Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest nextlife
Skrevet

OMG :klaske: jeg greier ikke ei uke til med mor og sønn, herregud for en fjomp, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk forresten noen ekle bilder i hodet da Catharina på kjøkkenet diskuterte med Vigdis og sa "om jeg og Hugo hadde hoppet i høyet..." :hår:

Gjest nextlife
Skrevet
Jeg fikk forresten noen ekle bilder i hodet da Catharina på kjøkkenet diskuterte med Vigdis og sa "om jeg og Hugo hadde hoppet i høyet..." :hår:

Hm, kanskje det rett og slett er noe vi ikke har fått se, eller Katharinas hemmelige drøm :ler:

(Forresten, koselig å se deg kylling :) )

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem var det som skulle kverke Torkild? Sikkert Hugo. Han er etter eget sigende en "fryktelig fiende å ha". :ler: Tror det der Farmen-oppholdet føkker litt for mye med hodene til folk. De blir jo smårare til slutt.

Håper en av gjestene her inne har rett mht. at Eren danker ut Hugo i bryting på lørdag. Blir kult å se Hugo i bleie.

Torkel og Unni = :skravle:

geir ove

Skrevet (endret)

Ida er bare ute etter oppmerksomhet (jmfr. dette intervjuet), så la oss bare la være å snakke om henne... Hun fortjener ikke mer oppmerksomhet enn hun allerede har fått når hun er som hun er... Hun sitter sikkert foran pcn der nede i Frankrike og surfer etter nytt om henne, og godter seg over at vi bruker tid og energi på å irritere oss. Ingen vits i å imøtekomme ønsket hennes etter min mening.

Endret av SweetS
Skrevet
Hm, kanskje det rett og slett er noe vi ikke har fått se, eller Katharinas hemmelige drøm :ler:

(Forresten, koselig å se deg kylling :) )

(i like måte! :))

Skrevet
Ida er bare ute etter oppmerksomhet (jmfr. dette intervjuet), så la oss bare la være å snakke om henne... Hun fortjener ikke mer oppmerksomhet enn hun allerede har fått når hun er som hun er... Hun sitter sikkert foran pcn der nede i Frankrike og surfer etter nytt om henne, og godter seg over at vi bruker tid og energi på å irritere oss. Ingen vits i å imøtekomme ønsket hennes etter min mening.

fy flate å barnslig går det ann å oppføre seg!! nei ho gidder vi ikke diskutere!! kvalm var ho!

Skrevet
fy flate å barnslig går det ann å oppføre seg!! nei ho gidder vi ikke diskutere!! kvalm var ho!

noe jeg nettopp gjorde! sorry!

Skrevet

Jeg blir skikkelig oppgitt over Katarina. Hun klager over alt, hvorfor må alltid noen sabotere? :\

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Det er bare så utrolig pinlig å se mor og barn på denne måten, jeg blir faktisk dritflau

Jeg skjønner meg ikke på¨mennesker med så utrolig manglende sosiale antenner. Hva med å ta ting litt pent, og kjenne på stemninga før man skal blande seg så mye. Hu Ida kan bare reise hjem. Eren virker jo faktisk hyggelig så hvis han ikke endrer atferden så mye så kanskje han er en som kan vinne..

Og for en storbonde, hva med å jobbe litt..

Det er det jeg mener jeg også....er det virkelig mulig å være så "manet" i hue, å sette seg ned som ei kjeftesmelle og komandant fra dag 1 - hun må ut!!!!!

NÅ er det bare hun som må vekk, for ei dustedame!

I dag hadde jeg håpet at Catharina skulle bruke den "sure gjeipen sin" mot Ida....håper hu gjør det en dag, det blir bra dersom Ida fortsetter sånn for makan til lav EQ...

Jeg hadde virkelig "sprukket i sinne" mot den dama der om jeg var en av de som hadde vært der i 5 uker når hu Ida åpna kjeften sin

Den oppmerksommheten hun får av meg og her generelt er ingen positiv oppmerksomhet, hun var jo bare skikkelig brødhue...unnskyld meg for at jeg ikke fant på et værre ord!

Jeg blir skikkelig oppgitt over Katarina. Hun klager over alt, hvorfor må alltid noen sabotere? :\

Snakker du om i dag du eller om lørdagens episode ? *forvirret*

Endret av Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Jeg begynte å se på Farmen først i dag, og lurer på følgende:

Hvorfor har Torkel med seg mora si?

Fordi TV2 i år ville ha med ett par "mor & sønn" i serien (vet om en mor & sønn som var inne til "vurdering", og som hadde blitt med, dersom Unni og Torkil hadde takket nei). I fjor var det ett (2?) ektepar, og for to (?) år siden var det far og datter.

TV2 forsøker nok å lage en "spesiell" blanding deltagere.. ;)

Og det ser det ut som om de lykkes med... :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var vel også engang det var et homofilt kjærstepar som var med.

Torkel som storbonde hadde nok gått greit om moren ikke hadde passet sånn på han! Han er tydelig preget av mor både i fortid og på Farmen og han ser så stakkarslig ut hele.Får vondt av han jeg!

TORKEL! Voks opp å frigjør deg fra din mor, du fyller snart 30 år!!!

Hun nye lyshåra som kom inn må det jo være noe ekstremt galt med! Har dem gått så langt at dem sender inn hjerneskada folk, ja da er det slutt på Farmen for min del.Om hun ikke er GAL så er hun ikke helt vel bevart.Ingen kommer inn med vettet i behold å oppfører seg som henne.

Kanskje hun får betalt for å spille smågal...

Gjest Gjest
Skrevet

Fyller Torkel snart 30 år? Han er da bare 20 ennå.. Men begrepet snart er kanskje relativt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bor i samme kommune som hun nye wannabe idiotkjerringa, og jeg må si;..jeg er pinlig berørt av dette skravlehuet, som tydeligvis ikke har lært seg å holde hullet i det dumme hodet lukket. Innbiller seg at hun skal være et slags Crister Falck syndrom. I all hovedsak så er alt dette bare pinlig, og plagsomt. Har aldri sett kjerringa før, har aldri hørt om noen andre heller. og i fremtiden så vil jeg nok heller ikke ta notis av henne. Forresten, by the way, hun har vist dratt til Frankrike;..for å komme unna mediakjøret;..HOHO, omtrent som om noen bryr seg om dette. Regner vel også med at det er pappa som må betale turen til utlandet.

Gjest Gjest
Skrevet

..... eller kanskje jeg skulle si, det offentlige (betale turen til FRA, altså)

Når det gjelder den andre trønderkjærringa Vigdis, så oppfattes hun som bare dum, og når hun da på en og samme gang prøver å være barsk, så bli det dumbarsk;...."ingen pille mæ på næsen nei;..for da bli d "føkk off"

"Æ kjøre Trans AM æ, å så kjøre æ Harli Deividsen"

Huff huff, som trønder kan man ikke unngå å skjemmes over disse to deltagerne.

Gjest Lineline
Skrevet

Jeg kjenner Ida, og hun er kjempekoselig. Ei skikkelig livet og positiv jente.

Dette gjør hun bare for at skape drama på tv.. og det klarer hun.

Som hun sier i et intervju, så er hun ikke med i Farmen for å få venner, det har hun nok av.

Gjest Frøken78
Skrevet

Ida har vel fått seg jobb i Frankrike, leste jeg et sted. Et eller annet med snowboardklær om jeg husker riktig. Jeg har en kamrat som er i snowboardmiljøet og han kjenner til henne. Kamraten min synes at hun er veldig kul.

Men det virker jo som at hun liker å provosere ja

Skrevet

Jeg er kjempespent på hvordan hun skal psyke ut Katharina :danser:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Torkel hadde klart seg bra på Farmen uten mora. Kan ikke forstå at jeg har hatt de to som favoritt.

Det blir nok guttekamp på lørdagen.

Jeg synes det ikke er rett at en av utfordrende skal vinne farmen. Håper det ikke skjer.

Heia Silje!

Gjest nextlife
Skrevet
Når det gjelder den andre trønderkjærringa Vigdis, så oppfattes hun som bare dum, og når hun da på en og samme gang prøver å være barsk, så bli det dumbarsk;...."ingen pille mæ på næsen nei;..for da bli d "føkk off"

"Æ kjøre Trans AM æ, å så kjøre æ Harli Deividsen"

Huff huff, som trønder kan man ikke unngå å skjemmes over disse to deltagerne.

Elsker utsagnet fra Hugo i en av de første episodene

" ho e ei skikkli dramakviiin" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...