janne84 Skrevet 3. mars 2008 #421 Skrevet 3. mars 2008 kan aldri tenke meg Torkel får dame etter dette her - snakk om å henge i skjørtet til mora!!!
monja Skrevet 3. mars 2008 #422 Skrevet 3. mars 2008 Torkel tødde voldsomt opp når mentor kom. Skikkelig kar blitt. Han måtte jo imponere "frua" sikkert
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. mars 2008 #425 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hu nye dama (Ida? ) var jo bare grusomt *et eller annet ord som ikke er funnet på enda* pent ord er det ikke.... HJÆÆÆÆLP og med den største jenta av alle som storbonde og nå mistet Vigdis litt trynet altså mht kLininga.... Endret 3. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #426 Skrevet 3. mars 2008 Jeg vet ikke om jeg synes hun er grusom, men hun ga ikke noe godt inntrykk som nyinnflyttet, synes jeg.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. mars 2008 #427 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg vet ikke om jeg synes hun er grusom, men hun ga ikke noe godt inntrykk som nyinnflyttet, synes jeg. Om ikke grusom i fronten så i oppførsel så veldig "her kommer jeg" og begynner å bestemme å kjefte på andre etter 1 dag på farmen, da er hun om ikke grusom så helt blåst i hue.... Endret 3. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #428 Skrevet 3. mars 2008 Dèt er jeg enig med deg i Jeg synes nok, som Ann Kristin, at hun burde være liiitt mer ydmyk når hun kommer inn.
Tussi! Skrevet 3. mars 2008 #429 Skrevet 3. mars 2008 Om ikke grusom så veldig "her kommer jeg" og begynner å bestemme å kjefte på andre etter 1 dag på farmen, da er hun om ikke grusom så helt blåst i hue.... Jeg skjønner meg ikke på¨mennesker med så utrolig manglende sosiale antenner. Hva med å ta ting litt pent, og kjenne på stemninga før man skal blande seg så mye. Hu Ida kan bare reise hjem. Eren virker jo faktisk hyggelig så hvis han ikke endrer atferden så mye så kanskje han er en som kan vinne.. Og for en storbonde, hva med å jobbe litt..
Cuba Skrevet 3. mars 2008 #430 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje Catharina blir vist på en annen måte framover..!? Så jo i den linken en la inn her tidligere at hun Ida skulle knekke Catharina psykisk. Så kanskje hun blir litt mer sympati-objekt.. Hun ble i allefall fremstilt som mer arbeidssom og oppegående i dag syns jeg. Men jobbingen var kanskje p.g.a Silje er hjelper..?
Kylling Skrevet 3. mars 2008 #431 Skrevet 3. mars 2008 Det forundrer meg mer og mer hvordan tv2 har klart å sope sammen denne gjengen. De har klart å finne de største idiotene i hele landet. Imponerende! Og gjett om det funker, for det er underholdende som bare juling! Haha, Unni vil ikke at Torkel skal bevege seg for mye alene. Er hun redd for at Hugo skal drepe ham?
Mayaluna Skrevet 3. mars 2008 #432 Skrevet 3. mars 2008 Ida er jo bare søt og morsom. Jeg synes det er gøy at hun tørr å si ifra! Heia Ida!!!
VirreVapp Skrevet 3. mars 2008 #433 Skrevet 3. mars 2008 Hehehehe.. jeg ler så jeg griner nesten. Farmen er bare best! En herlig sammensetning av mennesker kombinert med litt redigering blir bra tv
Tussi! Skrevet 3. mars 2008 #434 Skrevet 3. mars 2008 Det forundrer meg mer og mer hvordan tv2 har klart å sope sammen denne gjengen. De har klart å finne de største idiotene i hele landet. Imponerende! Og gjett om det funker, for det er underholdende som bare juling! Haha, Unni vil ikke at Torkel skal bevege seg for mye alene. Er hun redd for at Hugo skal drepe ham? Ja, den så litt spesiell ut. Redd Hugo skal knuse han
Gjest vilja i.i. Skrevet 3. mars 2008 #435 Skrevet 3. mars 2008 Hvem var det som skulle kverke Torkild? Sikkert Hugo. Han er etter eget sigende en "fryktelig fiende å ha". Tror det der Farmen-oppholdet føkker litt for mye med hodene til folk. De blir jo smårare til slutt. Håper en av gjestene her inne har rett mht. at Eren danker ut Hugo i bryting på lørdag. Blir kult å se Hugo i bleie. Torkel og Unni =
Cuba Skrevet 3. mars 2008 #436 Skrevet 3. mars 2008 Haha, Unni vil ikke at Torkel skal bevege seg for mye alene. Er hun redd for at Hugo skal drepe ham?
Cuba Skrevet 3. mars 2008 #437 Skrevet 3. mars 2008 Torkel og Unni = ¨ Haha! Akkurat som å se de jo!! Ååhh.. Så søøøteee!!! Skikkelig ivrige i hverandre og hva de sier!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #438 Skrevet 3. mars 2008 Jeg begynte å se på Farmen først i dag, og lurer på følgende: Hvorfor har Torkel med seg mora si?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå