mener at Farmen-deltagerne burde oppføre seg som om de var på søndagsskole, så får han sette eksempelet selv. Men gjør han det? Hugo er sinna på Torkel fordi Torkel tok innersvingen på ham, og ikke fordi han løy.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg synes det er veldig dumt at noen gjester driver å spoiler her inne.. Sant eller ikke sant, det burde ikke skrives i denne tråden. Og hvorfor blir ikke innleggene sletta??

Gjest Gjest_Fie_*
Skrevet

Hugo er en spennende og kompleks type. Jeg har likt ham fra første dag. Han har noe primitivt og maskulint over seg og sammen med det subtile jeg kan ane er Hugo sex on legs. :sikle: Ryker han ut, så er også mine dager foran skjermen med Farmen over.

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet
Min oppfatning er at Hugo, som forøvrig fikk en kledelig rødfarge i trynet av undertrykt raseri ifbm. utnevnelsen av 1.kjempe, er pissed fordi Torkel har lurt ham trill rundt. Spjælingen Torkel (i Hugos øyne) som kan rangeres i samme kategori som jentene hva angår trussel for Hugo (igjen; i Hugos øyne) har nå satt han i den tøffeste posisjonen han kunne ha havnet i på Farmen.

Han har jo tvunget seg selv til å måtte velge Eren som 2.kjempe. Han kan jo ikke velge Geir Ove, for en edel kar som Hugo velger vel ikke bestekompisen sin som utfordrer. Han var jo sterkt imot å ta inn Eren i det hele tatt, men når jentene vant igjennom så snudde Hugo plutselig også med argumentet om at Eren kunne komme inn i varmen fordi det hadde vært artig å "teste ham". Eren velger selvsagt bryting. Han er ikke like dumsnill som Hugo, hvor sistnevnte alltid insisterer på å velge en "fair match". Hvor langt kommer man i Farmen med å spille fair? Eller rettere sagt; hvor langt kommer man ved å være overdrevent sikker på seg selv og undervurdere andre?

Hugo har ikke min sympati. Først blir han gretten på Torkel, utad fordi Torkel løy. Deretter forsøker han å få de de resterende gutta imot Torkel ved å furte verre enn Vigdis og Catharina til sammen. Om Hugo virkelig mener at Farmen-deltagerne burde oppføre seg som om de var på søndagsskole, så får han sette eksempelet selv. Men gjør han det? Hugo er sinna på Torkel fordi Torkel tok innersvingen på ham, og ikke fordi han løy.

:Nikke:

Hugo er en dott!

Skrevet (endret)

....

Endret av Abraxas
Gjest Gjest
Skrevet

Klart at Hugo ble forbannet da han ble utnevnt til 1 kjempe, det er jo av den enkle grunn at Torkel lovte at han ikke skulle bli det. Han ble løyet til, og Hugo er ettersom hva jeg har sett, en som sier det han mener og holder ord. Torkel innrømte jo at Hugo "gikk rett på limpinnen".

Ærlighet varer lengst, men ikke sikkert at det gjør det på Farmen. Om vinner står igjen etter å ha lurt seg gjennom Farmen med løgner og lureri håper jeg jammen seieren smaker vondt. Jeg blir personlig forbannet på slike folk.

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette første sesong av Farmen som du ser? I de forrige sesongene har vel nesten alle vinnerne vært av de sleipe og slue slaget. Ofte menn med stort ego.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hvis det er sant det jeg hørte om Torkel i dag, så forstår jeg litt hvorfor mor og sønn forholdet er slik.

Jeg kan ikke skrive det her, da det garantert blir slettet.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noe MED Torkel, eller har det å gjøre med noe ang. både mor og sønn? Jeg er ikke intr i å vite hva det gjelder, lurte bare på om det var noe Torkel har opplevd e.l.

Skrevet
Hvis det er sant det jeg hørte om Torkel i dag, så forstår jeg litt hvorfor mor og sønn forholdet er slik.

Men hvorfor skriver du dette da?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje de som er gira på å finne ut at mor-sønn forholdet kan sende Trulselinemor en PM? Eller var jeg frekk nå, Trulselinemor?

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Er det noe MED Torkel, eller har det å gjøre med noe ang. både mor og sønn? Jeg er ikke intr i å vite hva det gjelder, lurte bare på om det var noe Torkel har opplevd e.l.

Noe med Torkel, som gjør at forholde er slik det er.

Kjenner andre som har opplevd det samme og som har ganske likt forhold.

Men hvorfor skriver du dette da?

Må jeg ha en grunn?

Kanskje de som er gira på å finne ut at mor-sønn forholdet kan sende Trulselinemor en PM? Eller var jeg frekk nå, Trulselinemor?

Ikke frekk i det hele tatt. Jeg har mottatt en PM allerede.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)
Jeg synes det er veldig dumt at noen gjester driver å spoiler her inne.. Sant eller ikke sant, det burde ikke skrives i denne tråden. Og hvorfor blir ikke innleggene sletta??

Utrolig irriterendes, og skjønner ikke helt hva slags glede dem kan ha av det?

Rart ikke slike innlegg blir slettet tvert. Kanskje det ville ha vært en ide å følge med bedre der muligheten for spoiling er til stede!

Jeg er blant de få (?) som ikke har Hugo som favoritt. Synes han har en litt nedlatende holdning av og til, og at han reagerte i overkant sterkt på å bli utnevnt til førstekjempe. Han har selv utnevnt to kjemper, og vet det er en del av spillet. Hugo og Torkel har ikke akkurat vært bestevenner, så han må da iallfall ha tenkt tanken...

Heier absolutt ikke på Torkel & mor heller altså!

Må si at jeg nærmest spydde av Hugo i begynnelsen pga. hans holdning til mann/kvinne arbeid, samt at han satte seg selv så høyt på "pidestalen" og sa at han var "drivhjulet" her på gården!

Da fikk jeg han langt over "spyterskelen"

MEN, han har i etterkant vist noen bedre sider av seg selv som jeg ikke har noe imot.

Jeg skjønner godt hvorfor han reagerte så sterkt mot Torkel da han ble valgt til førstekjempe fordi Torkel mer eller mindre hadde lovt Hugo at det ikke skulle bli han.

Greit, Hugo reagerte kraftig på dette hvilket han burde ha holdt seg for "stolt til" å gjøre men forstår hvorfor han ble forbannet også.

Jeg kan ikke si jeg vet hva du prater om når det gjelder Torkel, og antar at om han hadde hatt psykiske problemer så hadde han ikke fått kommet inn på Farmen!

Torkel er det som sagt litt synd på fordi moren hans behandler han som om han var en liten drittunge!

Torkel selv skjønner det ikke, fordi slik har det nok alltid vært så han reagerer ikke.

Bare det at moren til en mann på 20 år går til Hugo for åpent TV å fortelle Hugo det hun hadde hørt at han "skulle gjøre med Torkel" er ikke hennes oppdrag, sålenge sønnen er 20 år!!! Dessuten, hvor nervøs er det egentlig grunn til å bli da, når det er et filmteam rundt dem hele tiden!

Det skulle bare ha blitt ledd bort!

Da er det noe alvorlig galt, når mamma må hammle op for guttungen på 20 år! Torkel tok det som en ren selvfølge utfra det vi så i siste "smakebitepisode"

Om noen skulle ha konfrontert Hugo med det så var det Torkel, ikke mammaen hans! Hadde Torkel vært 5 år hadde jeg skjønt det, men ærlig talt! Det kaller jeg ikke god barneoppdragelse.Barn skal lære å bli selvstendige, ikke forvente at mamma fikser ting for deg når du er over myndighetsalderen.

Synns bare synd på Torkel jeg da!

Vel, uansett så tror jeg Hugo velger Eren (desverre) og at Eren velger bryting- så er det ute med Hugo!

Håper ikke det skjer, men tror nok det blir slik da, desverre!!!! :forvirret:

EDIT:La til noe og rettet på div. skrivefeil

Endret av Frk.Uhåndterlig
Gjest Gjest
Skrevet
Torkel er det som sagt litt synd på fordi moren hans behandler han som om han var en liten drittunge!

Torkel selv skjønner det ikke, fordi slik har det nok alltid vært så han reagerer ikke.

Man skal være veldig lite oppegående for å ikke forstå at det ikke er sånn det skal være. Han er kanskje vant til at han og moren har det sånn, men han har vel fått med seg at andre folk har et ganske annerledes mor-sønn-forhold?

Hvordan foreldrene er gjennom oppveksten har mye å si. Men barn og unge har vel en egen "fornuft"-del i hjernen som funker slik at de til en viss grad vet forskjell på rett og galt, kjipt eller kult, selv om mor og far ikke helt gjør jobben sin også.

De har nok en følelse av at noe ikke er helt som det skal, selv om de er vant til å ha det sånn.

Gjest *smak*
Skrevet

Skjønner godt at moren til Torkel ble redd for Hugo sine trusler. Truslene var jo ganske grove synes jeg. En ting er å bli sint, det kan alle bli. En annen ting er å true mennesker på livet, da er du ikke helt god synes jeg.

Synes Torkel og mor har et fint forhold jeg. Tenk hvis alle hadde hatt så godt forhold til foreldrene sine.

Gleder meg til dagens episode. Spennende å se hvem som blir andre kjempe og hvilken gren han velger. Håper Hugo velger han nye som andre kjempe, tror det kan bli en jevn kamp da begge virker sterke.

Gjest Gjest
Skrevet

Men nå var det jo Unni som hadde et behov for å finne nærmere ut av hva Hugo mente. Torkel har ikke bedt moren om hjelp eller ytret behov for hjelp til å ordne opp i situasjonen. Dette var Unnis eget påfunn! Så dermed blir det jo feil å anklage Torkel for ikke å være selvstendig i denne sammenhengen. Han sa UFF NEI når mora fortalte at hun ville snakke med Hugo. Unni virker ganske bestemt, og det er da ikke sønnens oppgave å oppdra mor til å bli mindre hysterisk.

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner godt at moren til Torkel ble redd for Hugo sine trusler. Truslene var jo ganske grove synes jeg.

Var det det da?

Han sa at han skulle knuse Torkel, ikke i den forstand at han skulle knuse kroppen hans men knuse han i kampen på farmen!

Det kan jo ikke ha vært noe annet.

At moren trosser sønnen sin når sønnen sier nei, mamma ikke gjør det og hun gjør det allikevel!!!

Hun driter jo ut sønnen sin, og alle skjønner at Hugo ikke åpentlyst truer TORKEL PÅ LIVET PÅ ET TV PROGRAM!!!

Moren har vist seg å være altfor overbeskyttende for sønnen hvilket sønnen bærer styggelig preg av.

Gjest Gjest
Skrevet
Sålangt har ikke én av spoilertrollgjestene fått rett, så dette kan vi bare ta med knusende ro, og den absolutte uvitenhet. ;)

Ikke sant? For vi gjetter jo bare på det som er logisk:

Hugo velger Geir Ove, Geir Ove taper. Hugo blir storbonde. Han velger Eren som førstekjempe. Eren og Torkel møtes i kamp, Torkel velger saging. Eren taper! Så står Hugo og Torkel igjen. Og Eren har igjen valgt Hugo som storbonde. Nå blir Catarina valgt som førstekjempe. Hun velger vigdis. Vigdis må ut. Vigdis velger Den nye trønderen som storbonde. Hun velger vatarina som førstekjempe....Resten får jeg gjette meg til senere! Men følg med da, spennende å se hvor mye av dette som stemmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...