Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Synd at han ryker ut da........han som kommer inn på lørdag, slår han ut. Hugo blir andrekjempe og taper

Regner med du tuller nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Catharina er ei fæl dame!!! :kjefte:

Hun er så negativ og survete at jeg må sku av lyden å sette på text tv teksten-orker ikke høre den sure holdningen hennes :riste:

MEN hun ble FØRSTEKJEMPE og det gleeeeder meg stort :tommelsmil:

I klippet så det ut som hun putta noe dritt i maten for å sabbotere ukesoppdraget...grrrr

Skrevet

vet noen om farmen går i reprise? fikk ikke sett idag:(

Skrevet
vet noen om farmen går i reprise? fikk ikke sett idag:(

på lørdag. rundt 16 tiden (tror jeg)

Skrevet

Catharina velger nok Vigdis eller Unni ja. Og da er det jo det samme hvem som går ut, for alle de MÅ jo ut! Tror hun velger Vigdis, for Unni har sikkert en del kunnskap.

Skrevet

enig med deg der ja evilla...

får ikke sett på lørdag jeg da... skal til kjæresten min, og han ser ikke på farmen, så jeg får føye meg litt etter han...

Skrevet

Håper hun velger Ann Kristin, Vigdis eller Lene. Unni og Silje er nok for smarte/seige tror jeg.

Skrevet

Håper hun velger Ann Kristin eller Lene - de andre er jo 12847463293 ganger bedre enn de to "damene" der!

USJ, men håper Catharina ryker ut som f....

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Han som sa at Hugo bli valgt av en av de nye og taper mot han i bryting er bare en mega bløff

Det som vil komme til å skje er at de nye må konkurrere seg i mellom for å komme seg inn på gården ikke mot de som er der :P, det skjer hver gang, ta det med ro Hugo- fans =)

Det skjer hver gang at en eller annen sprer rykter om noe som aldri vil skje , synd at det skjer, burde fått seg en bak

Håper så inderlig at enten Hugo, Silje eller Geir Ove vinner Farmen

Catharina fuk of!!, >(

Gjest Nattfarmjenta
Skrevet
Han som sa at Hugo bli valgt av en av de nye og taper mot han i bryting er bare en mega bløff

Det som vil komme til å skje er at de nye må konkurrere seg i mellom for å komme seg inn på gården ikke mot de som er der :P, det skjer hver gang, ta det med ro Hugo- fans =)

Det skjer hver gang at en eller annen sprer rykter om noe som aldri vil skje , synd at det skjer, burde fått seg en bak

Catharina fuk of!!, >(

Han som sa eller hun som sa....eller var det en han som sa det og hva vet du om det?

Var det du egentlig som bløffa om det?

Fra begynnelsen av farmen var vi IKKE Hugo fan for å si det spnn, men han har vist en bedre side av seg sekv og dermed blitt til det bedre.

Hadde ikke Amin gått ut hadde jeg håpet på han!

Nå er Hugo bra, men det har han IKKE vært hele tiden.

Håper hu sure Catharina velger en av de 'manetjernene' til annenkjempe og da prater jeg om de to blondinene som alle sikkert forstod.

Vigdis er blitt bedre enn Unni i rangen og Hugo har gått fra sisteplass til førsteplass

Skrevet (endret)

Har ikke forstått hva som gjorde Hugo så uspiselig i begynnelsen? Han var blant totalt fremmede mennesker, men tok ansvar fra første stund. De fleste ville vegre seg for å være første storbonde, for det resulterer i at du går med en stor målskive på deg.

Virker som om tabben hans var å ikke stappe en hammer i neven på alle og enhver, bare fordi de ville "prøve det". Han fordelte folka etter hva de kunne. En fornuftig disponering av ressurser, i enhver annen sammenheng. Og hvorfor skulle han velge å ta Vigdis som storbondehjelper, etter at hun hadde gjort seg selv uspiselig?

Tror noen at sutreklubben ville bli fornøyd, om de fikk leke med hammer den første uka? Ukesoppdraget hadde blitt herpa, og halve Norge ville foraktet den "uansvarlige" storbonden, som ga de stakkars sarte blondinene digre vannblemmer! -Alle må jo skjønne at...

Hva skjedde med Catharina? Ble hun nordlenning over natten, eller driver hun å aper etter Geir Ove?

Edit: Skrivefeil

Endret av Kamikatze
Skrevet
Hva skjedde med Catharina? Ble hun nordlenning over natten, eller driver hun å aper etter Geir Ove?

Edit: Skrivefeil

Hun er fra Lofoten!

Skrevet

Catharina fuk of!!, >(

Det er vel samme person som i helgen påstod / påstår at Ingunn kommer tilbake.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Håper Cataharina ryker nå. Vil heller ha Unni der enn Cataharina.

Skrevet
Har ikke forstått hva som gjorde Hugo så uspiselig i begynnelsen? Han var blant totalt fremmede mennesker, men tok ansvar fra første stund. De fleste ville vegre seg for å være første storbonde, for det resulterer i at du går med en stor målskive på deg.

Tror noen at sutreklubben ville bli fornøyd, om de fikk leke med hammer den første uka? Ukesoppdraget hadde blitt herpa, og halve Norge ville foraktet den "uansvarlige" storbonden, som ga de stakkars sarte blondinene digre vannblemmer! -Alle må jo skjønne at...

Ble ikke det første ukesoppdraget mislykket uansett da? De fikk jo ikke ferdigstilt utedoen fordi Hugo hadde tatt feil av tegningene. Hadde han hørt på de andre så hadde de unngått tabben, men han skulle trumfe igjennom. Han slo opp panelen feil vei.

De fleste med sosiale antenner vil ligge litt lavt i terrenget når man treffer nye folk. Men så er det noen som trives med å være brautede og markere seg. Hugo så seg nødt til å endre taktikk 2. gang han ble storbonde. En innsikt han kom fra til etter meditasjon :fnise:

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)
Håper Cataharina ryker nå. Vil heller ha Unni der enn Cataharina.

Jeg vil ha alle der fremfor Catharina og det sier en del da det er endel av jentene der jeg ikke kan fordra!

Vil absolutt ikke at den sure dama skal bli,hun må da være en påkjenning for alle å ha der!

Hun er så sikker på at hun ikke kommer til å ryke ut "jeg blir her uansett jeg" men tror at de fleste som er der inne håper hun tar pikkpakket sitt å stikker....

Endret av Frk.Uhåndterlig
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Ikke lenge igjen til dagens episode begynner. Håper fortsatt på at Catharina ryker. Hun er grusom. Blir spennende å se hvem hun skal kjempe i mot og hva den velger.

Jeg tror det blir Unni og at hun velger kunnskap.

Ryker Unni er Torkel storbonde.

Ryker Catharina så er Silje storbonde.

Dette er hva jeg tror.

Skrevet

Nå begynner tvekampen. Weeey!

Catharina suret no så inni grønnsvarte da hun ble utpekt til førstekjempe, så hun er åpenbart ingen god taper. Men jeg håper likevel hun knuser Lene Mari... Hehehe... "Å skitt, jeg visste ikke det var så langt ned!" Mest intulligente fra henne i hele serien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...