Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbaska irriterende at Ingunn tapte kampen!! Hun lagte masse liv og røre. Og skulle komme til finalen :( Sko så gjerne sett mer av henne og alt det hun fant på... Var det hun og amin som slapp ut kuene eller var det Monsen? Hadde håpet det var de to som gjorde det...syns det var så morsomt :D

Forstår ikke heller alt det fusset om amin som drakk seg full, det er vel ikke ulovlig....han gikk jo glipp av tvekampen, så det kan jo være han får en straff pga det? Men han bør IKKE reise hjem!

Syns ikke det er mange verdige vinnere igjen nå, Silje har jeg ikke noe i mot. Hu virker grei. Ikke så sutrete som de andre jentene. Og mor og sønn kan hvertfall bare dra hjem, fysj de er rare!

Blir spennende med nye folk på farmen, håper det er noen alla ingunn som kan lage litt liv og røre :danse:

Skrevet
Men HVIS Amin finner ut at han vil dra fra gården.. Da må vel en av de som har blitt slått ut komme inn igjen? Eller blir han erstattet av en ny person?

Ja hvis det kunne ført til at Ingunn hadde kommet tilbake, kan Amin bare dra hjem med en gang! :ler:

Skrevet

Jeg ble ikke overrasket over storbonde Hugo nei.

Skrevet

Nei det er ingen stor overraskelse at Hugo ble storbonde. Bare viser hvor mye feil media tar.

Skrevet

Åh min gode gud hvor mye de maser disse bertene!! Blir helt flau jeg......

Skrevet

Kjempebra at det blei Hugo :)

Rart hvor mye inntrykket mitt av de forskjellige har endra seg med tida. Men syns virkelig Amin får gjennomgå litt for mye. Stakkars gutt.

Skrevet

Hva er problemet med at Amin drakk litt egentlig?? Er det virkelig så farlig?!

Skrevet

Hva? Hvorfor? Hæ?

Hvorfor er det så mye styr rundt Amin? Fordi han drakk seg full bare, eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Skrevet
Hva? Hvorfor? Hæ?

Hvorfor er det så mye styr rundt Amin? Fordi han drakk seg full bare, eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Jeg tolka det som om han hadde sagt en del stygt (sikkert i fylla), men herregud da....

Skrevet

jeg synes synd på Amin... han sa han angret på det, og skulle skjerpe seg...

men så gnåler de om noe han sa, når han har tatt en avgjørelse... jeg skjønner ikke hva som foregår oppe i huene på de jentene jeg

Skrevet

Superirriterende jenter!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Jeg tolka det som om han hadde sagt en del stygt (sikkert i fylla), men herregud da....

Åh...jaja. De gnåler i alle fall mye om det, ja.

Skrevet
valg av storbonde sjokkerer alle ifølge tv2. derfor tror jeg det ikke er Hugo eller Amin. For begge de to er gode venner med Ingunn.

kanskje det er vigdis, silje eller geir ove.

Dette stemmer iallefall ikke. Ikke noe stort sjokk at Hugo ble stobonde :sint:

Skrevet

Disse jentene er de mest patetiske jeg noen gang har sett.

La denne kjerringa Katharina(?) være storbonde. Hu hadde drevet gården og folka rett på ræv.

Håper så inderlig Amin, Hugo, eller kanskje Silje kommer langt.

Få vekk de blonde bertene. Makan til sutresokker.

Skrevet

HVOR er Amin?! Fikk ikke begynt å se før nå jeg. Dro han hjem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...