Spoven Skrevet 5. mars 2008 #521 Skrevet 5. mars 2008 Ja, Hugo drar på lørdag. Han velger nok Geir som storbonde. Storbonden velger torkel som førstekempe og da blir Eren andrekjempe. Hva eren velger, vet jeg ikke,men det kan ikke bli bryting for han går ut neste gang. Jeg skjønner jo at jeg må holde meg unna denne tråden, ettersom jeg selv har lyst til å se hva som skjer på farmen framover, -og ikke få vite det fra løsmunnede gjester!
Supramundane Skrevet 5. mars 2008 #522 Skrevet 5. mars 2008 Jeg skjønner jo at jeg må holde meg unna denne tråden, ettersom jeg selv har lyst til å se hva som skjer på farmen framover, -og ikke få vite det fra løsmunnede gjester! Det er jo bare spekulering?
Kamikatze Skrevet 6. mars 2008 #523 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skjønner jo at jeg må holde meg unna denne tråden, ettersom jeg selv har lyst til å se hva som skjer på farmen framover, -og ikke få vite det fra løsmunnede gjester! Sålangt har ikke én av spoilertrollgjestene fått rett, så dette kan vi bare ta med knusende ro, og den absolutte uvitenhet.
Gjest sue Skrevet 6. mars 2008 #524 Skrevet 6. mars 2008 Vist Hugo tenker med hode, velger han Geir O. Vist han tenker med hjerte velger han Eren. Eg synest han bør velge Geir. Eller så har han bare seg sjølv å takke vist han ryker ut.
Supramundane Skrevet 6. mars 2008 #525 Skrevet 6. mars 2008 Blir det ikke uansett litt tåpelig å reagere så kraftig på å bli valgt til førstekjempe? Det er jo nettopp dette spillet handler om - å få ut alle de andre og til sist sitte igjen selv. Hugo valgte jo selv to førstekjemper, så han vet vel hva det dreier seg om. At Torkel gav uttrykk for at han hadde tenkt å velge Eren var jo bare taktikk, jeg ser ærlig talt ikke noe galt med det. Kan jo hende de reagerer sånn fordi de lever i en intens boble der inne, men merkelig virker det uansett.
Rosenrød Skrevet 6. mars 2008 #526 Skrevet 6. mars 2008 Kan den tullete gjesten høyere oppe slutte å spoile!! Herrefred!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #527 Skrevet 6. mars 2008 Kan den tullete gjesten høyere oppe slutte å spoile!! Herrefred! H*N kan spolie her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=319850
MarianneE Skrevet 6. mars 2008 #528 Skrevet 6. mars 2008 Å, som jeg lo da moren advarte Torkel mot å gå ute alene i tilfellet noen kom og "tok" ham!
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 6. mars 2008 #530 Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns Torkel er tøff. Det skal jammen meg mot til å velge Hugo til førstekjempe. Selv om Hugo er en dyktig arbeidskar virker han en smule ustabil. Syns det er helt greit at Hugo ble lurt trill rundt. Dette er et spill, og det bør vel han være stor nok til å ha fått med seg. Mor og sønn forholdet mellom Unni og Torkel syns jeg er bare koselig. Men det virker som om mange ikke forstår at de tulleprater mye med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #531 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror at måten folk oppfører seg inne på farmen nok reflekterer mye av hvordan samme personen ville oppført seg ute i "virkeligheten".
sommerglede Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #532 Skrevet 6. mars 2008 lite taktikk.... nå hetses det her inne,men det var jo taktisk av torkel å velge Hugo, vi må huske dette er et spill. Noen på farmen har skjønt det,men ikke her inne. greit nok det er et spill.. men jeg hadde heller ikke likt at noen stod å løyet meg ret oppi hode som trokel gjorde da han fortalte at eren skulle bli neste førstekjempe,,,, så jeg ble veldig skuffa da han i tilegg valgte hugo ,,, er det rart han reagerte? hvorofr i huleste la en nyinnkommer få velge grein? han kommer nok til å vinne hele driten nå, kun pga torkel som ikke bruker hodet..
sommerglede Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #533 Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns Torkel er tøff. Det skal jammen meg mot til å velge Hugo til førstekjempe. Selv om Hugo er en dyktig arbeidskar virker han en smule ustabil. Syns det er helt greit at Hugo ble lurt trill rundt. Dette er et spill, og det bør vel han være stor nok til å ha fått med seg. Mor og sønn forholdet mellom Unni og Torkel syns jeg er bare koselig. Men det virker som om mange ikke forstår at de tulleprater mye med hverandre. ¨ klart du synest dette er greit om DU er mora til torkel
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 6. mars 2008 #534 Skrevet 6. mars 2008 ¨ klart du synest dette er greit om DU er mora til torkel Er så visst ikke Unni jeg, så det så!!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #535 Skrevet 6. mars 2008 Hadde Torkel valgt Eren som 1kjempe, hadde Eren valgt Geir Ove som 2kjempe. Garantert!
Ugla Skrevet 6. mars 2008 #536 Skrevet 6. mars 2008 Mor og sønn forholdet mellom Unni og Torkel syns jeg er bare koselig. Men det virker som om mange ikke forstår at de tulleprater mye med hverandre. Og husker dere hvordan det ble reagert for noen år tilbake, da det var far/datter der inne? Faren dolket sin datter i ryggen, det ble heftige diskusjoner de imellom. Da reagerte vi på at faren ikke støttet sin datter, tok seg mere av henne, og mente at det var et "merkelig forhold" de imellom...
Gjest Bellatrix Skrevet 6. mars 2008 #537 Skrevet 6. mars 2008 Blir det ikke uansett litt tåpelig å reagere så kraftig på å bli valgt til førstekjempe? Det er jo nettopp dette spillet handler om - å få ut alle de andre og til sist sitte igjen selv. Hugo valgte jo selv to førstekjemper, så han vet vel hva det dreier seg om. At Torkel gav uttrykk for at han hadde tenkt å velge Eren var jo bare taktikk, jeg ser ærlig talt ikke noe galt med det. Kan jo hende de reagerer sånn fordi de lever i en intens boble der inne, men merkelig virker det uansett. Enig. Skjønner at han synes det er kjipt, men det får være måte på for hvordan man skal reagere.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #538 Skrevet 6. mars 2008 Hugo sa at han skulle knuse Torkel og levere han på dørmatta - I KAMP. Disse truslene som er blitt tatt ut av sin sammenheng er det Hugo kommer til Geir Ove i stallen og han sier at i neste KAMP så skal han......osv. For dere som har tatt det opp, se det en gang til.
Supramundane Skrevet 6. mars 2008 #539 Skrevet 6. mars 2008 Hugo sa at han skulle knuse Torkel og levere han på dørmatta - I KAMP. Disse truslene som er blitt tatt ut av sin sammenheng er det Hugo kommer til Geir Ove i stallen og han sier at i neste KAMP så skal han......osv. For dere som har tatt det opp, se det en gang til. Jeg opplevde det ikke som en fysisk trussel i alle fall, mer en slags metafor på at han skulle vinne "til gangs", og at da skulle moren hans "få se". Å "knuse" noen trenger ikke å bety at man skal slå inn ansiktet på de, det kan bety at man skal vinne over de i et spill, med en så stor margin at man er en overlegen vinner (høres vel ut som noe som kan forekomme i konseptet Farmen).
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #540 Skrevet 6. mars 2008 Jeg opplevde det ikke som en fysisk trussel i alle fall, mer en slags metafor på at han skulle vinne "til gangs", og at da skulle moren hans "få se". Å "knuse" noen trenger ikke å bety at man skal slå inn ansiktet på de, det kan bety at man skal vinne over de i et spill, med en så stor margin at man er en overlegen vinner (høres vel ut som noe som kan forekomme i konseptet Farmen). Akkurat sånn opplever jeg også utrykket "knuse" i denne sammenhengen. Virker som at Unni er oppriktig redd for sønnens liv, og det er jo rett og slett latterlig. Hvordan fikk forresten Unni vite at Hugo hadde sagt det? Virker som at Geir ove plapra? Jeg tror at Hugo ergrer seg over Torkel. Selv om mammadalten ikke gjør så mye forferdelig, så er han en veldig irriterende person. Det ser vel alle? Nå fikk Hugo kanskje en grei grunn til å vise sin ergelse, siden Torkel løy og trodde han var jævlig smart og hadde overtaket. Det var vel desuten ikke i neste kamp knusingen skulle skje. Hugo snakket så vidt jeg vet om å knuse Torkel hvis de to ble finalister. Noe som er veldig lite sannsynlig at skjer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå