Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #581 Skrevet 8. mars 2008 Så hun Ida i bakgrunnen der, så tror nok ikke at det var Geir Ove som sa noe. Så litt av reprisen nå. Det var kun Hugo og Geir Ove i fjøset.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #582 Skrevet 8. mars 2008 Tror Trulsemor er litt ... pO TORKEL jeg , forsvarer gutten hver gang, så søtt er det mulig? kanskje hun vet noe du ikke vet.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #583 Skrevet 8. mars 2008 Torkel bor hos bestemoren sin Han flyttet inn til bestemoren da bestefaren døde. De har vær sin etasje da. Det er jo ganske greit det når bestemoren ikke vil være alene. Selv håper jeg Torkel snart går på hue å ræva ut.
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. mars 2008 #584 Skrevet 8. mars 2008 Tror Trulsemor er litt ... pO TORKEL jeg , forsvarer gutten hver gang, så søtt Forsvarer han? Det vil jeg ikke påstå at jeg gjør. Jeg har ikke skrevet SÅ mange innlegg om Torkel. Første innlegget skrev jeg at han, Unni, Ingunn og Silje var en favoritt. Senere skrev jeg at jeg ikke forstår at jeg har hatt han og Unni til favoritt.
aline Skrevet 8. mars 2008 #585 Skrevet 8. mars 2008 Tschawe er profesjonell danser, men var med i Skal vi danse, så hvorfor ikke ha en som er flink i en av grenene på Farmen også? er han? jøss, rart han fikk være med da. Vet han har danset litt breakdance før, men at han er proff-danser hadde jeg ikke fått med meg, synes vel kanskje ikke han så slik ut heller, han hadde ikke danseteknikken inne som jeg forventer av en proffdanser. bortsett fra det, så skjønner jeg godt at Hugo reagerte jeg, at det er mye løgn og spill i farmen er jo en ting, men at den som blir løyet rett opp i trynet, ikke akkurat synes det er ok, skjønner jeg innmari godt. Og den berømmelige "dødstrusselen" synes jeg var innmari overdrevet, det var da ikke en trussel om å DREPE fyren, men om å knuse ham, som i å knuse ham i kampen på farmen, knuse ham i spill eller tvekamp og sende det som er igjen tilbake. Det er slikt man kan si, men ærlig talt, jeg synes moren til Torkel er rimelig teit når hun tar sånn på vei, akkurat som om hugo kommer til å ligge i bakangrep og drepe og partere sønnen hennes på tv.... latterlig. jeg håper egentlig Hugo vinner tvekampen jeg, tror så gjerne på at han kan være vanskelig å leve med, men det kan jaggu flere av de andre også. Personlig tror jeg jeg hadde taklet bedre en som var veldig annerledes en meg og ærlig på det, en en som jeg aldri visste om sa sannheten eller løy meg opp i trynet. Og når han sitter på bakrommet og gnir seg i henda over at Hugo gikk på løgnen hans, og flirer, så får han tåle konsekvensen av slikt spill også. Lur folk, og du får en negativ respons! sånn er det overalt. hadde tenkt å sette på leiefilm, men skjønner at jeg må få med meg kveldens episode først...
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 8. mars 2008 #586 Skrevet 8. mars 2008 Enig med Aline! Nå begynner det snart
aline Skrevet 8. mars 2008 #587 Skrevet 8. mars 2008 gosj, jeg BLIR så flau på damas vegne, ikke klarer ho å holde kjeft når hun har langet ut mot Hugo, hun lot ham jo overhode ikke komme til orde jo. Og LITT dramadame da, kjære minn. nei, jeg får mer og mer forståelse for Hugo jeg må jeg bare innrømme, og håper for alt jeg kan at ihvertfall mor blir sendt ut snart. Pinlig oppførsel, hadde sønnen hennes vært fem, hadde jeg skjønt det, men han er en voksen mann, eller skulle vært om hun lot ham.
Gyda Skrevet 8. mars 2008 #588 Skrevet 8. mars 2008 Hugo tok seg skikkelig inn med den gode forklaringa si på "trusselen" da. Tror kanskje til og med mora skjønte at det ikke var noe alvor bak trusselen. Nå er det jo sikkert Eren som vinner - så ut som at det var bryting de skulle ha. Da velger sikkert Hugo kompisen som storbonde - og da får vi forhåpentligvis ut mora eller Torkel. Håper egentlig at det ryker noen damer i ukene fremover. Blir jo rimelig kjedelig med fullt av damer der da.
VirreVapp Skrevet 8. mars 2008 #592 Skrevet 8. mars 2008 Æsj.. det var noe dritt! Men ser ikke ut til at neste ukes storbonde blir den helt store overraskelsen...
aline Skrevet 8. mars 2008 #593 Skrevet 8. mars 2008 ja, han hadde ikke store sjansen.... bryte mot en tidligere norgesmester uten engang å vite at han er det... men men, kan bli spennende fremover da.
Gjest Joker'n Skrevet 8. mars 2008 #594 Skrevet 8. mars 2008 Bra å vise at Geir Ove blir storbonde neste gang det er bra da!
Gyda Skrevet 8. mars 2008 #595 Skrevet 8. mars 2008 Enig. Eren er en feig-skit som valgte bryting da. Hadde han vært noe til kar så hadde han valgt en annen grein.
Gjest Joker'n Skrevet 8. mars 2008 #596 Skrevet 8. mars 2008 Det er så teit at de viser på reklamen til God kveld, Norge hvem som går ut!
missu_ Skrevet 8. mars 2008 #598 Skrevet 8. mars 2008 Eren er en feig-skit som valgte bryting da. Hadde han vært noe til kar så hadde han valgt en annen grein. Helt enig, det var feigt!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #600 Skrevet 8. mars 2008 Huff så kjedelig Farmen blir etter dette Håper Eren og Torkel blir i kamp neste uke...i BRYTING
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå