Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #481 Skrevet 5. mars 2008 Den jeg håper aller mest blir valgt er Unni , lite sannsynlig ,men da jeg så klipp før dagens episode så skulle vist førstekjempevalget overraske alle, hvem vet , kanskje han har gått lei av mors melk .) Hvis ikke så håper jeg Catarhina eller hun nye dama Heia Hugo eller Erle Hoho, tenk for et sjokk det hadde vært hvis han hadde valgt mor si :-D
Gjest marihan Skrevet 5. mars 2008 #482 Skrevet 5. mars 2008 Hoho, tenk for et sjokk det hadde vært hvis han hadde valgt mor si :-D Det hadde vært digg!! Men tipper det blir Hugo eller han nye.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #484 Skrevet 5. mars 2008 Hoho, tenk for et sjokk det hadde vært hvis han hadde valgt mor si :-D Det hadde vært så morsomt, men det skjer nok ikke! Usj,det blir sikkert Hugo som blir valgt og da velger han Eren! Håper på Ida...hun liker jeg ikke.
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #485 Skrevet 5. mars 2008 Fader. Skulle ønske Torkel aldri hadde blitt storbonde.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #486 Skrevet 5. mars 2008 Dumme Torkel, han skulle ha valgt Ida!
Cuba Skrevet 5. mars 2008 #487 Skrevet 5. mars 2008 Æææ!! Hva var det for noe kiling og flørting mellom mor og sønn!? Dette begynner virkelig å ta litt vel av.. Storbondevalg...... Ojojoj.. nå blir det liv ja! Dæven.. Krigen i gang ja! Hugo begynner nesten å gråte!
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #489 Skrevet 5. mars 2008 Skal si Torkel ble rød i ansiktet og hu mor måtte dytte litt på brillene sine!! Få dem ut begge to, sier nå jeg.
monja Skrevet 5. mars 2008 #490 Skrevet 5. mars 2008 Torkel så jo mest ut til å trenge et hull i gulvet....
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #491 Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns Hugo er drittøff! Skaper litt frykt, og litt spenning. Spiller jo tross alt et spill han òg!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #492 Skrevet 5. mars 2008 å søren fikk ikke med meg hva hugo sa?! Torkel sa etter valget: "nei,nå får vi jobbe" Hugo svarte "ja, dere får gjøre det dere" Torkel er jo bare så vannvittig påvirket av moren.Dette var morens valg, ganske garantert tror jeg! Han skulle ha valgt Ida eller Eren! Eren hadde sikkert valgt Hugo, men da ville Hugo ha valgt gren! Mere rettferdig, ettersom Hugo tross alt har vært der lenger og har jobbet hardt! Torkel er jo en dott stakkars, men det er moren Unni sin skyld.
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #493 Skrevet 5. mars 2008 Torkel så jo mest ut til å trenge et hull i gulvet.... Ikke sant Men hvis Hugo nå velger Eren så kommer jo Eren til å velge bryting også er Hugo ute. Kjipt hvis det skjer!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #494 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Huff dette ser ikke bra ut for Hugo, nå må han for guds skyld ikke velge Erle, Erle er brytetrener og han kommer garantert til å velge det. Det er forsåvidt jævli dårlig gjort av tv2 å sende inn en person med en basiskunnskap i en av tvekampgrene, ikke nok med at han blir sendt inn i programmet halvveis i programmet men så er han i tillegg brytetrener, laim ... Dumt er det at Hugo sannsynligvis kommer til å velge han og da blir det jo garantert tap ;(, begynner å grine, han fortjener mest av alle / Geir ove Tviler på at han velger kompisen Geir Ove Håper Hugo saboterer ukesoppdraget , kanskje han brenner ned smia, mohoha Endret 5. mars 2008 av Skya
Cuba Skrevet 5. mars 2008 #495 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ikke sant Men hvis Hugo nå velger Eren så kommer jo Eren til å velge bryting også er Hugo ute. Kjipt hvis det skjer! Huff.. håper ikke det altså Men frykter det egentlig.. Likte heller ikke Hugo i begynnelsen, men han har forandret seg syns jeg og håååper han vinner. Må bare legge til; sa ho Torkelungen??? :-| Endret 5. mars 2008 av Cuba
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #496 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Huff dette ser ikke bra ut for Hugo, nå må han for guds skyld ikke velge Erle, Erle er brytetrener og han kommer garantert til å velge det. Det er forsåvidt jævli dårlig gjort av tv2 å sende inn en person med en basiskunnskap i en av tvekampgrene, ikke nok med at han blir sendt inn i programmet halvveis i programmet men så er han i tillegg brytetrener, laim ... Dumt er det at Hugo sannsynligvis kommer til å velge han og da blir det jo garantert tap ;(, begynner å grine, han fortjener mest av alle / Geir ove Tviler på at han velger kompisen Geir Ove Håper Hugo saboterer ukesoppdraget , kanskje han brenner ned smia, mohoha Enig! Kan Hugo velge en dame? Håper da at han velger Unni eller Ida. Nå er det så greit om ukesoppdraget blir sabortert altså. Endret 5. mars 2008 av Skya
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #497 Skrevet 5. mars 2008 Unni med sukkersøt stemme: "Heeiiii, Torkelungen..."
monja Skrevet 5. mars 2008 #498 Skrevet 5. mars 2008 Det er vel litt voldsomt å kalle noen "sjuk i huet"
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #500 Skrevet 5. mars 2008 Ustabil person, herregud. Høres jo ut som om han er sinnsyk.. Han reagerer med sinne, men han er da ikke syk for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå